Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28 vuotias mies ja naiset ei osoita enää kiinostusta ollenkaan?

Vierailija
23.10.2024 |

Onkohan minussa jokin vialla? Mulla oli ammattikoulu iässä 18-19 vuotiaana tyttöystävä. Silloin naiset loi selviä kiinostuneita katseita ihan koulussa ja vapaa-ajalla.

Erosimme, kun olimme 24v. Nyt olen huomannut, että naiset ei enää esitä kiinostusta. Ei vapaa-ajalla ei harrastuksissa. Toki siihen varmaan vaikuttaa sekin, että moni ikäiseni nainen on varattu nyt.

En saa naisilta enää huomiota juuri yhtään. En minkään ikäisiltä. Nuoria ei kiinosta, oman ikäisiä ei tunnu nappaavan eikä vanhempia. Mietinkin, että onkohan minussa joku vialla vai onko tämä normaalia, kun ikää tulee lisää? Olen kyllä lihonut pari kymmentä kiloa ja lievästi ylipainoinen. Ehkä se syö kiinostusta? Osaako kukaan kommentoida mitään rakentavaa?

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen pitää vaan ottaa. Itsevarmuutta peliin. Naiset tarvitsee miehistä ohjausta eli kyllä ne mukaan lähtee kun osaa homman.

Naiset tykkää itsevarmoista miehistä joilla on hyvä ammatti ja talous kunnossa. Nainen perinteisesti hakee edelleen miehestä turvaa vaikka jotkut ovatkin feminismib myötä hairahtuneet uskomaan naisen olevan itsenäinen ja vahva joka pärjää ilman miestäkin. Näin ei kuitenkaan ole vaan pohjimmiltaan nainen heikompana astiana hakee miehestä turvaa.

M45

Pitäisihän sun kyynisenä keski-ikäisenä jo tietää, että kompensaatio on se, mitä haetaan. Kun mies on joka tapauksessa laiskempi kotona ja parisuhteessa,hän voi sitten paikata puutteitaan kantamalla isomman taloudellisen vastuun. Ei turvaa vaan tasapainoa, ihan vitutuksen välttämiseksi.

Vierailija
142/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja urheilullinen. Naiset katsoo. En juo en polta en syö isoa mahaa. Ottakaa pojat opiksi.

Oletko koskaan katsonut naisten kanssa huippufutista? Naisten mielestä suurin osa kentällä olevista huippu-urheilijoista on ulkoisesti epäkiinnostavia.

Muistan nuorena tyttönä ihailleeni loputtomasti Karl-Heinz Rummeniggen reisilihaksia. Oi niitä aikoja <3

Jahas, joku kaappihomo mies tykkää esiintyä naisena... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino laittas villasukka tai jotain kalsareihin pullottamaan alkaa naisilla kuola valua suupielistä.

Vierailija
144/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keino laittas villasukka tai jotain kalsareihin pullottamaan alkaa naisilla kuola valua suupielistä.

Hyvät villasukat ovat aina tarpeen. Laita kaksi niin saa samalla molempiin jalkoihin.

Vierailija
145/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja mene kehumaan. Kukaan nainen ei voi vastustaa imartelijaa.

Ja yksi neuvo: älä kuuntele näitä miesten antamia "neuvoja". 

No laihduttaminen ei todellakaan ole huono neuvo. Se on yksi parhaista neuvoista, jos haluaa naisena löytää oikeasti edes sinne päin olevia miehiä. Toki tuo "kukaan nainen ei voi vastustaa imartelijaa" on varsin huono neuvo, koska kauniita naisia ei mennä kehumaan kauniiksi, ikinä.

Vierailija
146/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
147/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että ulkonäön lisäksi on paljon muita tekijöitä, jotka vaikuttavat miehen vetovoimaan. Itse en kiinnitä huomiota pelkästään komeuteen. Ketä tahansa ihmistä kaunistaa autenttinen hymy, joka näkyy myös silmistä. Itsevarma, mutta rento asenne. Kiinnostunut ja sanavalmis keskustelija. Jos ei näitä elementtejä ole, kauniilla ulkonäöllä ei tee mitään.

Ja noilla elementeillä ei tee mitään seksuaalisessa mielessä, ellei ulkonäkö ole todella kohdallaan. Tinderissä ei itsevarmuutta pääse esittelemään, ennen kuin kuva menee läpi. Ja kyllä, naisia kiinnostaa myös miehen pituus ja hiukset. Eli ulkonäkö näyttelee hyvin suurta roolia ennen näitä naisten itsensä höpöttämiä nauramisia ja itsevarmuuksia.

Onko tinder teidän ainoa todellisuus ihmissuhteissa? Suurin osa siellä ei kuitenkaan ole ja vielä harvempi kohtaa siellä tulevan puolisonsa. 

Jos vain seksiseuraa hakee, on tilanne ehkä toinen.

Vierailija
148/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen pitää vaan ottaa. Itsevarmuutta peliin. Naiset tarvitsee miehistä ohjausta eli kyllä ne mukaan lähtee kun osaa homman.

Naiset tykkää itsevarmoista miehistä joilla on hyvä ammatti ja talous kunnossa. Nainen perinteisesti hakee edelleen miehestä turvaa vaikka jotkut ovatkin feminismib myötä hairahtuneet uskomaan naisen olevan itsenäinen ja vahva joka pärjää ilman miestäkin. Näin ei kuitenkaan ole vaan pohjimmiltaan nainen heikompana astiana hakee miehestä turvaa.

M45

Voi luoja tätä idiotismi taas. Mitenköhän niin iso osa naisista pärjää ilman sitä miehen tuomaa turvaa, kun näitä itsenäisiä ja itsekseen eläviä on niinkin paljon.

Mies on naiselle myös uhka. Kun nainen sanoo haluavansa turvallisen miehen, hän tarkoittaa, että se mies herättää turvallisuuden tunteen, eli et SE MIES on turvallinen. Ei niin, että nainen tarttis turvaa ulkopuolisia kohtaan.

Vierailija
149/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin ja samaan aikaan naisilla läskiys on "pluskokoisuutta" ja "kehopositiivisuutta"😂.

Pata kattilaa soimaa taas jälleen."

Kehopositiivisuus ymmärretään tahallisesti väärin ja käytetään pilkkaamiseen. Taas jälleen.

Niin no, kumma juttu että ne suurimmat (lol!) kehopositiivisuudesta meuhkaajat ovat niitä ylipainoisia.

Missä ovat rintasyövän takia rintansa leikkauksissa menettäneet? Tai vakavien palovammojen tai kemikaalionnettomuuksien uhrit? Tai onnettomuudessa raajansa menettäneet? Tai joku harvinaista sairautta poteva?

Miksi se suuri enemmistö kys. aktivisteista ja muista on niitä läskejä jotka ei älyä laittaa haarukkaa alas?

Koska läskejä pilkataan armottomasti koko ajan, kuten sinäkin nyt tässä. 

Jos alat pilkata rinnatonta naista, ihan varmasti saat siitäkin moitteita. 

Kehopositiivisuus todellakin koskee kaikkia kehoja, jopa sitä kauneinta ja seksikkäintä. Vain pienisieluinen ihminen valitsee itselleen mieluisat kehot, joita puolustaa. 

Ehkä kehorauha olisi parempi ilmaisu. Meniskö se läskivihaajiin paremmin?

Vierailija
150/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettymykseksesi voin kertoa, et kukaan muu ei kuolaa sen perään, kuin sinkkuelämässä se yks blondi. Mut se on tarua. 

Vierailija
151/163 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja urheilullinen. Naiset katsoo. En juo en polta en syö isoa mahaa. Ottakaa pojat opiksi.

Oletko koskaan katsonut naisten kanssa huippufutista? Naisten mielestä suurin osa kentällä olevista huippu-urheilijoista on ulkoisesti epäkiinnostavia.

Muistan nuorena tyttönä ihailleeni loputtomasti Karl-Heinz Rummeniggen reisilihaksia. Oi niitä aikoja <3

Höpsistä. Mutta Rummenigge oli ainoa, jonka ihailuun liittyi teknisten taitojen ihailun lisäksi fysiikan ihailua. Zicoa fanitin myös, mutta kasvoista ja muusta ei minkäänlaista muistijälkeä.

Miehissä äly on minulle se juttu. Olen seurustellut pelkästään älykkäiden miesten kanssa ja ulkonäöllisesti he ovat vaihdelleet sysirumasta kohtuukomeaan. Naimisiin päädyin huippuälykkään, ylipainoisen miehen kanssa. Miljonääriksi hän tuli vasta viisikymppisenä, naimisiin mennessä ei meillä kummallakaan mitään isoja rahoja ollut.

Vierailija
152/163 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
153/163 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
154/163 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel

Vierailija
155/163 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/163 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
157/163 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta, mene salille, parturiin, osta imartelevia vaatteita jne.

Vierailija
158/163 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tartte olla homo, että tykkää miesten reisilihaksista. Nehän on melkein parasta miehissä ulkoisesti.

-eri (ja nainen)

Vierailija
159/163 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy tehdä aloite ja mennä juttelemaan naisille jotta ne kiinnostuis susta. Ja valitettavasti se täytyy tehdä aika monta kertaa koska olet juuri sopiva vain pienelle osalle naisia. Naiset etsivät sopivan fiksua, sopivan maskuliinista, sopivalta tuoksuvaa ja sopivalla tavalla tutun näköistä miestä. 

Jokaiselle löytyy joku.

En minä varsinaisesti miehiä koskaan katsellut. Seurustelujuttu se alkoi niin että joku poika tuli vaan juttelemaan ja jos tyyppi oli kiinnostava saatoin lähteä treffeille. Usein miehen kiinnostus oli tullut minulle yllätyksenä.

Ei naiset katsele miehiä samalla tavalla kuin miehet naisia. 

Vierailija
160/163 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen ei merkkaa että nainen olisi kiinnostunut. Kiinnostuminen alkaa kun menee juttelee naiselle ja pyytämään vaikka treffeille mutta monet miehet ei uskalla edes lähestyä naisia ja sen takia ovat sinkkuja kymmeniä vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän