Oletko koskaan ihastunut työkaveriisi?
Tai työkaverisi sinuun? Olitteko vapaita vai varattuja? Mitä kävi?
Kommentit (47)
Kerran. Seurusteltiin pari vuotta. Seksisuhteita on ollut useiden naispuolisten työkavereiden kanssa.
-Mieshoitaja
Parhaillaankin olen ihastunut. Ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on tunteita työkaveria kohtaan. Tämä tuli itselleni järkytyksenä, kun yhden työreissun jälkeen vaan tajusin, että ei hemmetti...olen ihan lääpälläni tuohon tyyppiin.
Ihan kauheaa, kun ei voi tehdä asialle oikein mitään.
Minullakin tämä eskaloitui eräässä "tilaisuudessa". Kun vihjaisin vertauskuvallisesti omasta ajatusmaailmastani, hän joko alitajuisesti tai tiedostaen tarttui välittömästi aiheeseen. En jatkanut kyseistä keskustelua enempää tilaisuudesta johtuen. Mutta tarkasteltuani omaa käytöstäni jälkeenpäin, en omasta mielestäni olisi voinut asioita paremmin hoitaa. Tämän jälkeen olen nähnyt hänet aivan toisin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin tämä eskaloitui eräässä "tilaisuudessa". Kun vihjaisin vertauskuvallisesti omasta ajatusmaailmastani, hän joko alitajuisesti tai tiedostaen tarttui välittömästi aiheeseen. En jatkanut kyseistä keskustelua enempää tilaisuudesta johtuen. Mutta tarkasteltuani omaa käytöstäni jälkeenpäin, en omasta mielestäni olisi voinut asioita paremmin hoitaa. Tämän jälkeen olen nähnyt hänet aivan toisin silmin.
Mitä? Vihjaisit omasta ajatusmaailmasta ja toinen jatkoi keskustelua aiheesta? Mikä siinä eskaloitui? En tajunnut tästä kommentista mitään.
Tarkoitin että tamä ihastuminen minun osaltani. Aloin vain näkemään hänet erillä tavalla, tai tavalla mitä en voinut kuvitellakkaan.
Tälläkin hetkellä. Molemmat ovat tietääkseni sinkkuja ja kemiaakin on, mutta molempiin iskee arkuus, kun pitäisi tehdä se viimeinen siirto.
Ihana! Kävisipä itsellekin noin hyvin. Baarielämä kun ei kiinnosta ja harrastukset on naispainotteisia, niin eipä niitä miehiä oikein muualla kuin töissä tapaa.