Olen 28 vuotias mies ja naiset ei osoita enää kiinostusta ollenkaan?
Onkohan minussa jokin vialla? Mulla oli ammattikoulu iässä 18-19 vuotiaana tyttöystävä. Silloin naiset loi selviä kiinostuneita katseita ihan koulussa ja vapaa-ajalla.
Erosimme, kun olimme 24v. Nyt olen huomannut, että naiset ei enää esitä kiinostusta. Ei vapaa-ajalla ei harrastuksissa. Toki siihen varmaan vaikuttaa sekin, että moni ikäiseni nainen on varattu nyt.
En saa naisilta enää huomiota juuri yhtään. En minkään ikäisiltä. Nuoria ei kiinosta, oman ikäisiä ei tunnu nappaavan eikä vanhempia. Mietinkin, että onkohan minussa joku vialla vai onko tämä normaalia, kun ikää tulee lisää? Olen kyllä lihonut pari kymmentä kiloa ja lievästi ylipainoinen. Ehkä se syö kiinostusta? Osaako kukaan kommentoida mitään rakentavaa?
Kommentit (163)
Täällä keskitytään aika paljon ulkonäköseikkoihin, mutta itselleni tulee rivien välistä hieman passiivinen kuva käytöksestäkin.
Ehkä ammattikoulun tytöt ohjasi kädestä pitäen suhteeseen ja kertoi suhteessakin mitä tehdä. Noin saattaa joskus nuorena päätyä tekemään, mutta huomaa sitten että äijälle kaiken tekeminen on itseasiassa aika kamalaa. Olen saman ikäinen kuin sinä ja ehdin jo yhden suhteen läpi käymään, missä mies ei osannut suoriutua oikein mistään kun oli äidin helmat vielä niin tuoreessa muistissa. Paras haluntappaja on, että joutuu olemaan jonkun mutsi. Juuri oli Hesarissa juttu, että nuoret ei enää pariudu aiempien huonojen kokemusten takia.
Ei kukaan tule kotona hakeaan ja sun on oikeasti yritettävä itse. Se tarkoittaa muun muassa sen naisen huomiointia, eli kyselyä ja keskustelun ylläpitämistä jne.
oot ihan selväjärkisen oloinen muuten, että kyllä se onnistuu kun onnistut viestimään sille toiselle, että olisit joku hyvä lisä sen elämään.
Aiheeseen liittyen varsin hyvä ohje:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5972025/tavalliset-miehet-sysatty-syrja…
Ensin tehtävä muutokset omaan elämään.
Vanha keskustelu nostettu.
Ylimääräiset rasvakilot pois mikä siis yhteensä on parin vuoden projekti. Kilo kuukaudessa on jo hyvä tahti. Tilalle lihaksia eli salille.
Ala harrastaa tanssimista. Ikäisistäsi miehistä on lavatansseissa suuri puute. Näillä pääsee alkuun.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5633273/sinkut-miksette-kay-lavatanssei…