Eikö nykyajan nuoret ja nuorehkot naiset kaipaa ollenkaan parisuhdetta?
Tai siis, kaikkihan teistä kaipaa parisuhdetta jonkun todella komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa.
Mutta jos sellaista ei ole saatavilla, niin ettekö te kaipaa ollenkaan parisuhdetta ns. ihan okei miehen kanssa, ihan vain jotta olisi elämänkumppani ja läheisyyttä ja keskustelua?
Kommentit (187)
Näyttää siltä, että sellaiset simp viikonloppupoikaystävät jotka makaa kalsareissaan viikonlopun niiden sängyllä kelpaa.
Haluan. Olen ollut saman miehen kanssa nuoresta saakka
Vierailija kirjoitti:
Elämänkumppani, läheisyys ja kosketus kyllä kelpaavat, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista ihmisen kanssa, joka ajattelee toisen osapuolen olevan vähempiarvoinen sukupuolensa takia. Siksi vain tietyt miehet kelpaavat.
Tuota ajattelua en ymmärrä lainkaan mistä se kumpuaa. Lisääntymisikäinen nainen on minkä tahansa ihmisyhteisön ehdottomasti arvokkain resurssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan kaipaa tai halua suhdetta komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa.
Minulle riittää oman sukupuolen edustajan kanssa olo.
Muistan lukeneeni, että suurin osa naisten kanssa seurustelevista naisista ei ole aitoja lesboja, vaan ovat olleet myös miesten kanssa.
Onko kyse siitä, että ei saatu todella suosittua miestä kumppaniksi, niin ollaan mieluummin naisen kanssa kuin vähemmän suositun miehen kanssa?
Kukaan ei halua SUOSITTUA miestä vaan asiallisesti käyttäytyvän miehen joka arvostaa naista tasaveroisena puolisona. Suoraselkäinen rehellisen. Niitä vaan on äärimmäisen harvoille.
Miksi hankkia koko sonnia jos haluaa vain pätkän lihaa?
Jätän nyt nuo pitkä, suosittu mies-höpinät huomiotta ja vastaan vain kysymykseen eli tähän: ettekö te kaipaa ollenkaan parisuhdetta ns. ihan okei miehen kanssa, ihan vain jotta olisi elämänkumppani ja läheisyyttä ja keskustelua?
Ja vastaus on: ei, en kaipaa. En ole koskaan kaivannut. En hetkeäkään. Parisuhde itsessään ei ole minulle arvo, haluan sitä vain sitten jos tulee vastaan joku ns. elämäni rakkaus jonka kanssa kolahtaa.
Kyllä minä kaipaan kumppanuutta, läheisyyttä ja ystävyyttä. Siksi olen ollut pitkissä parisuhteissa. Ensimmäinen kesti 20 vuotta, nykyinen 10+ vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyakka suostuu vain kuningattereksi jota palvotaan ja lahjotaan 24/7.
Miksi käytät sanaa akka? Tällä palstalla kerrotaan, että kun mies tapaa naisen, hän ei tarjoa edes kupillista kahvia. Puhumattakaan pitsasta huoltoasemalla. Mitähän se palvominen ollenkaan olisi?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että sellaiset simp viikonloppupoikaystävät jotka makaa kalsareissaan viikonlopun niiden sängyllä kelpaa.
Mikä on simp? Ja ota hyvä mies ne kalsarit pois siellä sängyssä.
Aika harva haluaa parisuhteeseen niin palavasti että tyytyy rumaan kumppaniin. Eikä siinä mitään järkeä olisikaan.
Emme kaipaa minkäänlaisia miehiä. Ketään ei kiinnosta ne nylkytyshommat mitä olette aina vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyakka suostuu vain kuningattereksi jota palvotaan ja lahjotaan 24/7.
Miksi käytät sanaa akka? Tällä palstalla kerrotaan, että kun mies tapaa naisen, hän ei tarjoa edes kupillista kahvia. Puhumattakaan pitsasta huoltoasemalla. Mitähän se palvominen ollenkaan olisi?
Etkö tunnista kitisevää insseliä? Tommosia ne on. Akattelevat kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkumppani, läheisyys ja kosketus kyllä kelpaavat, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista ihmisen kanssa, joka ajattelee toisen osapuolen olevan vähempiarvoinen sukupuolensa takia. Siksi vain tietyt miehet kelpaavat.
Itse olen kyllä kokenut miehenä ihan vastaavaa käytöstä naisilta. Aika monesti on täysin provosoimatta haukuttu ja katsottu nenänvartta pitkin.
Eikö olekin mahtavaa, että näiden haukkujien ja nenänvartta pitkin katsojien kanssa ei tarvitse aloittaa suhdetta?
😇
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Pitkät, hyvin varustetut, tuuheatukkaiset ja oikean kasvojen luuston omaavat miehet ovat siis feministisiä? Tuliko tässä muna vai kana ensin?
Entä miten selität kokeet, joissa Tinderiin laitetaan miesmallin kuva, ja profiilissa mies kertoo raiskanneensa lapsia, ja yrittävänsä muuttua? Naiset ihastuneina pommittavat viesteillä ja vakuuttavat kaikkien tekevän virheitä.
Komistukset ja tavalliset tai rumat miehet ovat käytännössä eri lajeja ja elävät ihan eri todellisuudessa. Komistusten elämä on lähempänä naisten kuin tavallisten miesten elämää.
Naiset kuten miehetkin kaipaa RAKKAUTTA. Aika harvalle naiselle kelpaa pelkkä parisuhde jonkun sinänsä ihan kivan mutta sattumanvaraisen miehen kanssa, joka ei herätä paljoakaan tunteita suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi olla ihan okei tyypin kanssa? Naapuri voi olla ihan okei, mutta kyllä elämäntoverilta vaaditaan aika paljon enemmän. Ilman läheisyyttä pärjää kyllä, mutta väärän ihmisen kanssa ei pärjää.
Suurin osa naisista on "ihan okei". Kuten suurin osa miehistäkin on "ihan okei". Huippusuosittuja tyyppejä ei riitä kaikille, ei miehille eikä naisille.
Itse olen selkeästi ollut suhteissani se "ihan ok". Ja siinä on oikeastaan syy, miksen enää halua parisuhdetta. Se meinaan näkyi jatkuvasti arjessa pienissä asioissa, etten ollut oikeasti kovinkaan tärkeä, ja kyllähän se hemmetin pahalta tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Melko ahdasmielinen ja rasistinen kommentti alkaa haukkua muita kulttuureita.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuten miehetkin kaipaa RAKKAUTTA. Aika harvalle naiselle kelpaa pelkkä parisuhde jonkun sinänsä ihan kivan mutta sattumanvaraisen miehen kanssa, joka ei herätä paljoakaan tunteita suuntaan tai toiseen.
Suomalaiset naiset kaipaa rahaa ja terapeuttia. Miehet, kannattaa pysyä kaukana näistä ahneista sekopäistä.
Ei, analyysin teko suhteesta on tärkeämpää kuin itse parisuhde.