Proffa sekoili luennolla Lapin yliopistossa
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikoista tässä on? Olen opiskellut yliopistolla pitkään ja jatkuvasti proffat sekoilevat milloin mitäkin. Tunkevat omaa politiikkaansa ja ideologiaansa joskus vähän kaikkeen.
Joo nämä papat vaihtoon kiitos!
No siis, ehkä joskus näinkin, mutta ei oman ideologian tuputtaminen ikää katso. -sama
Miksi on olemassa joku "Lapin yliopisto"? Eiköhän Suomen kaltaisessa pienessä maassa pari kolme hyvää yliopistoa ole jo tarpeeksi. Tämän takia meillä on paperilla ylikoulutettua, mutta käytännössä keskinkertaista väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on olemassa joku "Lapin yliopisto"? Eiköhän Suomen kaltaisessa pienessä maassa pari kolme hyvää yliopistoa ole jo tarpeeksi. Tämän takia meillä on paperilla ylikoulutettua, mutta käytännössä keskinkertaista väkeä.
Älä nyt. Satonen on valmistunut Lapin yliopistosta. :D
Videotallenteelta käy ilmi, että ennen keskeyttämistä yksi opiskelijoista kritisoi luentoa.
-Koko tästä luentotilaisuudesta on tosi kummallinen olo. Sellainen, että onko tämä joku yhteiskunnallinen Keisarin uudet vaatteet -koe, että sanooko kukaan missään vaiheessa mitään.
Keisarin uudet vaatteet -sadussa kaikki havaitsevat epäkohdan, mutta kukaan ei sano sitä ääneen.
-Minun on tosi vaikea käsittää, että olen tällaisella luennolla yliopistolla, opiskelija sanoo videotallenteella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Aika salaista on kun mitään ei kerrota.
Homo teki helikopterin vai mitä ihmettä?
Ottaako proffa ahteriin?
Akateemisetkin elelevät veronmaksajien varoin omassa suojatussa kuplassaan. Eiköhän tuo keissi ole vain jäävuoren huippu.
Vierailija kirjoitti:
Äijä ainakin tällä videolla vetää semmosta rallienkkua että huh huijaa 🤣
Jee jee, siinä on todellinenesikuva koko Lapin yliopiston yliopistoväelle.
Vierailija kirjoitti:
Videotallenteelta käy ilmi, että ennen keskeyttämistä yksi opiskelijoista kritisoi luentoa.
-Koko tästä luentotilaisuudesta on tosi kummallinen olo. Sellainen, että onko tämä joku yhteiskunnallinen Keisarin uudet vaatteet -koe, että sanooko kukaan missään vaiheessa mitään.
Keisarin uudet vaatteet -sadussa kaikki havaitsevat epäkohdan, mutta kukaan ei sano sitä ääneen.
-Minun on tosi vaikea käsittää, että olen tällaisella luennolla yliopistolla, opiskelija sanoo videotallenteella.
Minulla sama fiilis Helsingin yliopistolla luennolla, kun esimerkiksi professori jankkaa, ettei sukupuolia ole olemassa. Toinen tapaus oli äskettäin kun dosentti näytti Beyoncen twerkkaus-videota luennolla. Kummallisia opettajia on joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen kouluaikoinaan kielenopetus tähtäsi yo-kirjoituksiin, eikä ääntämystä niissä testattu.
Olen häntä vuotta nuorempi ja kyllä ikäluokkani oppi myös puhumaan englantia. En tunne ketään, joka sitä puhuisi noin huonosti.
Mauri Ylä-Kotola: Toisinajattelu ja soveltava filosofia
Pekka Himasen ajattelu on edustanut suosittua ja hyväksyttyä virallista yhteiskunnallista ajattelua, mutta viime vuonna julkisuudessa ollut dosentti Johan Bäckman on ollut Suomessa usein toisinajattelijan roolissa. Valitettavaa on, että Bäckmanin esiin nostamista teemoista, kuten vertailevan sosiaalityön kysymyksistä Suomessa ja Venäjällä, on käyty niin vähän akateemista keskustelua Bäckmanin teesien pohjalta.
https://www.kaleva.fi/toisinajattelu-ja-soveltava-filosofia/1843226
Putinismiko lie tuonkin pään sekoittanut? Sinne vaan Venäjän kansalaiseksi Bäckmanin perässä kun horinatkin on samaa tasoa.
"Minulla sama fiilis Helsingin yliopistolla luennolla, kun esimerkiksi professori jankkaa, ettei sukupuolia ole olemassa."
Onx toi proffa kumonnut biologian, vai? Ei kai se hänen argumentoinnillaan mihinkään kumoudu?
Ylen mukaan oli puhunut Ukrainasta ja Venäjästä. Taisi ollakin vain kiellettyjä mielipiteitä
Vierailija kirjoitti:
Mauri Ylä-Kotola: Toisinajattelu ja soveltava filosofia
Pekka Himasen ajattelu on edustanut suosittua ja hyväksyttyä virallista yhteiskunnallista ajattelua, mutta viime vuonna julkisuudessa ollut dosentti Johan Bäckman on ollut Suomessa usein toisinajattelijan roolissa. Valitettavaa on, että Bäckmanin esiin nostamista teemoista, kuten vertailevan sosiaalityön kysymyksistä Suomessa ja Venäjällä, on käyty niin vähän akateemista keskustelua Bäckmanin teesien pohjalta.
https://www.kaleva.fi/toisinajattelu-ja-soveltava-filosofia/1843226
Putinismiko lie tuonkin pään sekoittanut? Sinne vaan Venäjän kansalaiseksi Bäckmanin perässä kun horinatkin on samaa tasoa.
Luennolla Ylä-Kotola puhui muun muassa polveilevasti vapaamuurareista ja suomalaisten väitetysti tekemistä sotarikoksista.
...kuulostaa aivan deZantilta.
Kuka keskeytti luennon? Soittiko joku ahdistunut opiskelija hätänumeroon vai yliopiston rehtorille? Miten ylipäänsä kukaan ulkopuolinen taho ehtii ja edes viitsi tulla puuttumaan jonkun profesorin opetukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen kouluaikoinaan kielenopetus tähtäsi yo-kirjoituksiin, eikä ääntämystä niissä testattu.
Eikö nyt yhtään fiksumpaa ja terveempäö järkevää naista löytyisi Lapista? Matala ÄÖ miehet on jo niin nähty
Vierailija kirjoitti:
Kuka keskeytti luennon? Soittiko joku ahdistunut opiskelija hätänumeroon vai yliopiston rehtorille? Miten ylipäänsä kukaan ulkopuolinen taho ehtii ja edes viitsi tulla puuttumaan jonkun profesorin opetukseen?
Hänet talutettiin ulos kampukselta, eli kyse ei ole jostain luennolla sanotusta typeryydestä tai poliittisesta kiistakysymyksestä, vaan siinä täytyy olla riehumista, itsensäpaljastelua tai jotain muuta fyysistä pelehtimistä, mahdollisesti uhkaavaa sellaista.
Mikä on varmaa, on häirikön sukupuoli.
https://www.lapinkansa.fi/lapin-yliopistolla-jouduttiin-keskeyttamaan-l…
Taisi olla vaan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Ylen mukaan oli puhunut Ukrainasta ja Venäjästä. Taisi ollakin vain kiellettyjä mielipiteitä
Luuleeko se että biologisia sukupuolia on vain kaksi? Ja epäileekö se ettei biologinen mies voi tulla raskaaksi?
Jos tietäisitte tuon "yliopiston" tason, ymmärtäisitte. Epäettisen tutkimuksen pesä.