Oletko koskaan ihastunut työkaveriisi?
Tai työkaverisi sinuun? Olitteko vapaita vai varattuja? Mitä kävi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä pahasti ihastunut reilusti nuorempaan kollegaan. Itse naimisissa. Pitäisi saada jotenkin tunteet jäähtymään. On vain niin mukava tunne kun perhosia vatsassa.
Itse ihastunut vanhempaan kollegaan, joka naimisissa ja minä avoliitossa. Tiedän tunteen perhosista, en ole vielä onnistunut selvittämään miten nuo tunteet saisi laantumaan.
Itse olen ajatellut että päivä kerrallaan, mitä tuota miettimään. Nehän jäähtyy jos toinen näin haluaa. Toisaalta menisin varmaan sekaisin, jos tietäisin että ajattelemme tästä samalla tavalla.
Joo, samoilla ajatuksilla täällä. Me ei onneksi nähdä kuin pari kertaa kuussa niin viestitse on jotenkin suurempi kynnys toisen nähdä ehkä läpi näitä tuntemuksia, kun pelkään palj
Itse näen useammin. Pidän itseäni älykkäänä ja hyvänä suustani, Niin saatan heitellä ihan yleisesti muiden läsnäollessa "kaksimielisiä" (lue voi käsittää monella tapaa) juttuja jotka ovat muille ihan normaaleja, mutta tätä yhtä saattaa koskettaa ja liittyy vain meihin. Siinä sitten hauska seurailla reaktioita. Saattaa olla että minua pidetään vähän pöljänä:) Toisaalta jos hän ei näitä hoksaa, niin ei olla samalla tasolla muutenkaan.
Lisään vielä että vaikka hän ei niitä nyt huomaisikaan, niin sitten kun ns. silmät avautuu voi se hänelle olla vaika voimakas kokemus kun alkaa miettimään taaksepäin. Jos näin ei käy olen ainakin huvittanut itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä pahasti ihastunut reilusti nuorempaan kollegaan. Itse naimisissa. Pitäisi saada jotenkin tunteet jäähtymään. On vain niin mukava tunne kun perhosia vatsassa.
Itse ihastunut vanhempaan kollegaan, joka naimisissa ja minä avoliitossa. Tiedän tunteen perhosista, en ole vielä onnistunut selvittämään miten nuo tunteet saisi laantumaan.
Itse olen ajatellut että päivä kerrallaan, mitä tuota miettimään. Nehän jäähtyy jos toinen näin haluaa. Toisaalta menisin varmaan sekaisin, jos tietäisin että ajattelemme tästä samalla tavalla.
Joo, samoilla ajatuksilla täällä. Me ei onneksi nähdä kuin pari kertaa kuussa niin viestitse on jotenkin suurempi kynnys toisen nähdä
Älykäs ja laukoo työporukassa kaksimielisyyksiä, valitse toinen!
Tätä juuri tarkoitin älykkäällä, ei liity sinun kaksimieliyyteesi millään tavoin etkä edes huomaisi mitään poikkeavaa, mutta tämä yksi ehkä huomaa.
Olen ja pelkään, että tuo työkaveri huomaa sen. Henkilö, johon olen ihastunut on perheellinen, joten en aio mitään tehdä asialle. Välillä menee sanat sekaisin ja tuntui, että punastun, kun hän katsoo ihanilla nappisilmillään. Sitten hävettää, että huomaakohan tuo minun vaikeilun. Huoh. Olispa tunteille off-nappi. Tuntuu niin hölmöltä, mutta en minä itse tätä valinnut. Tunteet vain tuli.
Annetaan nyt vaikka tällainen kuviteltu esimerkki (ei liity tapaukssen) ja on kärjistetty. Olet vaikka ollut jonkun työkaverisi kanssa lenkillä ja hän on astunut koiran paskaan. Jos kysyt työporukalta onko kukaan käynyt lenkillä? Mitä luulet että tämä paskaan astunut ensimmäisenä miettii? Vai naurahtaako jopa ääneen? Tiedän että paska oli huono esimerkki, mutta voit korvata sen vaikka suudelmalla. Tämän jälkeen tiedät miten muiden lenkkeily on sujunut.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kerran johtajaan. Näin häntä aina televisiossa. Kyseessä meidän silloinen presidenttimme. En edes äänestänyt häntä. Televisiossa noin hyvän näköinen
Tarja?
Olen aina kiertänyt kaukaa ruskeasilmäiset ja itseäni nuoremmat. Töissä sitten itse kalastin sellaisen. En tiedä, mikä minuun meni, mutta pitkäjänteisyyteni palkittiin.
Olen. Molempien piti olla vapaita, mutta yllätys yllätys miehellä olikin *ero vasta tekeillään*. Aivan totaalisen p**** meni.
Ei enää ikinä.
En ikinä, sillä pidän näitä enemmänkin kilpailijoina. Mutta pieni flirtti ja kevyet suhteet ei maailmaa kaada
Olen ihastunut varattuna varattuun. Kertoo oman suhteeni tilasta, ei mene hyvin. En ole pettänyt, eikä meillä työkaverin kanssa ole mitään ollut. Tai kyllä liian pitkiä katseita ja viihdytään toistemme seurassa. En tiedä onko hän ihastunut minuun, tai onko minuun kukaan työkaveri koskaan ihastunut. Itselleni tänä ihastus on ensimmäinen laatuaan.
Kahdesti.
Olimme molemmat varattuja. Minä olin vuosia ihastunut, mutta en tehnyt mitään. Sitten yhtäkkiä miehelle pamahti sama päälle ja rakastuimme hulluna. Se loppui siihen, kun hotellihuoneessa selvisi, että mies, kahden lapsen isä, on kokematon ja estynyt. Hän häpesi niin paljon, että siihen loppui rakkaus. Muussa tapauksessa olisimme varmaan eronneet puolisoistamme ja menneet yhteen. Luulin häntä sielunkumppaniksi ja kyllä hän sitä kai monella tapaa olikin. Hän oli todella tärkeä minulle kymmenen vuoden ajan.
Nyt olen pinnallisemmin ihastunut taas toiseen varattuun. Käymme ihan kuumina toisiimme ja nyt on nelisen vuotta vehtailtu työpaikan bileissä. Upea mies, jonka näkeminen piristää aina päivää.
Nämä tapahtumat sijoittuvat 24 vuoden ajalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut varattuna varattuun. Kertoo oman suhteeni tilasta, ei mene hyvin. En ole pettänyt, eikä meillä työkaverin kanssa ole mitään ollut. Tai kyllä liian pitkiä katseita ja viihdytään toistemme seurassa. En tiedä onko hän ihastunut minuun, tai onko minuun kukaan työkaveri koskaan ihastunut. Itselleni tänä ihastus on ensimmäinen laatuaan.
Tämä! Voisi olla suoraan omasta suustani. Itse asiassa tilanne on helpottunut ja hankaloitunut samaan aikaan. En enää uskalla kunnolla silmiin katsoa, eikä suusta tule muuta kuin täydellisiä asiallisuuksia. Helpottunut siinä mielessä että eipähän tarvi jälkeenpäin miettiä mitä hän jutuillaan ja kiinnostuksella minun sanomisiini tarkoitti, vai tarkoittiko mitään...
No, sanotaanko että on aina muutama työtoveri jonka koen ihastuttavaksi ja ainahan niiden kanssa tulee tarinoitua, ja toki tunnen joihinkin suorastaan seksuaalista vetovoimaa. En ole kuitenkaan koskaan havitellut seksiä heidän kanssaan, enkä ikinä halunnut riskeerata hyvää parisuhdettani.
Töissä muodostuu toiseksi eniten parisuhteita, opintoputkessa eniten.
Aijai kun saisi sitä kuumaa pakkausta🤤Vetäisin kiihkeänä kaunotarta peppuun ja samalla hyräilisin tuiki tuiki tähtönen laulua.
Olimme molemmat vapaita ja seurustelun alusta 3,5 kk muutimme yhteen ja menimme naimisiin siitä 4 kk päästä.
Nyt on kohta 31 vuotta oltu yksissä.
Varattu ja varattu. Nyt naimissa.