Yliksen maksullisuus oli virhe
Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä kulttuurisotashaibaa sieltä taas tulvahti. Määrittele woke.
Ja persut oli jo Sipilän hallituksessa 2015, jossa viimeksi osoittivat hallituskelvottomuutensa. Mitä helvettiä sä yrität selittää?Silloinen persut oli vain Timo Soinin hc-kristillinen peniksen jatke.
Halla-ahon myötä persuista tuli persut.
Jos mietit omia arvojasi, niin näistä syntyy woke. Ole hyvä. Ja minä vastustan näitä arvoja.
Eli wokea on kaikki se mitä sinä et ymmärrä ja siksi pelkäät?
Cool.
Hyvä sinä.
Minä en ymmärrä matematiikkaa.
Tästä syystä matematiikka on wokea ja alan pienimunaisen apinan raivolla jauhamaan asiasta jokaisessa ketjussa joka ei edes liity matematiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja persut oli jo Sipilän hallituksessa 2015, jossa viimeksi osoittivat hallituskelvottomuutensa. Mitä helvettiä sä yrität selittää?Silloinen persut oli vain Timo Soinin hc-kristillinen peniksen jatke.
Jos mietit omia arvojasi, niin näistä syntyy woke. Ole hyvä. Ja minä vastustan näitä arvoja.
Tyypillistä persujen vastuunpakoilua. "Se edellinen epäonnistuminen ei ollut me, vaikka siellä oli samoja tyyppejä joilla oli sama ideologia :((((("
Arvoihini lukeutuu ihmisoikeudet ja luonnonsuojelu. Sinä siis vastustat näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tuossa kiteytit hienosti, millainen paikka on ylis. Tuon epäkohdan kun korjais, saattaisi monipuolistua käyttäjäryhmät ja rahaakin virrata sisään. Ulkonäönkin voisi uudistaa taiteellisemmaksi. Siitä voisi tehdä hienon... en ymmärrä, miksi yliksen pitää olla munienräplääjille ja addikteille joutilaille pelikonsolin hakkaajille, kun ei sillä saa rahaa.
Ja siltikin - kaikesta ulinastasi huolimatta - ylis on ylivoimaisesti Suomen suosituin keskustelualue. Paaaaaljon suositumpi kuin Vauva tai pari seuraavaa yhteensä.
Voisiko olla, että juuri se SANANVAPAUS vetää sinne suurimman osan nettikeskustelijoista? Ei kai, kuka nyt vapautta haluaa, kun voisi olla diktatuurin alla nuolemassa saappaita.
Kovasti tuntuu kolisevan nyt yliksen puolesta, oletko varma että kotona on kaikki hyvi
Miksi se ottaa niin koville kun kertoo, että ylis on Suomen ylivoimaisesti suosituin keskustelualusta? Jokin syy sille on, että näin on päässyt käymään. Itse veikkaan juuri tuota sanavapautta, mitä muilta alustoilta ei enää valitettavasti löydy.
"Harhasi ainakin pahenevat, jos ei muuta. Tää nykyinen toimimaton sotesysteemi on siis vasurien luoma, ei kokoomuksen. "
Juu niin on, vastauksena sille ongelmalle joka luotiin kun yhteisiä varoja alettiin antaan pörriäisille.
Taidat olla ihan pirun nuori kun sun muisti näistä jutuista ei ulotu 10 vuotta kauemmas?
Ois ehkä aiheellista opiskella vähän ennenko lähtee osallistuun ettei tule käytetyks hyödyllisenä idio0ttina.
Saisi Orpon hallitus poistaa kaikki sossutuet, niin oppisi tämä Yliksen pohjasakka menemään TÖIHIN.
"wOKE ON KAIKI MIST MÄ EN TYKÄÄ" on kyllä niin persuisan ylismäinen ote mihinkään että se on melkein jo kaunista. Vähän kuin roskista koottu tilataideteos.
"Harhasi ainakin pahenevat, jos ei muuta. Tää nykyinen toimimaton sotesysteemi on siis vasurien luoma, ei kokoomuksen. "
Tarkkailuluokka vältettiin kun petturi-urpo kävi brysselissä esittelemässä tätä nykyistä sotesysteemiä ihan parhaana ikinä ja otti siitä vielä kunnian itelleen.
Seuraatko sinä politiikkaa ollenkaan? Tästä oli ihan hiljan kyselytunnilla.
Ihan oikeesti toi temu-jokeri tulee piekseen teitä kun vierasta sikaa jos tää on paras mihin pystytte.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailuluokka vältettiin kun petturi-urpo kävi brysselissä esittelemässä tätä nykyistä sotesysteemiä ihan parhaana ikinä ja otti siitä vielä kunnian itelleen.
Seuraatko sinä politiikkaa ollenkaan? Tästä oli ihan hiljan kyselytunnilla.
Ihan oikeesti toi temu-jokeri tulee piekseen teitä kun vierasta sikaa jos tää on paras mihin pystytte.
Näin on!
En malta odottaa. : ]
Aivan kuten AP sanoi, joku Veeti tuli ja vei tämän keskustelun persehelvettiin. Profeetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele woke.
Vapauden vastustaja.
Eikös kaltaisesti ihmiset vastusta kaikenlaisia vapauksia? Kuten naisen vapautta omaan kehoonsa ja oikeuksiinsa, homojen vapaus rakastaa toisiaan, transsukupuolisten vapaus olla omia itsejään...
Eli ylisincelit on wokeja? 🤔 Sekavaa.
En minä vastusta vapautta. En esim. vastusta aborttia. En myöskään vastusta homojen oikeuksia lainopillisessa mielessä, mutta ei mun tarvii kaikesta homorummutuksesta silti tykätä henkilökohtaisella tunnetasolla. Tranzut saa mun puolestani vapaasti olla juuri sellaisia kuin ovat, mutta vastustan mm. tranzunaisten oikeutta urheilla naisten sarjoissa epäoikeudenmukaisuuden takia. En myöskään henkilökohtaisella tasolla pidä mm. siitä miten vanhoja fiktioita on nykyversioissa muutettu päähenkilöiden ihonvärin tai sukupuolen osalta täysin erilaiseksi kuin alkuperäisessä on kuvailtu, mutta en mä näitä kieltämässä olisi, vaan voin sitten jättää katsomatta/pelaamatta.
Muuta kysyttävää, woke?
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten AP sanoi, joku Veeti tuli ja vei tämän keskustelun persehelvettiin. Profeetta.
Moderni Jeesus, ansaitsisi myös fanikerhon seuraamaan itseään kaikkialle.
Mä annan myöden sen verran että ei tarvi lähteä mammafoorumilta kokonaan, sananvapauden nimissä, kunhan spämmi ja muista ilkeästi valehtelu loppuu, niin sitten lopetan minäkin.
: ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool.
Hyvä sinä.
Miksi minä pelkäisin jotain mitä en ymmärrä. En ymmärrä tätä. Ja miksi ajattelisin, että kaikki mitä en ymmärrä olisi wokea? En ajattele.
Miksi sinä pelkäät sananvapautta? Pelkäätkö että sinun totuutesi maailmasta murenee, jos ihmiset voisivatkin kertoa vapaasti oman mielipiteensä?
"Muuta kysyttävää, woke?"
Et sitten osannut ottaa kantaa varsinaiseen politiikkaan ollenkaan.
Missä sun arvot on, huolehditaanko muista vai onko tärkeintä vaan rikastua itse ja muista viis?
Se on ihan totta, etteivät monet nuoret ymmärrä, kuinka av:lla kuuluisi olla ja etteivät esimerkiksi videot ole koskaan kuuluneet tänne. Eivät tunne palstailukulttuuria ja häiriköivät, koska se on ainoa minkä osaavat. Mutta ei Ylilauta ole maksullinen, käykää vaikka itse katsomassa. Evästeistä se on kiinni, missä vaiheessa kirjoittaminen onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool.
Hyvä sinä.
Minä en ymmärrä matematiikkaa.
Tästä syystä matematiikka on wokea ja alan pienimunaisen apinan raivolla jauhamaan asiasta jokaisessa ketjussa joka ei edes liity matematiikkaan.
Hyvä olkiukko.
Tai ei se niin hyvä ollut. Hävisit väittelyn sääntöjen mukaisesti, kun käytit argumentaatiovirhettä. Pahoitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool.
Hyvä sinä.
Miksi minä pelkäisin jotain mitä en ymmärrä. En ymmärrä tätä. Ja miksi ajattelisin, että kaikki mitä en ymmärrä olisi wokea? En ajattele.
Miksi sinä pelkäät sananvapautta? Pelkäätkö ett
Et ajattele.
Siinähän se ongelma aika kiteytettynä tulikin. Oisko aika aloittaa?
"Hyvä olkiukko.
Tai ei se niin hyvä ollut. Hävisit väittelyn sääntöjen mukaisesti, kun käytit argumentaatiovirhettä. Pahoitteluni."
Ei se ollut olkiukko, se oli vitsi minun pointista josta sinä teit olkiukon koska minulle et uskalla pistää vastaan kun tulee nenille kokoajan.
Ttu sä olet tyhmä. :' D
PItää perustaa uusi ylis, jos ne valuis sinne
Hyvä. Sananvapauteen kuuluu oikeus olla eri mieltä ja sanoittaa se ääneen. Hieno homma, hermanni!