Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28 vuotias mies ja naiset ei osoita enää kiinostusta ollenkaan?

Vierailija
23.10.2024 |

Onkohan minussa jokin vialla? Mulla oli ammattikoulu iässä 18-19 vuotiaana tyttöystävä. Silloin naiset loi selviä kiinostuneita katseita ihan koulussa ja vapaa-ajalla.

Erosimme, kun olimme 24v. Nyt olen huomannut, että naiset ei enää esitä kiinostusta. Ei vapaa-ajalla ei harrastuksissa. Toki siihen varmaan vaikuttaa sekin, että moni ikäiseni nainen on varattu nyt.

En saa naisilta enää huomiota juuri yhtään. En minkään ikäisiltä. Nuoria ei kiinosta, oman ikäisiä ei tunnu nappaavan eikä vanhempia. Mietinkin, että onkohan minussa joku vialla vai onko tämä normaalia, kun ikää tulee lisää? Olen kyllä lihonut pari kymmentä kiloa ja lievästi ylipainoinen. Ehkä se syö kiinostusta? Osaako kukaan kommentoida mitään rakentavaa?

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katselee ihan muuten vaan ihmisiä, ei ne olleet nuorempanakaan susta kiinnostuneita

Vierailija
2/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ulkonäölliset pisteesi ovat laskeneet. Jos panostaisit ulkonäköösi? Siisti pukeutuminen, lisää liikuntaa ja tietty siisti lookki muutenkin. Hoidetut hiukset jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset katselee ihan muuten vaan ihmisiä, ei ne olleet nuorempanakaan susta kiinnostuneita

Miksi ne ei enää sitten katsele?

Ap

Vierailija
4/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään selvää, että kannattaa laihduttaa... Laihdu, treenaa ja pukeudu edustavasti ja saattaa katseita tullakin.

Vierailija
5/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ylipaino syynä. Ja valtaosa varattuja. Ihan täyspäiseltä kirjoituksesi perusteella vaikutat. 

oletko kokeillut itse osoittaa kiinnostusta? Ja oletko kiinnostunut minkä painoisista? Ylipainoiset naiset eivät välttämättä osoita kiinnostustaan avoimesti kun torjuntaa pelkäävät. Sulla sama? 

Vierailija
6/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tillaa pikkarit

Vierailija
7/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan ole, kuin lievästi ylipainoinen. 180cm/87kg. Onko se sitten liikaa? Ihme, että olin kukkakeppinä haluttavampi. Painoin nuorempana 65kg.

Ap

Vierailija
8/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Nopeasti, ei se miehen taso nouse loputtomiin iänkään myötä.

Vierailija
9/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan ole, kuin lievästi ylipainoinen. 180cm/87kg. Onko se sitten liikaa? Ihme, että olin kukkakeppinä haluttavampi. Painoin nuorempana 65kg.

Ap

Kukkakeppinä? 180cm/65kg on hyväkroppainen nuorimies. Melkein 90 kiloisena olet iskävartaloinen löllykkä. Ei ihme, että naiset karkottuu.

Vierailija
10/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukkakeppinä? 180cm/65kg on hyväkroppainen nuorimies. Melkein 90 kiloisena olet iskävartaloinen löllykkä. Ei ihme, että naiset karkottuu.

Luulisi, että miehekkäämpi ja rotevampi mies olisi naisten mieleen?

Ap

Vierailija
11/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ylipaino ei ole miehekkyyttä, turha sitä fläsää on rotevuudeksikaan väittää. 

Vierailija
12/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sun ammattikouluaikaset tyttelit oli kiimaisia teinityttöjä jotka kuolaa jokaisen kakslahkeisen perää. Eli ehkä se aika sai sinut luulemaan olevasi jotain erityistä. 

Vierailija
13/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja mene kehumaan. Kukaan nainen ei voi vastustaa imartelijaa.

Vierailija
14/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Joo, jos paino tulee lihaksesta, ei kaljan ja kebabin paisuttamasta mahasta. Minua ei ulkonäkö edes niin paljon kiinnosta, mutta haluan mieheltä tietynlaista fyysistä suorituskykyä ja ryhdikkyyttä. Pallukka maha ja olemattomat lihakset antavat laiskan ja vetelän kuvan.

Vierailija
15/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat aina niin innoissaan haukkumassa naisen ikääntymistä, että heiltä unohtuu että heidän omakin ikääntymisensä vaikuttaa haluttavuuteen. 28-vuotiaana peli ei ole vielä menetetty mutta kannattaa ottaa ohjat omiin käsiin eikä odotella kiinnostuneita katseita. Loppupeleissä se on kuitenkin kiinni tutustumisesta oikean ihmisen kanssa, ei siitä kuinka moni katselee kiinnostuneena kaukaa.

Vierailija
16/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli ihan kuin minun kirjoittamani.

Minulle tuli ero 23-vuotiaana, kun naisen täytyi saada "elää täyttä elämää".

No, jonkin ajan kuluttua aloin etsiä itselleni naista ja täytyy sanoa, että kiinnostuneita ei löytynyt.

Eivät naiset minulle mitään ilkeitä ole (täällä kun jotkut väittävät että naiset heti haistattelevat, kun sanot hei), mutta kun ei naista kiinnosta, niin sitten ei voi oikein mitään.

Alkaa vähitellen kyllä hieman masentaa tämä yksinäisyys.

Vierailija
17/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa Aasiaan ja tiukkaa.

Vierailija
19/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, kaksi melko selkojärkiseltä vaikuttavaa sinkku-miestä tällä palstalla?

Onkohan tämä vähän parempi trolli?

Vierailija
20/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi