Miksi naiset ottavat 40 vuotiaana lyhyen poikatukan?
Kommentit (195)
Niinkö tekevät? Mulla on edelleen pitkä tukka.
54v.
Ei tarvi ollakdnenkään mieliksi. Ketä ei miellyttä, sillä ei olemakuaja sillä siisti.ollaan sinutitsensä kanssa.
Mulla on aina ollut ohuet hiukset ja 35-vuotiaana ne alkoi ohentua entisestään. Lyijykynän paksuinen hiushäntä näyttää surkealta vaikka sen laittaisi kuinka. Itsekin kyllä tykkäisin pitkistä enemmän, jos niissä olisi edes vähän voluumia.
Vierailija kirjoitti:
Polkkatukka kaunistellusti sanottu. Kouvolatukka tai miestukka on oikea ilmaus.
Maakuntatukka tarkoittaa myös samaa, varsinkin jos se on vielä värjätty joksikin violetiksi, oranssiksi tai punaiseksi.
Iän myötä naama alkaa roikkua ja lyhyempi pitkä tukka vielä korostaisi sitä roikkumista, katse pitää saada ylemmäksi leuan seudusta. Eli polkkatukka on pukevin useille naisille. Ja polkkatukka ei ole mikään lyhyeksi leikattu kouvola tukka.
Kaksi ei saa roikkua, leuka ja tukka
Vierailija kirjoitti:
lyhyt on helpompi hoitaa. miksi miehet suorastaan masentuvat kun pitkät hiukset leikkaa lyhyiksi? pikkutyttömäisyyskö viehättää vai mikä siinä on?
Lyhyt ei todellakaan ole helpompi hoitaa.
Mies miks sul on muutaman millin siili koneleikkauksena tyyliin 15e.
Klani. Melkein kalju. Ei mitään mallia.
Ihan sama kysymys.
Mikset mies pidä pitkiä hiuksia ja ravaa parturikampaajalla ja hoida niitä.
Miksi kaikki naiset äänestävät Vasemmistoliittoa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monella 40-vuotiaalla miehellä on kalju? Minä kun niin tykkään pitkätukkaisista miehistä.
No rinnastus on tavallaan totta, sillä naisillakin hormonit alkavan menopaussin takia ajavat leikkaamaan ne hiukset.
30 vuotiaillakin näkee jo sellasta just ja just hartioille ulottuvaa kampausta. Nopeasti se hedelmä kyllä mätänee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut ohuet hiukset ja 35-vuotiaana ne alkoi ohentua entisestään. Lyijykynän paksuinen hiushäntä näyttää surkealta vaikka sen laittaisi kuinka. Itsekin kyllä tykkäisin pitkistä enemmän, jos niissä olisi edes vähän voluumia.
Tuo hiusten ohuus on kyllä ongelma monella suomalaisilla, mille on hankala tehdä mitään. Vertaa vaikka brittinaisiin, jotka ei naamataulultaan yleensä sen kummempia ole, mutta monesti heillä on tosi paksut ja tuuheat hiukset, mitkä voi laittaa monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä pitkät suorat hiukset eivät sovi suominaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo hiusten ohuus on kyllä ongelma monella suomalaisilla, mille on hankala tehdä mitään. Vertaa vaikka brittinaisiin, jotka ei naamataulultaan yleensä sen kummempia ole, mutta monesti heillä on tosi paksut ja tuuheat hiukset, mitkä voi laittaa monella tavalla.
Brittinaiset panostavat hiuksiinsa toisin kuin pyyhkeen kehään 40 täyttäessä heittävät suomiakat
Vierailija kirjoitti:
lyhyt on helpompi hoitaa. miksi miehet suorastaan masentuvat kun pitkät hiukset leikkaa lyhyiksi? pikkutyttömäisyyskö viehättää vai mikä siinä on?
Lyhyt on työläämpi hoitaa. Pitkät saa ponnarille.
Kokeilin lyhyttä, mutta se oli työläs.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi ollakdnenkään mieliksi. Ketä ei miellyttä, sillä ei olemakuaja sillä siisti.ollaan sinutitsensä kanssa.
Voisitko opetella kirjoittamaan, kouvolatukan omaava naisoletettu?
Vierailija kirjoitti:
Ai sellainen kananperstukka?
Sellanen jakaus jommallekummalle puolelle ja melkeempä ananastukka.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ovat kauniit ja yksi osa siitä mihin alunperin rakastuimme. Naapurin Jari-Pekka tukka ei ole yhtään sama juttu.
Miestukka on kyllä karu. Siihen vielä vaihdevuosien nukkaviikset, ja kaulalla siellä täällä partakarvoja.
Väärä ketju varmaan kopsaa ihmeessä itelle talteen ja lisää k kauppa viestiketjuun niin ei tarvi uuestaan kirjoittaa