Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28 vuotias mies ja naiset ei osoita enää kiinostusta ollenkaan?

Vierailija
23.10.2024 |

Onkohan minussa jokin vialla? Mulla oli ammattikoulu iässä 18-19 vuotiaana tyttöystävä. Silloin naiset loi selviä kiinostuneita katseita ihan koulussa ja vapaa-ajalla.

Erosimme, kun olimme 24v. Nyt olen huomannut, että naiset ei enää esitä kiinostusta. Ei vapaa-ajalla ei harrastuksissa. Toki siihen varmaan vaikuttaa sekin, että moni ikäiseni nainen on varattu nyt.

En saa naisilta enää huomiota juuri yhtään. En minkään ikäisiltä. Nuoria ei kiinosta, oman ikäisiä ei tunnu nappaavan eikä vanhempia. Mietinkin, että onkohan minussa joku vialla vai onko tämä normaalia, kun ikää tulee lisää? Olen kyllä lihonut pari kymmentä kiloa ja lievästi ylipainoinen. Ehkä se syö kiinostusta? Osaako kukaan kommentoida mitään rakentavaa?

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että ulkonäön lisäksi on paljon muita tekijöitä, jotka vaikuttavat miehen vetovoimaan. Itse en kiinnitä huomiota pelkästään komeuteen. Ketä tahansa ihmistä kaunistaa autenttinen hymy, joka näkyy myös silmistä. Itsevarma, mutta rento asenne. Kiinnostunut ja sanavalmis keskustelija. Jos ei näitä elementtejä ole, kauniilla ulkonäöllä ei tee mitään.

Ja noilla elementeillä ei tee mitään seksuaalisessa mielessä, ellei ulkonäkö ole todella kohdallaan. Tinderissä ei itsevarmuutta pääse esittelemään, ennen kuin kuva menee läpi. Ja kyllä, naisia kiinnostaa myös miehen pituus ja hiukset. Eli ulkonäkö näyttelee hyvin suurta roolia ennen näitä naisten itsensä höpöttämiä nauramisia ja itsevarmuuksia.

Vierailija
122/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että ulkonäön lisäksi on paljon muita tekijöitä, jotka vaikuttavat miehen vetovoimaan. Itse en kiinnitä huomiota pelkästään komeuteen. Ketä tahansa ihmistä kaunistaa autenttinen hymy, joka näkyy myös silmistä. Itsevarma, mutta rento asenne. Kiinnostunut ja sanavalmis keskustelija. Jos ei näitä elementtejä ole, kauniilla ulkonäöllä ei tee mitään.

Ja noilla elementeillä ei tee mitään seksuaalisessa mielessä, ellei ulkonäkö ole todella kohdallaan. Tinderissä ei itsevarmuutta pääse esittelemään, ennen kuin kuva menee läpi. Ja kyllä, naisia kiinnostaa myös miehen pituus ja hiukset. Eli ulkonäkö näyttelee hyvin suurta roolia ennen näitä naisten itsensä höpöttämiä nauramisia ja itsevarmuuksia.

Miksi ihmeessä olet siellä tinderissä? Siellä varmaan tuollaista onkin koska siellä ei alkuun näe mitään muuta kuin sen kuvan. 

Livenä se äly ja huumori ovat ne tärkeät asiat, ulkonäkö toissijainen. Tulehan pois sieltä tinderistä jo, tai ainakin koeta hahmottaa että tinderin maailma ei kuvasta oikeaa maailmaa alkuunsakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää vaan ottaa. Itsevarmuutta peliin. Naiset tarvitsee miehistä ohjausta eli kyllä ne mukaan lähtee kun osaa homman.

Vierailija
124/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pitää vaan ottaa. Itsevarmuutta peliin. Naiset tarvitsee miehistä ohjausta eli kyllä ne mukaan lähtee kun osaa homman.

Eli kun minä Seppo 73 v. menen ottamaan Amandan 22 v., niin mukaan lähtee, kun vaan osaan homman? Älä viitsi.

Vierailija
125/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan lapsen tasolla, poikarukka. Sinusta ei kiinnostu naiset koska et ole älyllisesti, emotionaalisesti etkä henkisesti heidän tasollaan, vaan olet jäänyt sinne entiseen aikaan, kehityksesi on loppunut.

Surullinen tapaus.

Sinulla ehkä on vielä mahdollisuuksia kuroa kehityskaulaa ikäkumppaneihisi verrattuna jos rohkeasti uskaltaudut pois tinderistä ja internetistä ihmisten ilmoille harjoittelemaan sosiaalisia taitojasi. Siihen voi mennä aikaa tosin, paras ikä oppia on jo takanasi, mutta jotain kehitystä vielä saattaa tapahtua. Sinuna pitäisi kiirettä. 

Vierailija
126/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

87 kg ehdottomasti parempi kuin rimpula 65 kg. Kuikelot on kauhean näköisiä

Vierailija
127/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Fry on ihan järkyttävän seksikäs puhuessaan. Miehet ei ole normaalisti sillä tavalla seksikkäitä koska ne on tyhmiä, sivistymättömiä, itsekkäitä ja epä-älyllisimpiä olentoja mitä on. Ja koska miehet ei saavuta älyllistä olomuotoa ne keskittyy ulkonäköönsä ja omaisuuteensa, joka on hankittu huijaamalla, alistamalla muita ja petoksella sekä omaa osaamistaan liioittelemalla. Niin. 

Vierailija
128/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun minä Seppo 73 v. menen ottamaan Amandan 22 v., niin mukaan lähtee, kun vaan osaan homman? Älä viitsi.

Lähtee. Laitat vaan tyrmäystippoja drinkkiin tai haistatat kloroformia. Sitten vaan MeToo.

Vierailija
129/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan lapsen tasolla, poikarukka. Sinusta ei kiinnostu naiset koska et ole älyll

Sokea taluttaa sokeaa?

Vierailija
130/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää itsevarmoista miehistä joilla on hyvä ammatti ja talous kunnossa. Nainen perinteisesti hakee edelleen miehestä turvaa vaikka jotkut ovatkin feminismib myötä hairahtuneet uskomaan naisen olevan itsenäinen ja vahva joka pärjää ilman miestäkin. Näin ei kuitenkaan ole vaan pohjimmiltaan nainen heikompana astiana hakee miehestä turvaa.

M45

Vierailija
131/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olemaan kommentointi ylistasoa eli suurimmaksi osaksi näsäviisasta v***uilua. Ei tee mieli enää käydä kun kaikkiin avauksiin auotaan vain päätä, ei kysellä lisätietoja ja oletetaan nokkavasti asioita.

Vierailija
132/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stephen Fry on ihan järkyttävän seksikäs puhuessaan. Miehet ei ole normaalisti sillä tavalla seksikkäitä koska ne on tyhmiä, sivistymättömiä, itsekkäitä ja epä-älyllisimpiä olentoja mitä on. Ja koska miehet ei saavuta älyllistä olomuotoa ne keskittyy ulkonäköönsä ja omaisuuteensa, joka on hankittu huijaamalla, alistamalla muita ja petoksella sekä omaa osaamistaan liioittelemalla. Niin. 

Kyllä. Fry on aivan järisyttävän seksikäs, vielä vanhanakin. 

Vierailija
133/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi ei ole ongelma, jos haluat ikäisesi naisen, sillä niin naisetkin haluaa ikäisensä miehen.

Olen ymmärtänyt, etteivät naiset yleensä lähesty juuri ketään, etenkään arjessa. Joten älä sure sitäkään.

Miten sitä kiinnostusta pitäisi osoittaa tuntemattomalle ihmiselle? Osoitatko sinä itse?

Vierailija
134/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin ja samaan aikaan naisilla läskiys on "pluskokoisuutta" ja "kehopositiivisuutta"😂.

Pata kattilaa soimaa taas jälleen."

Kehopositiivisuus ymmärretään tahallisesti väärin ja käytetään pilkkaamiseen. Taas jälleen.

Niin no, kumma juttu että ne suurimmat (lol!) kehopositiivisuudesta meuhkaajat ovat niitä ylipainoisia.

Missä ovat rintasyövän takia rintansa leikkauksissa menettäneet? Tai vakavien palovammojen tai kemikaalionnettomuuksien uhrit? Tai onnettomuudessa raajansa menettäneet? Tai joku harvinaista sairautta poteva?

Miksi se suuri enemmistö kys. aktivisteista ja muista on niitä läskejä jotka ei älyä laittaa haarukkaa alas?

Vierailija
135/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin ja samaan aikaan naisilla läskiys on "pluskokoisuutta" ja "kehopositiivisuutta"😂.

Pata kattilaa soimaa taas jälleen."

Kehopositiivisuus ymmärretään tahallisesti väärin ja käytetään pilkkaamiseen. Taas jälleen.

Niin no, kumma juttu että ne suurimmat (lol!) kehopositiivisuudesta meuhkaajat ovat niitä ylipainoisia.

Missä ovat rintasyövän takia rintansa leikkauksissa menettäneet? Tai vakavien palovammojen tai kemikaalionnettomuuksien uhrit? Tai onnettomuudessa raajansa menettäneet? Tai joku harvinaista sairautta poteva?

Miksi se suuri enemmistö kys. aktivisteista ja muista on niitä läskejä jotka ei älyä laittaa haarukkaa alas?

Suurin osa kehopositiivisista nyt vaan sattuu olemaan niitä lihavia, koska se on niin yleistä. Aika harva suomalainen on menettänyt kaikki raajansa onnettomuudessa, ja onneksi näin.

Vierailija
136/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehet muut itselleen uskottelevat, miesten taso ja tsäännssit ei nouse iän myötä sen enempää kuin naistenkaan, oikeastaan päinvastoin. Miesten kannattaa siis pariutua nuorina.

No nouseehan se taso, jos iän myötä varallisuus nousee huomattaviin summiin. Toki tämä tapahtuu vain hyvin harvoille.

Mutta samaan aikaan naama rupsahtaa, maha kasvaa ja sperma happanee. Iän myötä miehistä tulee yleensö äksyjä, joustamattomia ja muutenkin sietämättömiä, sekä alkavat haista pahalle. Eli vaikka omaisuus kuinka kasvaisi, maksimissaan tulos on plus miinus nolla.

Vierailija
137/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkakohtuja harmittaa kun kolkytvuotiaana tulee seinä vastaan ja vain incelit ovat kiinnostuneita sinusta. Sitten incellin kanssa yritetään tehdä vauvaa nelkytvuotiaana ja saadaankin vammainen lapsi.hehhe

Vierailija
138/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka ap, tässä vähän listaa:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Mikäli naismenestyksesi olisi maksimitasolla, niin kaikki nämä kahdeksan tulee toteutua. Olet täyttänyt 28 vuotta, eli naisten määrä ympärilläsi alkaa tästä lähtien vähentyä hiljalleen. Epäilen, että kuuden muun kriteerin kohdalla joku on muuttunut iän lisäksi?

Minulla pyöri eniten naisia ympärillä joskus 40 paikkeilla plus miinus joitain vuosia. Olin naimisissa, mutta minulla oli ympärillä nuorempia naisia ja parin lähes 20 vuotta nuoremman kanssa olin suhteessa. Olin jo silloin hyvässä asemassa ja tienasin hyvin toimitusjohtajana ja osakkaana. Sosiaalinen pääomani ja statukseni oli korkea, joten 175 cm pituuskaan ei haitannut. Olen 15 vuotta vanhempana ja hyväkuntoisena yhä vetävä ja nuoremmat naiset tulevat flirttailemaan yöelämässä. 

Vierailija
139/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja urheilullinen. Naiset katsoo. En juo en polta en syö isoa mahaa. Ottakaa pojat opiksi.

Oletko koskaan katsonut naisten kanssa huippufutista? Naisten mielestä suurin osa kentällä olevista huippu-urheilijoista on ulkoisesti epäkiinnostavia.

Muistan nuorena tyttönä ihailleeni loputtomasti Karl-Heinz Rummeniggen reisilihaksia. Oi niitä aikoja <3

Vierailija
140/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja mene kehumaan. Kukaan nainen ei voi vastustaa imartelijaa.

Ja yksi neuvo: älä kuuntele näitä miesten antamia "neuvoja". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän