Proffa sekoili luennolla Lapin yliopistossa
Kommentit (320)
Voi luoja miten hän lausuu enkkua 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen mukaan oli puhunut Ukrainasta ja Venäjästä. Taisi ollakin vain kiellettyjä mielipiteitä
No tämä selittää, miksi Ylessä asti koettu tarpeelliseksi uutisoida ja demonisoida.
Paljonkin uskot ryccän propagandaa? Onko Turtiainen, mv lehti ja muut idoleitasi? Miksi palvot venäläisiä ja inhoat ukrainalaisia? Kummasti te samat tyypit olette antisemitistejä ja puollatte muslimeja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista. Luentojen pitäminen on niin tressaavaa että aina siellä luokan edessä sekoilee ja unohtaa mitä pitäisi sanoa. Ainakin minun luentoni ovat aina sekavaa sekoilua. Ei vaan ole tultu vielä keskeyttämään.
Tuo tyyppi on luennoinut vuosikymmeniä. Korkealentoista settiä sieltä on aina tullut ilman minkäänlaista stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle tavoitti Ylä-Kotolan torstaina tekstiviestitse. Ylä-Kotolan mukaan hänen roolinsa luennolla oli juontaa ja kommentoida luennolla esitettyjä videoita performatiivisesti ja esittää filosofisia kommentteja.
Oudoksi luokitellussa puheessa oli Ylä-Kotolan mielestä kyse siis performatiivisesta videokommentoinnista.
- Olen taustaltani filosofi ja pidän myös konventioiden harkitusta rikkomisesta. Toimin aikanaan myös Kuvataideakatemian rehtorina, jossa performanssitaide on tärkeää, hän toteaa viestissään.
Yle
Vai niin. Kuitenkin välitti venäjämielistä propagandaa "suomalaisten sotarikoksista".
Ihaili deZanttia ainakin 10 vuotta sitten, joten deZantin perässä vaan hakemaan Venäjän kansalaisuutta. Bäckmanhan noita suomalaisten sotarikosjuttuja ahkerasti Venäjällä levittelee.
Vierailija kirjoitti:
Jutusteli ilmeisesti sellaisia, joista ei saa puhua. Rapparit ei tykkää, jos heistä puhutaan ja rappareilla on lonkeronsa myös yliopistoissa.
Olethan tietoinen että Suomen Suurloosin 100-vuotisjuhlavuonna on julkaistu isohko historiikki (kirjoittajana ei-rappari?) Ja että vapaamuurareilla on ollut satavuotisnäyttely ja lukuisia yleisölle avoimia tilaisuuksia. Ja jos joskus käyt Helsingissä Vapaamuurarien omassa pikku museossa, pääset käymään loosihuoneistossa. Joo, eivät vissiin tykkää että puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
mistä sen videon näkee?
Poistettu, koska kaikilta siinä näkyvillä henkilöiltä ei oltu kysytty lupaa.
Onko yksi niistä proffista jotka tuli valituksi vain koska kävelivät ovesta sisään?
Voisko olla, että oli ihan tekemälllä tehty juttu, kun tämä vapaamuurariteema trendaa?
Vierailija kirjoitti:
Yle tavoitti Ylä-Kotolan torstaina tekstiviestitse. Ylä-Kotolan mukaan hänen roolinsa luennolla oli juontaa ja kommentoida luennolla esitettyjä videoita performatiivisesti ja esittää filosofisia kommentteja.
Oudoksi luokitellussa puheessa oli Ylä-Kotolan mielestä kyse siis performatiivisesta videokommentoinnista.
- Olen taustaltani filosofi ja pidän myös konventioiden harkitusta rikkomisesta. Toimin aikanaan myös Kuvataideakatemian rehtorina, jossa performanssitaide on tärkeää, hän toteaa viestissään.
Yle
Okei, mutta miksi sitten piti taluttaa ulos niin kuin joku sanoi että uutisessa luki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle
Okei, mutta miksi sitten piti taluttaa ulos niin kuin joku sanoi että uutisessa luki?
Ilmeisesti muut eivät ymmärtäneet hänen performatiivista ja konventioita rikkovaa videokommentointia. :D
Nykyään kun on vain yksi sallittu mielipide, niin käy yliopistojen asema vähän erikoiseksi. Propagandankin voisi faktoilla todistaa ja argumentoida vääräksi (vaikka muuta väitetään), koska tässä on yleisönä kuitenkin yliopistoon asti päässeet suht älykkäät ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Onko yksi niistä proffista jotka tuli valituksi vain koska kävelivät ovesta sisään?
Onhan tällä meriittejä.
Tilastovertailussa vuodesta toiseen ihan sekundaa. Kirjasto oli tuolla todella ala-arvounen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä ainakin tällä videolla vetää semmosta rallienkkua että huh huijaa 🤣
Hänen kouluaikoinaan kielenopetus tähtäsi yo-kirjoituksiin, eikä ääntämystä niissä testattu.
Olen häntä vuotta nuorempi ja kyllä ikäluokkani oppi myös puhumaan englantia. En tunne ketään, joka sitä puhuisi noin huonosti.
Minä olen häntä muutaman vuoden jopa vanhempi ja puhun myös hyvin enkkua.
Ei taida Lapissa olla kykyä ratkoa noita skandaaleita. Hautaavat koko "yliopiston ".
Vihervasemmistolainen perkele! Pois tuollaiset Suomesta!
Voisiko tuon kaverin saneerata pihalle kun ei oikein tunnu olevan tehtäviensä tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuon kaverin saneerata pihalle kun ei oikein tunnu olevan tehtäviensä tasalla.
Koko Lapin yliopiston voisi saneerata pois, jo ihan sillä perusteella että se on suomalaisellakin mittapuulla heikoin tai toiseksi heikoin vuodesta toiseen. Sairaalaverkkoa karsitaan ja se sentään on tehtävältään elintärkeä.
No nää Lapin yliopistoa pilkkaavat eivät ole käyneet yhtään yliopistoa. Ovat katkeria kun omat rahkeet ei ees Lappiin riittäneet.