Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ottavat 40 vuotiaana lyhyen poikatukan?

Vierailija
24.10.2024 |

Itse pidän enemmän pitkistä hiuksista naisilla.

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohuet hiuksetkin voi pitkänä ja puolipitkänä aina laittaa ponnarille

Vaikka ketjussa puhutaan lyhyistä hiuksista, niin epäedustavan ohuista hiuksista tulee mieleen Elina Valtonen. Laittaisi ne lättähiukset edes ponnarille, kun kerran diplomaattitehtävässäkin toimii.

Kannattaisi lopettaa blondaaminen ja vaihtaa kampausta. Hiuksissa ei sinänsä ole mitään vikaa eivätkä ole poikkeuksellisen ohuetkaan.

Vierailija
82/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ne naiset ajattelevat, että miehet ei joka tapauksessa ole enää kiinnostuneita heistä, koska ovat nyt nelikymppisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja olen edelleen järkyttynyt että pitkät paksut hiukseni alkoivat pari vuotta sitten yhtäkkiä lähteä oikein urakalla päästä. Joskus oli tosi lyhyt tukka ja oloni oli siinä ihan hirveä. Nyt pidän näistä harvenevista hiuksistani kiinni viimeiseen asti. Minulla syy taitaa olla alkaneet vaihdevuodet ja voin sanoa että vttaa kummasti, kun tämä hiustenlähtö ei suinkaan ole ainoa oire. Mietin jopa peruukin ostoa, koska lyhyitä en halua.

N49

Vierailija
84/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäisin kans lihaksikkaista 40 vuotiaista miehistä,mut miks ne hommaa kaljamahan? 🤣

Itse olen yli 40, ja mulla näkyy vatsalihakset. m

Vierailija
85/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika tukka on kaunistellusti sanottu. Kouvolatukka tai miestukka on oikea ilmaus.

Onko reilua että lyhyt on miestukka, miksei toisin päin, siten, että miehet hoitaisivat pitkiä hiuksiaan ja naiset pääsisivät helpoilla lyhyillä? Ajatusleikkinä ehfotan tällaista, vaihdetaan tämä asia! Lyhyt olisi niin helppo.

Minusta kaikilla miehillä voisi olla pitkä tukka, ovat paljon komeampia. Tai no, paitsi kaljuuntuvilla.

Vierailija
86/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella 40-vuotiaalla miehellä on kalju? Minä kun niin tykkään pitkätukkaisista miehistä.

Minulla (42) oli pitkät hiukset parikymmentä vuotta, mutta ne alkoivat harvenemaan ja lyhenemään itsekseen niin tuossa puolisen vuotta sitten lopulta luovuin niistä. Nyt on ihan lyhyt sänki vain, ei minulla ollut pokkaa pitää sellaista sulkapallotyyliä.

Vierailija
87/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroet, Elizabeth Tailorit, sekä Audrey Hepburn ja Sophia Loren olisi aikanaan saaneet vain haaveilla AP:n seurasta. Voi voi.

Vierailija
88/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut yhdenkään muun kuin suomalaisen naisen käyttävän pitkistä hiuksista niin halveksuvaa termiä kuin hampputukka. Tyylipuhdasta suomalaista, sisäistettyä naisvihaa. Vastaus on laiskuus, kuten täälläkin vastauksista näkyy. Ei viitsitä peseytyä, ei viitsitä laittautua, kun kaikki energia menee vain yltäkylläisyydessä surkutteluun.

Olet törkeä. Mikään määrä laittautumista ei riitä, jos hiuksia ei ole riittävästi. Minä olen erakoitunut lähes 100% sen takia. Kaksi neurokirurgista leikkausta takana ja molemmin puolin otsasta niskaan riipaistu kerran päänahka pois tieltä. Siinä vaurioitui hiussuonistot ja juuret (hiusten). Eikä asiaa voi korjata nykyään tavisnormitavalla jatkoilla. Kun ne nyt sattuu puuttumaan lähinnä edestä, ohimoilta, ja sivuilta. Syöpäpotilaillakin on helppoa tähän verrattuna. Niiden hiukset kasvaa takaisin. Ja sitä ennen ne saa kelan piikkiin ihan oman makunsa mukaisesti valita laadukkaan peruukin. Joka on väliaikainen. Toisin kuin tämä. Varmaan vaan vakavat palovammat on tähän rinnasteisia. Oksetat minua.

Ps. Suomityypillinen hiuslaatu ei todellakaan ole "hamppua". Vaan ohutta ja hienoa. Kuvailemasi tyyppi sopii monille etnoryhmille Euroopasta Afrikkaan ja Aasiaan. Siksi edes postimyyntitarjonta ei ole vaihtoehto. Ne peruukit suunnilleen tuplaa pään koon, ja näyttää juuri siltä itseltään niin kauas, kuin silmä vaan näkee. Hienostuneempaa laatua ei tavismyynnissä ole. Siksi. Meitä on naurettavan vähän erikoislaatuisuuksinemme globaalisti.

Vierailija
89/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies miks sul on muutaman millin siili koneleikkauksena tyyliin 15e.

Klani. Melkein kalju. Ei mitään mallia.

Ihan sama kysymys.

Mikset mies pidä pitkiä hiuksia ja ravaa parturikampaajalla ja hoida niitä.

Vastasin jo, mutta jos hiukset alkavat harvenemaan että alkaa olla päällä kaljua, niin ei ne pitkät hiukset ole enää hyvän näköiset. Minulla oli pitkät hiukset, mutta tuon mainitun harvenemisen ja lyhenemisen johdosta luovuin niistä ja siirryin parin millin sänkeen. Olen hoikka mies ja niine harvoine pitkine hiuksineni näytin lähinnä Gollumilta eli Klonkulta.

Vierailija
90/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marilyn Monroet, Elizabeth Tailorit, sekä Audrey Hepburn ja Sophia Loren olisi aikanaan saaneet vain haaveilla AP:n seurasta. Voi voi.

No poikkeuksiakin näköjään on. Kelpuuttasin kelpuuttasin

Vierailija
91/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan ne naiset ajattelevat, että miehet ei joka tapauksessa ole enää kiinnostuneita heistä, koska ovat nyt nelikymppisiä. 

Naiset tosiaan tekee kaiken vain miesten mieliksi. Eivät 40 täytettyään enää leikkaa varpaankynsiäkään, vaan antavat kasvaa pitkiksi kopperoiksi,  kun miehet ei kuitenkaan katso.😂

Vierailija
92/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat tekevät tuota miesvihan takia.

Japanilaiset naiset eivät leikkaa tukkaansa. M28

Vierailija
93/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hiuksethan ovat naisen kruunu. Kyllähän sen eteen voi vähän pidempään pestä hiuksia

Ap

Kyllä hiukset on miehenkin kruunu. Harmittavan monella miehellä on tosi ruma tukka tai joku puolikalju.

Vierailija
94/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nelikymppisenä se itsevarmuus varmaan löytyy, että jos vaikka miellyttäisikin itseään eikä miehiä? Odotan, että tämä tapahtuisi myös itselleni. Kolmenkympin tietämillä eron jälkeen päätin, että leikkaan hiukseni viimein polkkamittaan, jota olin ihastellut monilla. Siihen asti oli aina ollut joku miesystävä sanomassa, että menetän viehättävyyteni jos leikkaan pitkät hiukseni. No, päätin sitten hehkuttaa tätä voimaantumistani eräälle miespuoliselle ystävälle, jonka ajattelin ilman muuta kannustavan minua. Vielä mitä, hän tokaisi heti, että älä leikkaa. Siinäpä se itsevarmuus meni, enkä leikannut polkkatukkaa...

Vierailija
95/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella 40-vuotiaalla miehellä on kalju? Minä kun niin tykkään pitkätukkaisista miehistä.

Minulla (42) oli pitkät hiukset parikymmentä vuotta, mutta ne alkoivat harvenemaan ja lyhenemään itsekseen niin tuossa puolisen vuotta sitten lopulta luovuin niistä. Nyt on ihan lyhyt sänki vain, ei minulla ollut pokkaa pitää sellaista sulkapallotyyliä.

Sulkapallotyyli 😂

Vierailija
96/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin nelikymppisenä se itsevarmuus varmaan löytyy, että jos vaikka miellyttäisikin itseään eikä miehiä? Odotan, että tämä tapahtuisi myös itselleni. Kolmenkympin tietämillä eron jälkeen päätin, että leikkaan hiukseni viimein polkkamittaan, jota olin ihastellut monilla. Siihen asti oli aina ollut joku miesystävä sanomassa, että menetän viehättävyyteni jos leikkaan pitkät hiukseni. No, päätin sitten hehkuttaa tätä voimaantumistani eräälle miespuoliselle ystävälle, jonka ajattelin ilman muuta kannustavan minua. Vielä mitä, hän tokaisi heti, että älä leikkaa. Siinäpä se itsevarmuus meni, enkä leikannut polkkatukkaa...

Minulle naispuoliset kaverit aina sanovat, että älä leikkaa, kun haaveilen välillä polkkatukasta.

Vierailija
97/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulkapallotyyli 😂

Ovatko sulkapallotyyli ja kranssikalju synonyymeja? :D Ihana ilmaus minustakin.

Vierailija
98/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisillakin hiukset ohenevat kun ikää tulee. Pidä siinä sitten jotain pitkää lirua.

Vierailija
99/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin jo nuorena. Helpompi hoitaa ja kesällä pitkä tukka tosi kuuma.

Vierailija
100/195 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset eivät tajua että hiustenlähtöön ja muutenkin ohuisiin hiuksiin on hoitokeinoja... jos vain viitsii siihen vähän enemmän rahaa laittaa. Erikoisshampoot ja latvoihin laitettavat seerumit mm. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan