Yliksen maksullisuus oli virhe
Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.
Kommentit (345)
"Hävisit väittelyn sääntöjen mukaisesti, kun käytit argumentaatiovirhettä."
Nyt on niin pseudointellektuellia että pahaa tekee. Mikä Ben Shapiro veli kuvittelee olevansa :DDD
Argumentoi ja väittele sinä vaan keskenäsi, mulla on kiire painaa sun faijaas B)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä kulttuurisotashaibaa sieltä taas tulvahti. Määrittele woke.
Ja persut oli jo Sipilän hallituksessa 2015, jossa viimeksi osoittivat hallituskelvottomuutensa. Mitä helvettiä sä yrität selittää?Silloinen persut oli vain Timo Soinin hc-kristillinen peniksen jatke.
Halla-ahon myötä persuista tuli persut.
Jos mietit omia arvojasi, niin näistä syntyy woke. Ole hyvä. Ja minä vastustan näitä arvoja.
Tyypillistä persujen vastuunpakoilua. "Se edellinen epäonnistuminen ei ollut me, vaikka siellä oli samoja tyyppejä joilla oli sama ideologia :((((("
Arvoihini lukeutuu ihmisoikeudet ja luonnonsuojelu. Sinä siis vastustat näitä?
Niin, SDP aloitti aikoinaan kapinan laillista hallitusta vastaan ja synnytti sisällissodan. Voiko SDP:tä edelleen syyttää tästä ja leimata verenhimoisiksi yhteiskuntajärjestystä vastaan taisteleviksi kapinoitsijoiksi?
Ihmisoikeudet ovat aika epämääräinen käsite ja niitä voi tulkita lähes miten päin hyvänsä haluaa. Pitäisikö kaikilla olla samat ihmisoikeudet? Totta kai!! Eli sudanilainen saisi tulla Suomeen ja hakea vapaasti Kelasta etuuksia, koska jos ei saisi, niin hän olisi eriarvoisessa asemassa kuin täkäläiset ja näin ollen se rikkoisi yhtäläisiä ihmisoikeuksia. Huomaatko, nää sun "ihmisoikeudet" voi olla vähän kinkkinen homma joiltain osin...
Luonnonsuojelu taitaa olla vielä epämääräisempi käsite. Mitä mieltä muuten olet, pitäisikö lemmikit nähdä ilmastorikoksena ja nostaa lemmikkivero kymmenkertaiseksi näin alkuun, kun niiden kautta syntyy paljon päästöjä ja eivät ole mitenkään ihmiselle välttämättömiä asioita? Vai noukitko perus elokapinalaisen tapaan ne sinulle sopivat rusinat pullasta tässäkin kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä annan myöden sen verran että ei tarvi lähteä mammafoorumilta kokonaan, sananvapauden nimissä, kunhan spämmi ja muista ilkeästi valehtelu loppuu, niin sitten lopetan minäkin.
: ]
Minusta tämä vaikuttaa äärimmäisen reilulta ja kohtuulliselta diililtä.
Onko se muista valehtelu oikeasti niin tärkeää et te haluutte jatkaa turpaab ottamista tolta hullulta?
Aina kun se tulee paikalle natsîa viedään kun litran mittaa.
Tämä, ylis ja s24. Netin pahimmat viemärit.
"Sori nyt vaan vasurispämmijä mutta te itse terveyspalvelut tuhositte suurimmalta osaltaan jo aikoja sitten, ja loput viime vaalikaudella. Soteuudistus oli vaan ns. finisher koko systeemille, ja uutta ja toimivaa ei tule aikoihin kun tuhositte taloudenkin samaa vauhtia kun piti valita viisi "valittua" touhottamaan ilman mitään osaamista saati sitten neuvoja ulkopuolelta oman mielensä mukaan maan johtoon.
Joten syytä itseäsi vaan siitä että saat nauttia persuliharhoistasi ilman hoitoa."
Siellä taas joku persujen someritarien aivopesemä jonne esittää kuin tietäisi jotain.
Sotea yritettiin kehittää parikymmentä vuotta, joten kannattaa tutustua, että kuka sitä isoilla rahoilla yritti kehittää (Sipilä miljardi euroa) ja kuka sitä oikeasti kehitti.
Sote oli se paska lapsi, jota kaikki yritti kehittää sellaiseksi, että edut kasvaa ilman menojen kasvamista.
Välill tulee toivoton olo näiden lapsipersujen kanssa 🙄
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Maakunta-_ja_soteuudistus
Vierailija kirjoitti:
"Muuta kysyttävää, woke?"
Et sitten osannut ottaa kantaa varsinaiseen politiikkaan ollenkaan.
Missä sun arvot on, huolehditaanko muista vai onko tärkeintä vaan rikastua itse ja muista viis?
Totta kai meidän täytyy huolehtia suomalaisista ja yrittää pitää kaikki samassa veneessä. Minä kannatan suomalaista hyvinvointivaltiota mm. ilmaisen koulutuksen ja terveydenhoidon kannalta, mutta en silti kannata wokea. Nämä on minusta kaksi eri asiaa monilta osin. Tottahan toki olen vain yksilö ja varmasti molemmissa leireissä löytyy erilaisiakin mielipiteitä.
Muuta kysyttävää, woke?
Tämä keskustelu 🔥 käy kuumana 🔥, joten annan sille oman tunnusmusiikin. Sen nimi on "Ylisinceli ottaa osumaa mammapalstan näyttämöllä";
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan kauhun sekaisella innostuksella mitä toi temu-jokeri tekee huomenna.
Yllyttäkää nyt ihmeessä sitä lisää, menny niin hyvin tähän asti.
Mä en tajua miks te ette jätä mammafoorunia mammoille? Se on ainoa asia mitä se pyytää.
Mikä/kuka on temu-jokeri? Palstaillut vuodesta 2012, enkä nyt tiedä mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
"Hyvä olkiukko.
Tai ei se niin hyvä ollut. Hävisit väittelyn sääntöjen mukaisesti, kun käytit argumentaatiovirhettä. Pahoitteluni."
Ei se ollut olkiukko, se oli vitsi minun pointista josta sinä teit olkiukon koska minulle et uskalla pistää vastaan kun tulee nenille kokoajan.
Ttu sä olet tyhmä. :' D
Ei se kannata enää rypistellä kun löysät on jo housuissa. Klassisen olkiukon tematiikkaa hyödynsit ja ajattelit olevasi kovinkin nokkela sanailuinesi. Pieleen meni. Voit pakata näppäimistösi mukaan ja poistua.
Tässä kanssa sellanen buzzword joka on menettänyt kaiken merkityksensä 🙈
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään moderointi täysin vuoden 1933-1945 hallinnon tasolla! Miehiä saa haukkua mielinmäärin mut teepäs aloitus kuinka kranttuja lihavat palstamammat on niin ketju poistuu nanosekunnissa
Miksi teitä liikuttaa yhtään miten kranttu lihava palstamamma on vai onko ollenkaan? Tehän ette halua sellaisen kanssa olla missään tekemisissä, joten miksi sinäkin niitä mietit?
Vierailija kirjoitti:
Tää sananvapauden supersotilas ei selkeästi ymmärrä lukemaansa yhtään, kokoajan keskustelu kaatuu siihen kun se ei ymmärrä mitä sille on kirjoitettu.
Olisi hyvä, jos nostaisit esimerkkejä tähän liittyen. Nythän sä vain huutelet vastatuuleen pelkkää ininää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kanssa sellanen buzzword joka on menettänyt kaiken merkityksensä 🙈
Vähän samalla tavoin kuin rasisti/rasismi on nykyään pelkkää sanahelinää ja menettänyt kaiken merkityksensä?
Noo, ainakin sinut tuo buzzword sai aktivoitumaan, joten ei se ihan merkityksetön taida olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osannut ottaa kantaa varsinaiseen politiikkaan ollenkaan.
Missä sun arvot on, huolehditaanko muista vai onko tärkeintä vaan rikastua itse ja muista viis?
Totta kai meidän täytyy huolehtia suomalaisista ja yrittää pitää kaikki samassa veneessä. Minä kannatan suomalaista hyvinvointivaltiota mm. ilmaisen koulutuksen ja terveydenhoidon kannalta, mutta en silti kannata wokea. Nämä on minusta kaksi eri asiaa monilta osin. Tottahan toki olen vain yksilö ja varmasti molemmissa leireissä löytyy erilaisiakin mielipiteitä.
Muuta kysyttävää, woke?
Sinä olet siis vasemmistoa.
Sinut on peloteltu äänestämään omien arvojesi vastaisesti.
Tän takia sitä suositellaan kokoajan että opiskelisit vähän asiaa eka ettet ulis höynäytetyks.
Noi asiat mistä meuhkaat on savuverhoa varsinaisen politiikan ympärillä, sun arvot pitäis määrittää sen missä porukassa olet, eikä sen mitä kaikkea pelkäät kun et ymmärrä.
Ymmärrä enemmän, pelkää vähemmän.
Minä ihan oikeasti ja aidosti yritän nyt auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä kulttuurisotashaibaa sieltä taas tulvahti. Määrittele woke.
Ja persut oli jo Sipilän hallituksessa 2015, jossa viimeksi osoittivat hallituskelvottomuutensa. Mitä helvettiä sä yrität selittää?Silloinen persut oli vain Timo Soinin hc-kristillinen peniksen jatke.
Halla-ahon myötä persuista tuli persut.
Jos mietit omia arvojasi, niin näistä syntyy woke. Ole hyvä. Ja minä vastustan näitä arvoja.
Tyypillistä persujen vastuunpakoilua. "Se edellinen epäonnistuminen ei ollut me, vaikka siellä oli samoja tyyppejä joilla oli sama ideologia :((((("
Arvoihini lukeutuu ihmisoikeudet ja luonnonsuojelu. Sinä siis vastustat näitä?
Teidän arvot ja sanat painaa tasan nollan vertaa, koska sinäkin olet pahin lasten ihmisoikeuksien vihaaja ja aiheutat ilmastonmuutosta, koska kulutat resursseja ja tuotat saastaa ja muuta haittaa ympäristöösi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan kauhun sekaisella innostuksella mitä toi temu-jokeri tekee huomenna.
Yllyttäkää nyt ihmeessä sitä lisää, menny niin hyvin tähän asti.
Mä en tajua miks te ette jätä mammafoorunia mammoille? Se on ainoa asia mitä se pyytää.
Mikä/kuka on temu-jokeri? Palstaillut vuodesta 2012, enkä nyt tiedä mistä on kyse.
Se tyyppi joka signeraa juttunsa sillä :] hymiöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvä olkiukko.
Tai ei se niin hyvä ollut. Hävisit väittelyn sääntöjen mukaisesti, kun käytit argumentaatiovirhettä. Pahoitteluni."
Ei se ollut olkiukko, se oli vitsi minun pointista josta sinä teit olkiukon koska minulle et uskalla pistää vastaan kun tulee nenille kokoajan.
Ttu sä olet tyhmä. :' D
Ei se kannata enää rypistellä kun löysät on jo housuissa. Klassisen olkiukon tematiikkaa hyödynsit ja ajattelit olevasi kovinkin nokkela sanailuinesi. Pieleen meni. Voit pakata näppäimistösi mukaan ja poistua.
Vttu sä olet tyhmä.
"Teidän arvot ja sanat painaa tasan nollan vertaa, koska sinäkin olet pahin lasten ihmisoikeuksien vihaaja ja aiheutat ilmastonmuutosta, koska kulutat resursseja ja tuotat saastaa ja muuta haittaa ympäristöösi."
Aika paksua persulta puhua lasten ihmisoikeuksien vihaamisesta samaan aikaan kun Rydman nauttii puolueensa luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tuossa kiteytit hienosti, millainen paikka on ylis. Tuon epäkohdan kun korjais, saattaisi monipuolistua käyttäjäryhmät ja rahaakin virrata sisään. Ulkonäönkin voisi uudistaa taiteellisemmaksi. Siitä voisi tehdä hienon... en ymmärrä, miksi yliksen pitää olla munienräplääjille ja addikteille joutilaille pelikonsolin hakkaajille, kun ei sillä saa rahaa.
Ja siltikin - kaikesta ulinastasi huolimatta - ylis on ylivoimaisesti Suomen suosituin keskustelualue. Paaaaaljon suositumpi kuin Vauva tai pari seuraavaa yhteensä.
Voisiko olla, että juuri se SANANVAPAUS vetää sinne suurimman osan nettikeskustelijoista? Ei kai, kuka nyt vapautta haluaa, kun voisi olla diktatuurin alla nuolemassa saappaita.
No mitä sinä teet täällä kaiket päivät, kun ennen modesit innokkaasti yliksellä 24/7 ja kyllä, olit modekin siellä. Suutuit minun kommenteista monesti niin, että pistit bännit. Tuohan oli olennainen syy, että jätin yliksen: Sananvapauteen puututtiin monesti täysin mitättömistä syistä ja aiheettomasti vain ja ainoastaan, koska modella "väärät mielipiteet" meni tunteisiin. Tuo sama mode heitteli yhtä innokkaasti porukaa bänniin muillakin foorumeilla, joten onneksi hän ei ole mode täällä ja keskustelut sujuu paremmin täällä, kun mode ei heitä ketään kokonaan keskustelusta pois ja päiväkausien banniin.
Yliksellä on jonkinlainen hiipuminen käynnissä, mut se johtuu ylläpidon päihdeongelmasta. Kun ylläpito on jämähtänyt, niin tietenkin yliskin polkee paikallaan ja hyödyllisiä muutoksia ei tehdä. Kun yliksen aktiivit kirjoittelee mieluummin vauvalla, tottakai se kertoo siitä, ettei edes yliksen himotrolli jaksa innostua enää ja jotain tarttis sille ylikselle tehdä. Kuitenkin ylläpidon pitää ensin hoitaa oma elämä kuntoon.
Tää sananvapauden supersotilas ei selkeästi ymmärrä lukemaansa yhtään, kokoajan keskustelu kaatuu siihen kun se ei ymmärrä mitä sille on kirjoitettu.