Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihastunut työkaveriisi?

Vierailija
24.10.2024 |

Tai työkaverisi sinuun? Olitteko vapaita vai varattuja? Mitä kävi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme molemmat vapaita ja seurustelun alusta 3,5 kk muutimme yhteen ja menimme naimisiin siitä 4 kk päästä.

Nyt on kohta 31 vuotta oltu yksissä.

Ihana! Kävisipä itsellekin noin hyvin. Baarielämä kun ei kiinnosta ja harrastukset on naispainotteisia, niin eipä niitä miehiä oikein muualla kuin töissä tapaa.

Vierailija
42/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Seurusteltiin pari vuotta. Seksisuhteita on ollut useiden naispuolisten työkavereiden kanssa.

-Mieshoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaankin olen ihastunut. Ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on tunteita työkaveria kohtaan. Tämä tuli itselleni järkytyksenä, kun yhden työreissun jälkeen vaan tajusin, että ei hemmetti...olen ihan lääpälläni tuohon tyyppiin.

Ihan kauheaa, kun ei voi tehdä asialle oikein mitään.

Vierailija
44/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tämä eskaloitui eräässä "tilaisuudessa". Kun vihjaisin vertauskuvallisesti omasta ajatusmaailmastani, hän joko alitajuisesti tai tiedostaen tarttui välittömästi aiheeseen. En jatkanut kyseistä keskustelua enempää tilaisuudesta johtuen. Mutta tarkasteltuani omaa käytöstäni jälkeenpäin, en omasta mielestäni olisi voinut asioita paremmin hoitaa. Tämän jälkeen olen nähnyt hänet aivan toisin silmin.

Vierailija
45/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tämä eskaloitui eräässä "tilaisuudessa". Kun vihjaisin vertauskuvallisesti omasta ajatusmaailmastani, hän joko alitajuisesti tai tiedostaen tarttui välittömästi aiheeseen. En jatkanut kyseistä keskustelua enempää tilaisuudesta johtuen. Mutta tarkasteltuani omaa käytöstäni jälkeenpäin, en omasta mielestäni olisi voinut asioita paremmin hoitaa. Tämän jälkeen olen nähnyt hänet aivan toisin silmin.

Mitä? Vihjaisit omasta ajatusmaailmasta ja toinen jatkoi keskustelua aiheesta? Mikä siinä eskaloitui? En tajunnut tästä kommentista mitään.

Vierailija
46/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että tamä ihastuminen minun osaltani.  Aloin vain näkemään hänet erillä tavalla, tai tavalla mitä en voinut kuvitellakkaan.

Vierailija
47/47 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä. Molemmat ovat tietääkseni sinkkuja ja kemiaakin on, mutta molempiin iskee arkuus, kun pitäisi tehdä se viimeinen siirto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi