Miksi naiset ottavat 40 vuotiaana lyhyen poikatukan?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me naiset emme elä sinun mieltymystesi mukaan.
On siinäkin syy tehdä itsestään pojan näköinen. Omapahan on ulkonäkösi, hyväksy myös se että et kuitenkaan pysty hallitsemaan muiden mielipiteitä sinusta joten kestäthän ne valittamatta?
Siksi, että saisi olla miehiltä rauhassa, että eivät huorittelisi, seuraisi, kävisi käsiksi.
Laita ap tänne kuva itsestäsi. Olethan laittaitunut meitä naisia varten, käyt parturissa säännöllisesti, ajat partasi joka päivä, pidät 3 omaista pukua, kravatria ja nappaskenkiä, käytät kallista, hyvä tuoksuista partavettä, jotta viehätä meitä naisia?
Mä olen 45v ja mulla on pitkät hiukset. Ne ei ole myöskään värjätyt vaan niissä on oma vaaleanruskea aavistuksen punertava väri. En oikein osaa sanoa mikä tuo väri on. :D
Tapasin eksäni kun mulla oli ihan lyhyt, sellainen Mia Farrow -tukka. En itse jaksanut sitä kun koko ajan sai olla leikkaamassa, mutta koko suhteemme ajan mies kaipaili sitä takaisin. En vaan jaksa enää sellaista kampausta, siitä asti on ollut pitkä ja nytkin viisikymppisenä on enkä leikkaa. Vaikka tukkani ei olekaan koskaan ollut erityisen paksu niin en välitä, pitkä tukka on omasta mielestäni vaan niin paljon helpompi. Nykyinen mieskin on pitkien hiusten puolella.
Koska hiukset on ohuet liurut, jotka pitkänä näyttää onnettomalta hiirenhännältä. Liukas ja lasimainen hius ei pysy kunnolla edes poninhännällä muusta kampauksesta puhumattakaan. Jos se olisi sosiaalisesti hyväksyttävää, vetäisin parin millin siilin. Aatelkaa nyt miten helppoa olis kun hiukset puhdistuis suihkussa siinä sivussa eikä niille tarvitsisi tehdä yhtään mitään. Ihan unelma. Ja mikä ajan ja rahan säästö. Eläkkeelle jos joskus pääsen niin teen tuon.
Eihän neljäkymppiset edes leikkaa hiuksiaan lyhyeksi nykyään. Mistä moinen luulo.
Miksi niin monella miehellä sitten on nykyään pitkä tukka, usein ponnarilla. Eikö se ole tosi naismaista?
Vierailija kirjoitti:
Mä rupesin kasvattaa hiuksia 45-vuotiaana. Melkein paras päätös koskien ulkonäköä. Enkä lyhyttä mallia enää koskaan leikkaa, se ei ole helpompi hoitaa.
Kun on luonnonkihara niin lyhyt on mahdottomuus. Muutama pyörre, välillä suoraa, välillä kikkuraa, aina vinossa tai länässä. Pituus vetää hiusta suoremmaksi ja näyttää vähän siistimmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin se on hassu erityisesti suomalainen ilmiö. Monissa muissa maissa naisilla on vanhempanakin pitkä tukka. Mutta niissä maissa tuntuu muutenkin olevan sellainen naisellisuuden salliva kulttuuri. Suomalaimen feminiinisyys on poikkeuksellinen miehekästä.
T. Nainen, joka olen luvannut miehelleni, etten leikkaa pitkiä hiuksiani vanhetessani.
Sitä aikaa odotellessa, kun estrogeenintuotantosi hiipuu ja hiukset alkavat lähteä.
Onko lyhyt ja harva sitten paljonkin parempi kuin pitkä ja harva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin se on hassu erityisesti suomalainen ilmiö. Monissa muissa maissa naisilla on vanhempanakin pitkä tukka. Mutta niissä maissa tuntuu muutenkin olevan sellainen naisellisuuden salliva kulttuuri. Suomalaimen feminiinisyys on poikkeuksellinen miehekästä.
T. Nainen, joka olen luvannut miehelleni, etten leikkaa pitkiä hiuksiani vanhetessani.
Sitä aikaa odotellessa, kun estrogeenintuotantosi hiipuu ja hiukset alkavat lähteä.
Onko lyhyt ja harva sitten paljonkin parempi kuin pitkä ja harva?
Kai se on sitten parempi, että kynitystä miestukasta loistaa pohjakumi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monella miehellä sitten on nykyään pitkä tukka, usein ponnarilla. Eikö se ole tosi naismaista?
Pitkät ei kyllä sovi miehille. Yleensä niitä yritetään kahlita vielä jollain eltaantuneen näköisellä kuminauhalla (esim. jalkapalloilijat).
Sitä sanotaan myös kananpyrstöksi. Helppouden takia kai? En kyllä itse leikkele sellaista, pitkät hiukset on hyvä ja ne pidän. Ihan itseni vuoksi.
Oikea sanamuoto toki on laitattavat tai teetättävät hiuksensa tiettyyn malliin.
Sellainen hiirenhäntä vaikka pinkillä ponnarilla voisi olla jopa söpö.
Ei kiinnosta pitää sinua kiinnostuneena. Miksi niin moni mies kuvittelee, että naisten tehtävä on viehättää kaikkia maailman miehiä ulkonäöllään? Moikata ja laittautua kauniiksi, että sinun kaltaisilla miehillä ei pippeli löpsähdä?