Miksi naiset ottavat 40 vuotiaana lyhyen poikatukan?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hiuksethan ovat naisen kruunu. Kyllähän sen eteen voi vähän pidempään pestä hiuksia
Ap
Miehen kruunu on hyvä käytös. Siihen ei kuulu tämmöiset kommentit.
Miehen kruunu on penis
Ap
Ei. Kyllä.srn päättää naiset ja penis hävisi äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kasvot valahtaa alas, sitä hiuslinjaa on pakko nostaa ylös näyttääkseen jotakuinkin sivistyneeltä. Plus ohuet hiukset.
Ne valahtaneet kasvonpiirteet erottuu paljon paremmin lyhyillä hiuksilla.
Vaihdevuosien aikana hiukset hapertuu ja harvenee. Turha pitää luirua liimalettiä vaan kannattaa vetää lyhyeksi.
Huom miehetkin kaljuuntuu, eli silloin kovinkin heviletti yleensä leikkaa lyhyen tukan. Paitsi jos on juice.
Kiva kun sunnuntaina päästään normaaliaikaan. Olen sitä jo odottanutkin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään miestä joka ei pitäisi enemmän pitkistä hiuksista. Kai siksi että naiset itse haluavat.
No, jos joku musta vielä joskus kiinnostuu, syynä siihen eivät tule olemaan hiukseni vaan jokin ihan muu. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hiuksethan ovat naisen kruunu. Kyllähän sen eteen voi vähän pidempään pestä hiuksia
Ap
Miehen kruunu on penis
Ap
Naisethan tykkää sioista ja kilttimiehet on tylsiä.Huono käytös on siis hyvä asia
Mä tykkäisin kans lihaksikkaista 40 vuotiaista miehistä,mut miks ne hommaa kaljamahan? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulta se kruunu sitten puuttuu.
Whatever.
Vierailija kirjoitti:
lyhyt on helpompi hoitaa. miksi miehet suorastaan masentuvat kun pitkät hiukset leikkaa lyhyiksi? pikkutyttömäisyyskö viehättää vai mikä siinä on?
Mistä tuo pikkutyttömäisyyden vedit ? 😅
Ei kun monelle ei vaan sovi lyhyt tukka. Näyttävät ihan miehiltä . Varsinkin jos on isot korvat ja lyhyt, paksu kaula
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin kans lihaksikkaista 40 vuotiaista miehistä,mut miks ne hommaa kaljamahan? 🤣
Niin, sixpack kruunaa miehen.
Naiset rupsahtavat 25 v, ja lopullisesti lopettavat edes yrittämästä 40 v, seurauksena tuollainen tukka. Entisaikaan sen ikäiset naiset peittivät päänsä huivilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehen kruunu on penis
Ap
Naisethan tykkää sioista ja kilttimiehet on tylsiä.Huono käytös on siis hyvä asia
Älä usko kaikkea mitä isot pojat sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosien aikana hiukset hapertuu ja harvenee. Turha pitää luirua liimalettiä vaan kannattaa vetää lyhyeksi.
Huom miehetkin kaljuuntuu, eli silloin kovinkin heviletti yleensä leikkaa lyhyen tukan. Paitsi jos on juice.
No ei kaikilla harvene tukka vaihdevuosien takia.Oma on paksu edelleen , vaikka vaihtareista jo vuosia
Enkä todellakaan leikkaa lyhyiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hiukset on myös miehen kruunu. Kyllä sen eteen pitää myös pestä hiuksia. Kalju ei korista ketään.
Minä pidän kaljuista. <3
Vierailija kirjoitti:
Ohuet hiuksetkin voi pitkänä ja puolipitkänä aina laittaa ponnarille
Vaikka ketjussa puhutaan lyhyistä hiuksista, niin epäedustavan ohuista hiuksista tulee mieleen Elina Valtonen. Laittaisi ne lättähiukset edes ponnarille, kun kerran diplomaattitehtävässäkin toimii.
Voisin leikata, jos jaksaisin ravata kampaajalla. Tukka on pitkä, mutta miehelle se on yksi ja sama. Voisi olla kyllä hauskempaa, jos mies ihailisi hiuksiani. Ehkä pitää vaihtaa johonkin tukkafriikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Poika tukka on kaunistellusti sanottu. Kouvolatukka tai miestukka on oikea ilmaus.
Onko reilua että lyhyt on miestukka, miksei toisin päin, siten, että miehet hoitaisivat pitkiä hiuksiaan ja naiset pääsisivät helpoilla lyhyillä? Ajatusleikkinä ehfotan tällaista, vaihdetaan tämä asia! Lyhyt olisi niin helppo.
Minulla on pitkät hiukset ja olen 43v sekä luulin olevani nainen. Monta muutakin samanlaista ei naiseksi laskemaasi tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Koska me naiset emme elä sinun mieltymystesi mukaan.
Sä elät just niinkuin sua käsketään. Ymmärrätkö.
En tiedä yhtään miestä joka ei pitäisi enemmän pitkistä hiuksista. Kai siksi että naiset itse haluavat.