Miksi naiset ottavat 40 vuotiaana lyhyen poikatukan?
Kommentit (195)
Kiinnostaakohan ketään mistä sä tykkäät?
lyhyt on helpompi hoitaa. miksi miehet suorastaan masentuvat kun pitkät hiukset leikkaa lyhyiksi? pikkutyttömäisyyskö viehättää vai mikä siinä on?
Miksi niin monella 40-vuotiaalla miehellä on kalju? Minä kun niin tykkään pitkätukkaisista miehistä.
Poika tukka on kaunistellusti sanottu. Kouvolatukka tai miestukka on oikea ilmaus.
Mä rupesin kasvattaa hiuksia 45-vuotiaana. Melkein paras päätös koskien ulkonäköä. Enkä lyhyttä mallia enää koskaan leikkaa, se ei ole helpompi hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monella 40-vuotiaalla miehellä on kalju? Minä kun niin tykkään pitkätukkaisista miehistä.
Hintte------------ kaikki hyi helvata .
Minustakin se on hassu erityisesti suomalainen ilmiö. Monissa muissa maissa naisilla on vanhempanakin pitkä tukka. Mutta niissä maissa tuntuu muutenkin olevan sellainen naisellisuuden salliva kulttuuri. Suomalaimen feminiinisyys on poikkeuksellinen miehekästä.
T. Nainen, joka olen luvannut miehelleni, etten leikkaa pitkiä hiuksiani vanhetessani.
Kysy ap nopsaan sun äidiltä. Äippä vastaa kyselyikäiselle mukelolle.
Minä olen ottanut jo lapsena lyhyen poikatukan. Jonnekin 12-vuotiaaksi asti minua luultiinkin usein pojaksi, mutta ei minua aikuisena kukaan ole mieheksi luullut tai en tietenkään voi varma olla. Minulle on yhdentekevää, mitä hiuksistani ajatellaan.
Naisilla on hyvä olla pitkät hiukset ja väkivaltainen mies,tiedätte sen yhtälön mitä voi tapahtua.
Monilla naisilla (kuten miehilläkin) hiukset ohenevat iän myötä. Ohuet hiukset eivät näytä kauniilta pitkinä. Montako kertaa tähän samaan kysymykseen pitää vastata? Koirakin oppii sisäsiistiksi nopeammin, kuin palstamies oppii tajuamaan, mitä hänelle sanotaan.
Pääsee nopeammin asiaan, kun ei tarvitse etsiä suikkariponnaria.
Miten boikotoit monopoli asemassa olevaa kauppaa kun syömättä kukaan ei pysy kauaa hengissä ja nämä k kauppiaat käyttävät tuota törkeästi hyväkseen maksimoidakseen omat voittonsa. Eikä sillä boikotilla ole muutenkaan mitään merkitystä kun onhan k ryhmä ja s ryhmä ainoat suomessa toimivat suomalaiset kauppa ryhmät ja he ovat useasti jäänyt kiinni hintakartellista mutta täällä riistokapitalismin paratiisissa ne eivät saa mitään rangaistuksia. Ja jos saakin "rangaistuksen" niin se menee niin että miljoonia puhdasta voittoa tekeville määrätään 20-100€ rangaistus
Mutta hiuksethan ovat naisen kruunu. Kyllähän sen eteen voi vähän pidempään pestä hiuksia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minustakin se on hassu erityisesti suomalainen ilmiö. Monissa muissa maissa naisilla on vanhempanakin pitkä tukka. Mutta niissä maissa tuntuu muutenkin olevan sellainen naisellisuuden salliva kulttuuri. Suomalaimen feminiinisyys on poikkeuksellinen miehekästä.
T. Nainen, joka olen luvannut miehelleni, etten leikkaa pitkiä hiuksiani vanhetessani.
Monissa muissa maissa naisilla on paksut hiukset, jotka näyttävät hyvältä pitkänä. Valitettavasti suomalainen geenilotto arpoo monelle ohuet hiukset, jotka vaan ohenee edelleen keski-iässä. Sellanen hiirenhäntäruoska ei kyllä pue ketään.
Ei sillä, on toki muitakin tyylejä kuin pitkät vs. kynityt eli ei ole pakko olla joko tai.
Ne haluaa tuolla tavoin näyttää että tavara on kuivunut niin tietää miehet pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
lyhyt on helpompi hoitaa. miksi miehet suorastaan masentuvat kun pitkät hiukset leikkaa lyhyiksi? pikkutyttömäisyyskö viehättää vai mikä siinä on?
Lyhyttähän pitää olla jatkuvasti pesemässä ja laittamassa. Pitkät hiukset voi laittaa vaan kiinni.
Ei aavistustakaan. Ei vaihtoehto voi olla pelkästään pitkä hamppuhius hapsottamassa kuin mona-lisalla tai poikahius. Siinä välillä on aika monta välimittaa.
4 vuoden välein se pitkä tukka oheni ja meni tosi huonoon kuntoon. Jatkuva laittaminen ja kiinnipito.
Rupesin treenaamaan tunnin nyrkkeilytreenejä. Ei kärsi päänahka, eikä letti. Kuivuu nopeammin ja nopeampi laittaa.
Ykskään jäbä ei ole kainaloon astellut tukasta. Vaan silmistä ja katsekontaktista.
Koska me naiset emme elä sinun mieltymystesi mukaan.