Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28 vuotias mies ja naiset ei osoita enää kiinostusta ollenkaan?

Vierailija
23.10.2024 |

Onkohan minussa jokin vialla? Mulla oli ammattikoulu iässä 18-19 vuotiaana tyttöystävä. Silloin naiset loi selviä kiinostuneita katseita ihan koulussa ja vapaa-ajalla.

Erosimme, kun olimme 24v. Nyt olen huomannut, että naiset ei enää esitä kiinostusta. Ei vapaa-ajalla ei harrastuksissa. Toki siihen varmaan vaikuttaa sekin, että moni ikäiseni nainen on varattu nyt.

En saa naisilta enää huomiota juuri yhtään. En minkään ikäisiltä. Nuoria ei kiinosta, oman ikäisiä ei tunnu nappaavan eikä vanhempia. Mietinkin, että onkohan minussa joku vialla vai onko tämä normaalia, kun ikää tulee lisää? Olen kyllä lihonut pari kymmentä kiloa ja lievästi ylipainoinen. Ehkä se syö kiinostusta? Osaako kukaan kommentoida mitään rakentavaa?

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 36 v nainen eikä yksikään mies ole osoittanut olevani kiinnostunut minusta.

... eikä yksikään mies ole osoittanut olevaNSA kiinnostunut minusta.

P.S.  Jos suomi on äidinkielesi, tuo rujo lause kertoo paljon sinusta. 

Öö, miten sen sitten kuuluisi olla? Näin ulkopuolisen silmin tuo on ihan täysin ok lause. 

Vierailija
102/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 36 v nainen eikä yksikään mies ole osoittanut olevani kiinnostunut minusta.

Sinusta kertoo enemmän ilkeys, ja se ettei aivokapasiteetti riitä ymmärtämään autocorrectin olemassaoloa. Suurin osa ei myöskään oikolue tänne kirjoittamiaan tekstejä. Virheet ovat inhimillisiä, ja foorumilla näyttää typerältä jos kirjoittaa täydellistä kirjakieltä, varsinkin jos siitä nillittää muille. Kuten oikeassakin elämässä näyttää toopelta jos puhuu kirjakieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehet muut itselleen uskottelevat, miesten taso ja tsäännssit ei nouse iän myötä sen enempää kuin naistenkaan, oikeastaan päinvastoin. Miesten kannattaa siis pariutua nuorina.

No nouseehan se taso, jos iän myötä varallisuus nousee huomattaviin summiin. Toki tämä tapahtuu vain hyvin harvoille.

Vierailija
104/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka ap, tässä vähän listaa:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Mikäli naismenestyksesi olisi maksimitasolla, niin kaikki nämä kahdeksan tulee toteutua. Olet täyttänyt 28 vuotta, eli naisten määrä ympärilläsi alkaa tästä lähtien vähentyä hiljalleen. Epäilen, että kuuden muun kriteerin kohdalla joku on muuttunut iän lisäksi?

Nuilla spekseillä ei saa yhden ainoaa naista jos ne kaikkein tärkeimmät asiat eivät toteudu. Eli älyyja huumori. 

Minä esim 

1. Pidän eniten blondeista vaikka kaiken värisistä löytyy viehättäviä, kaljuuntuminen ei haittaa

2. Pidän itseni mittaisista miehistä, eli 170-175cm

3. Piirtyvät lihakset saavat minut ajattelemaan että mies on homo ja haluaa näyttää hyvältä muiden miesten silmissä, se ei ole viehättävää

4. Rasvaprosentista en osaa sanoa. Kestävyyskuntoa pitää olla, mutta iskävatsa on aivan ok, jopa toivottu. Seksi on parempaa kun miehellä on hieman mahaa.

5. Kyllä, hampaat pitää olla hyvät. Rumaa suuta ei tee mieli pussata.

6. Kyllä, vaatteet pitää olla siistit. Silmälasit taas ovat plussaa.

7. Etnisyydellä ei väliä kunhan ei kulttuurikuilua

8. Ikä suunnilleen sama kuin oma

Vierailija
105/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ns late bloomer? Joidenkin kukoistus alkaa vasta keski-iässä. Itse löysin elämäni rakkauden 45-vuotiaana.

Vierailija
106/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Mikäli naismenestyksesi olisi maksimitasolla, niin kaikki nämä kahdeksan tulee toteutua. Olet täyttänyt 28 vuotta, eli naisten määrä ympärilläsi alkaa tästä lähtien vähentyä hiljalleen. Epäilen, että kuuden muun kriteerin kohdalla joku on muuttunut iän lisäksi?

Nuilla spekseillä ei saa yhden ainoaa naista jos ne kaikkein tärkeimmät asiat eivät toteudu. Eli älyyja huumori. 

Minä esim 

1. Pidän eniten blondeista vaikka kaiken värisistä löytyy viehättäviä, kaljuuntuminen ei haittaa

2. Pidän itseni mittaisista mieh

Sinun mielipiteesi yksittäisenä ihmisenä ei merkitse yhtään mitään. Miehet haluavat saada huomiota monelta naiselta nimenomaan seksuaalisesti. Millään älyllä ja huumorilla ei ole siinä vaiheessa väliä, kun naista lähestytään ja yritetään vietellä. Nainen ei edes puhu sinulle, jos ulkonäkö ei ole priimaluokkaa. Tinderistä puhumattakaan. Ja nyt ei puhuta mistään 50 kg ylipainoisista 60-vuotiaista naisista, vaan nuorista ja kauniista naisista.

Vierailija
107/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miten lukioikäisenä seurustelun aloittanut mies selviää noin 27-vuotiaaksi panematta yhtäkään naista paksuksi? Miten oli entisaikaan - miten on nyt? Pakkohan on ollut jotain 'tapahtua' vai eikö muka? Ennen se oli myös avioliitto kunnon porukoissa, jos nainen tuli raskaaksi.

Vierailija
108/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin ja samaan aikaan naisilla läskiys on "pluskokoisuutta" ja "kehopositiivisuutta"😂.

Pata kattilaa soimaa taas jälleen."

Kehopositiivisuus ymmärretään tahallisesti väärin ja käytetään pilkkaamiseen. Taas jälleen.

Vierailija
109/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielipiteesi yksittäisenä ihmisenä ei merkitse yhtään mitään. Miehet haluavat saada huomiota monelta naiselta nimenomaan seksuaalisesti. Millään älyllä ja huumorilla ei ole siinä vaiheessa väliä, kun naista lähestytään ja yritetään vietellä. Nainen ei edes puhu sinulle, jos ulkonäkö ei ole priimaluokkaa. Tinderistä puhumattakaan. Ja nyt ei puhuta mistään 50 kg ylipainoisista 60-vuotiaista naisista, vaan nuorista ja kauniista naisista.

Naisen tärkein sukupuolielin on aivot. Nimenomaan se äly ja huumori saa suurimman osan naisista kiinnostumaan miehestä seksuaalisesti. Naisten seksuaalisuus on todella erilaista kuin miehen, ja se ulkonäkö ei siinä näyttele niin suurta osaa. 

Ei se ole ihme jos jotkut jäävät ilman jos eivät tätä ole sisäistäneet. Tietysti sen ulkonäön pitää olla mukiinmenevä, mutta kyllä se nainen kiinnostuu seksuaalisesti siitä joka saa hänet nauramaan. 

Vierailija
110/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kuinka iso mötikkä on 20kg painonen läskikasa? Jos oot sen verran lihonnu, niin et ole lievästi ylipainonen, vaan läski. Laihduta se pois ja treenaa erottuvat lihakset niin alkaa päät kääntyy taas. 

Vierailija
111/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta äidinkielestäsi, kommenttisi kertoo paljon sinusta.

Eri

Vierailija
112/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielipiteesi yksittäisenä ihmisenä ei merkitse yhtään mitään. Miehet haluavat saada huomiota monelta naiselta nimenomaan seksuaalisesti. Millään älyllä ja huumorilla ei ole siinä vaiheessa väliä, kun naista lähestytään ja yritetään vietellä. 

Kyllä ne äly ja huumori nimenomaan ovat ne asiat joilla nainen vietellään. Ulkonäön pitää olla perussiisti (jos et pääse puheille niin sitten et osaa valita sopivia kohteita/ajoituksesi on huono, tainsiinä ulkonäössä on paljon siistimistä etkä vain itse sitä tajua) jotta pääsee puheille, mutta siitä eteenpäin äly ja huumori ovat ne jotka vievät eteenpäin. 

Jos et pääse puheille, niin sitten et osaa valita sopivia kohteita/ajoituksesi on huono (äly), tai ulkonäössäsi on paljon siistimisen varaa etkä tajua sitä itse (äly). Liika yrittäminenkin on luotaantyöntävää, siitä tulee kuva että on jotenkin vajaa. (äly taas) 

Vierailija
113/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että ulkonäön lisäksi on paljon muita tekijöitä, jotka vaikuttavat miehen vetovoimaan. Itse en kiinnitä huomiota pelkästään komeuteen. Ketä tahansa ihmistä kaunistaa autenttinen hymy, joka näkyy myös silmistä. Itsevarma, mutta rento asenne. Kiinnostunut ja sanavalmis keskustelija. Jos ei näitä elementtejä ole, kauniilla ulkonäöllä ei tee mitään.

Vierailija
114/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esim 

1. Pidän eniten blondeista vaikka kaiken värisistä löytyy viehättäviä, kaljuuntuminen ei

Eikä sinun länkytyksesi yksittäisenä miehenä merkitse yhtään mitään. Jos haluaa monta naista ja lähinnä vain sänkyseuraa, sitä saa kuka vaan. Vaikka rahalla, jos ei muuten. Se on ihan yhtä merkityksellistä, kuin naisten saaminen jollain hiusrajalla.

Suurin osa ihmisistä haluaa vakaan parisuhteen. Mutta sitä ei yks katkero voi ymmärtää, vaan aina ja jokapaikassa selittää naisten puolesta, mitä naiset haluaa. 

Ps. Äly ja huumori ovat valttikortteja jopa viriilille pukille.

Vierailija
115/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että ulkonäön lisäksi on paljon muita tekijöitä, jotka vaikuttavat miehen vetovoimaan. Itse en kiinnitä huomiota pelkästään komeuteen. Ketä tahansa ihmistä kaunistaa autenttinen hymy, joka näkyy myös silmistä. Itsevarma, mutta rento asenne. Kiinnostunut ja sanavalmis keskustelija. Jos ei näitä elementtejä ole, kauniilla ulkonäöllä ei tee mitään.

Näinhän se on. Paskakasan voi kuorruttaa kermavaahdoll, mutta ei se siitä houkuttelevaa tee. 

Vierailija
116/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millään älyllä ja huumorilla ei ole siinä vaiheessa väliä, kun naista lähestytään ja yritetään vietellä."

-----

Lol 😂🤣

Vierailija
117/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja rasva on naisellista, siksi sitä kertyy helpommin naisille tiettyihin paikkoihin, jotta tulevaisuudessa pystyis elättämään poikasensa. Miehet eivät tarvitse noin isoa rasvavarastoa ja naisia eivät kiinnosta naismaiset miehet, joilta löytyy lähinnä läskiä.

Vähän sama kuin miehet eivät kiinnostu naisesta, jolla on isoja miehekkäitä ominaisuuksia kehossaan, kuten parta, lantion ja vyötärö suhde olematon. 

Vierailija
118/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Millään älyllä ja huumorilla ei ole siinä vaiheessa väliä, kun naista lähestytään ja yritetään vietellä."

-----

Lol 😂🤣

Tämän "viisauden" esittäjää ei ole ilmeisesti näillä ominaisuuksilla siunattu.

Vierailija
119/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on kummassakin sukupuolessa. Tietyssä iässä sitä vain tapahtuu, joillakin aiemmin, joillakin myöhemmin. En usko, että ulkonäkö on syynä, jos muuten on siisti ja sillain.

Vierailija
120/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vanhentunu. Niin se ulkonäkö alkaa rappeutumaan iän myötä, nuoret ja hyvännäköiset ovat vahvoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme