Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyajan nuoret ja nuorehkot naiset kaipaa ollenkaan parisuhdetta?

Vierailija
24.10.2024 |

Tai siis, kaikkihan teistä kaipaa parisuhdetta jonkun todella komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa. 

Mutta jos sellaista ei ole saatavilla, niin ettekö te kaipaa ollenkaan parisuhdetta ns. ihan okei miehen kanssa, ihan vain jotta olisi elämänkumppani ja läheisyyttä ja keskustelua?

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani nuoret ja nuorehkot naiset ovat parisuhteessa ihan tavallisten miesten kanssa. Edes oma poikani ei ole mikään chad, ja silti hän on kelvannut nuorelle naiselle.

Vierailija
42/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuten miehetkin kaipaa RAKKAUTTA. Aika harvalle naiselle kelpaa pelkkä parisuhde jonkun sinänsä ihan kivan mutta sattumanvaraisen miehen kanssa, joka ei herätä paljoakaan tunteita suuntaan tai toiseen. 

Suomalaiset naiset kaipaa rahaa ja terapeuttia. Miehet, kannattaa pysyä kaukana näistä ahneista sekopäistä.

Ja jatkakaa vinkumistanne täällä vauvapalstalla. Oma äitisi taitaa olla paras esimerkki näistä ahneista sekopäistä, ja isäsi on tehnyt elämänsä virheen kun on siittänyt sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuorten odotukset parisuhteesta ovat ihan älyttömät? Parisuhteessahan kasvaa yhdessä ja yhteen. Kummassakin on alussa rosoa, mutta siinä ne tasoittuvat kun opetellaan toimimaan yhdessä. Väkivaltaa, henkistä tai fyysistä ei kenekään tarvitse sietää, mutta parisuhde ei alussa ole lähelläkään täydellistä kun ei toista tunne. 

Oma tunnekieli pitää myös opetella, ja opettaa toisellekin. Tämä on joskus elämänmittainen prosessi. Toki voi olla Hollywood-elokuvasuhteita, joissa kaikki menee alusta asti kuin Strömsössä. Oma tieni on ainakin ollut enemmän vaikeuksien kautta voittoon-tyyppinen. 

Tämä kuvio pätee sekä miehiin että naisiin. 

Ehkäpä nykyään ihmiset eivät jaksa edes aloittaa suhdetta, odotukset elämästä ovat muuttuneet. Yksinkin on ihan hyvä olla, kun on sinut itsensä kanssa. Itse en olisi halunnut yksinäistä elämää. Se olisi ollut tylsää. Vaikka parisuhteessa oli etenkin alussa kovastikin vaikeuksia, onneksi jaksoimme opetella. 

Vierailija
44/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut seurustella pitkän ja ķomean miehen kanssa. Nuorena jopa torjuin muutaman tällaisen miehen. Olen seurustellut vain parin miehen kanssa ja kaikki ovat itse asiassa olleet lyhyitä. Ensisijainen syy oli se, että meillä synkkasi henkisesti. Koin heidät myös fyysisesti viehättäviksi, vaikka kukaan heistä ei ole ollut perinteisellä tavalla komea. 

Vierailija
45/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, opetelkaa tällä palstallakin keskustelemaan sivistyneemmin. Nimittely, haukkuminen, polarisaation vahvistaminen ei tuo mitään positiivista lisää keskusteluun.

Eri mieltä voi olla, mutta rakentavasti ja perustellen.

Vierailija
46/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Suomesta sellaisia miehiä löydy, joiden kanssa voisi keskustella. Ihan lapsuuden kodista opittu, ettei suomimiehistä ole mihinkään muuhun kuin fleshlightin käyttäjiksi

Vierailija
47/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa ulkomaalaisen miehen. Paljon on tapauksia jossa nuori nainen lähtee treffeille lähi idästä tulleen kanssa ja nainen sitten on raiskattu. Suomalaisen miehen kanssa naiset ei halua seurustella.

Vierailija
48/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi olla ihan okei tyypin kanssa? Naapuri voi olla ihan okei, mutta kyllä elämäntoverilta vaaditaan aika paljon enemmän. Ilman läheisyyttä pärjää kyllä, mutta väärän ihmisen kanssa ei pärjää.

Todella hyvin sanottu. Näinhän se on.

En minäkään haluaisi ketään ihan ok:ta.  Sana elämäntoveri kuvaa  hyvin mitä tarkoitan, Se sisältää kaiken, ja valitettavasti sellaisen ihmisen kohtaaminen on lottovoitto.

Vierailija
49/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa ulkomaalaisen miehen. Paljon on tapauksia jossa nuori nainen lähtee treffeille lähi idästä tulleen kanssa ja nainen sitten on raiskattu. Suomalaisen miehen kanssa naiset ei halua seurustella.

No on se hyvä, että sinä tiedät, mitä kaikki suomalaiset naiset haluaa. Hehän eivät ole itse ajattelevia yksilöitä.

Vierailija
50/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehiä, joiden kanssa on kiva keskustella on ehkä 1/100 ja ne eivät ole näitä urheilullisia ja pitkiä

Vierailija
51/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta. En komean enkä ruman miehen kanssa. Enkä naisen.

Seksiin kelpaa komea mies, mitään muuta en näiltä miehiltä halua. 

Vierailija
52/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä oikeastaan kaipaa. Ainakaan mulla ei ole mitään toiveita jostain avioliitosta, perheestä tms. Minulle mieluummin sopii ehkä sarjamonogamia, pitkillä parisuhteettomilla tauoilla kumppanien välissä. Mulla on ollut 2 parisuhdetta, eka 2 vuotta, toinen 4 vuotta, mutta kummatkin mun tahdosta niin, ettei pyritä "syventämään" suhdetta vaan se pidetään kevyenä tapailuna, ilman tavoitteita tutkia tulisiko meistä aviopari tms. Näin aion elää jatkossakin. Se perinteinen sitoutunut parisuhdehomma, yhdessä asuminen miehen kanssa tms, ei vaan ole mitä minä elämältäni haluaisin. Rakastan vapautta ja yksinoloa aivan liikaa siihen. Välillä voin lyhytaikaisia kumppaneita ottaa, mutta ei muuta.

n28

Vierailija
53/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei varmaan koskaan haluakaan. Muunlaiset ihmissuhteet saattavat riittää ihan hyvin (sukulaiset, ystävät, pikkuromanssit, työ- ja harrastuskaverit).

Sitten on niitä, jotka ovat olleet parisuhteessa ja tulleet siihen tulokseen, ettei ole oma juttu.

Suurella osalla on varmasti kyse siitä, että parisuhdetta lähdetään yrittämään vain jonkun erityisen kanssa. Ja tämä on minusta täysin oikein, kun ottaa huomioon, kuinka merkityksellisestä ihmissuhteesta on kyse.

Vierailija
54/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta. En komean enkä ruman miehen kanssa. Enkä naisen.

Seksiin kelpaa komea mies, mitään muuta en näiltä miehiltä halua. 

Mites jos se komea mies on minuuttimuna tai käyttää sinua vain pussiensa tyhjentämiseen?

Vierailija
55/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mistä johtuu että parisuhteettomuus on niin valtavan suurempi  ongelma miehelle kuin naiselle?

Että voidaan alkaa siihen kenen tahansa naisen kanssa jota vähänkin voi sietää? Ja vaaditaan että naisenkin pitäisi?

Että naisella ei saisi olla naisen tarpeita ja syvempiä tunteita ja odotuksia kuin että kunhan joku on?  Ihan kiva, ihan ok?

Jos se teille miehille riittää,  niin yrittäkää nyt hyvänen aika ymmärtää että naiset eivät ole miehiä eikä toisinpäin. Teille riittää että on joku jota nykyttää kun tarve iskee, nainen haluaa ja kaipaa niin valtavan paljon muuta, ja muu ei ole materiaa eikä mammonaa vaan todellista aitoa sydämestä tulevaa kumppanuutta ja ns. "sydänten sympatiaa" näin kliseitsesti sanottuna.

On varmaan kasvatuksesta kyse kun miehet ei tunnista ollenkaan tunteita - sillä aivan varmasti heilläkin niitä on.  Ne haudataan jonnekin syvälle, torjutaan niin tehokkaasti että kuvitellaan ettei sellaisia ole koska niinhän on että mies ei itke eikä hempeile.  Mies ei saa olla "akkamainen", sille nauretaan.  Mikä räkänauru jos joku uskaltaa.

En voi mitenkään uskoa että poikavauva syntyy tunteettomana koneena ja naissukupuolta halveksivana  "panokoneena".  Kyllä se jossain vaiheessa kasvatusta ja mallioppimista tapahtuu, ja jos oma isä joka on pojan ensimmäinen idoli ja esimerkki on sellainen, se omaksutaan ja vahvistetaan kaveripiirissä ja myöhemmin muiden miesten parissa.

Naiset on akkoja,  p-llunkanto telineitä, naiset porsii.  Naiset on tyhmiä eivätkä osaa eikä heistä ole mihinkään. Mies on luomakulman kruunu.  Ja kuitenkin tällaisia aloituksia tulee kuten tämä. Sitä akkaa ja sitä telinettä kaivataan ja podetaan tuskia kun ei saada.

Olisitteko itse enemmän kuin innokkaita astumaan tuohon rooliin?  Olisitteko kilpaa ryntäämässä parisuhteeseen jos itse olisitten naisen asemassa?

Parisuhde houkuttelisi niin maan perkuleesti?

Jos löytyisi miehiä jotka uskaltaisivat astua ulos tuosta miehen stereotypiasta ja uskaltaisivat olla tuntevia hyviä ihmisiä jotka olisivat vilpittömästi valmiita  kunnioittamaan puolisoaan ja tekemään työtä hyvän suhteen eteen niin varmasti niille parisuhteillekin olisi kysyntää.

Vierailija
56/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kaipaan. Mutta luepa ap itse vaikka täältä mitä suomalaiset miehet ajattelevat naisista. Nainen kelpaa vain 20-vuotiaana, riippumatta miehen omasta iästä, 30-vuotias nainen on jo jätettä jne. Jos aloittaisin parisuhteen, saati sitten perustaisin perheen, totta kai haluan miehen, jonka kanssa voi olla vielä silloinkin kun ikä alkaa kolmosella, nelosella, viitosella ja niin edelleen niin kauan kuin elämää riittää. 

Vierailija
57/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on jännä paikka. Nykyajan nuoret ja nuorehkot miehet tekevät parhaansa palatakseen koko miessukupuolen naisten silmissä, ja samassa netissä huudetaan kun ei naisille kelpaa. No kukapa haluaisi tulla kohdelluksi niin kuin täällä.

Vierailija
58/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään joku pituus, komeus ja suosittuus. Suosittuus on jopa turn-off, koska itse olen kotona viihtyvä rauhallinen introvertti, en haluaisi tulla parisuhteen myötä temmatuksi johonkin vilkkaaseen sosiaaliseen elämään jossa en viihdy. Ja oma maku miehissä on muutenkin lyhyemmät miehet, mutta eipä se pituus ole millään tapaa kynnyskysymys, eli vaikka mun ihanne on 170 cm mies, niin jos löytän 190 cm pitkän jonka kanssa synkkaa muuten, ei haittaa mitään.

Mutta mulle henkinen yhteensopivuus on sellainen, josta en kauheasti tingi. Viihdyn nimittäin äärimmäisen hyvin yksinkin, olen nyt ollut 6 vuotta sinkkuna ja nautin elämästäni täysillä. Keskusteluja saa netissä ja somessa. Seksin hoitaa suristimet. Läheisyyttä en oikeastaan osaa kaivata. Kun en oikein tähän kaipaa mitään tai ketään, niin toisen täytyisi olla ihan mieletön "sielunkumppani", jotta kiinnostaisi mihinkään suhteeseen alkaa. Sellaisia taas on miehistä vaikea löytää, kun olen mm. kasvissyöjä, vasemmistolainen ja henkisistä asioista kiinnostunut.

Vierailija
59/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kaivannut parisuhdetta nuorenakaan 90-luvulla. En oikein ymmärrä, mikä siinä on se pointti. Viihdyn hyvin itsekseni, enkä ole koskaan tarvinnut säännöllisesti seksiä. Miehillä tarve parisuhteeseen on isompi kuin naisilla.

N50

Tarve jatkaa sukua.

Vierailija
60/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on jännä paikka. Nykyajan nuoret ja nuorehkot miehet tekevät parhaansa palatakseen koko miessukupuolen naisten silmissä, ja samassa netissä huudetaan kun ei naisille kelpaa. No kukapa haluaisi tulla kohdelluksi niin kuin täällä.

No tämä! Ja siihen pilaamiseen osallistuvat kyllä myös vanhemmat miehet. Itse uskon vakaasti, että on olemassa myös miehiä jotka eivät ajattele naisista kuten palstalta saa jatkuvasti lukea, mutta ongelma on se, että mistä tunnistat sellaisen miehen? Eihän kukaan näitä toiselle päin naamaa puhu, vaan täällä sitten anonyymisti. Nykyään olen epäluuloinen jokaisen tapaamani miehen kohdalla, ajatteleeko hän sisimmässään naisista palstatyyliin, varsinkin kun täältä on niin paljon lukenut, että kaikki miehet ajattelevat niin ja loput valehtelevat. Jossain vaiheessa näitä miesten kirjoituksia alkaa uskoa, vaikka yksittäinen mies reaalimaailmassa ei osoittaisi mitään red flageja. Sitä ajattelee että hän on vain niin hyvä teeskentelijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän