Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28 vuotias mies ja naiset ei osoita enää kiinostusta ollenkaan?

Vierailija
23.10.2024 |

Onkohan minussa jokin vialla? Mulla oli ammattikoulu iässä 18-19 vuotiaana tyttöystävä. Silloin naiset loi selviä kiinostuneita katseita ihan koulussa ja vapaa-ajalla.

Erosimme, kun olimme 24v. Nyt olen huomannut, että naiset ei enää esitä kiinostusta. Ei vapaa-ajalla ei harrastuksissa. Toki siihen varmaan vaikuttaa sekin, että moni ikäiseni nainen on varattu nyt.

En saa naisilta enää huomiota juuri yhtään. En minkään ikäisiltä. Nuoria ei kiinosta, oman ikäisiä ei tunnu nappaavan eikä vanhempia. Mietinkin, että onkohan minussa joku vialla vai onko tämä normaalia, kun ikää tulee lisää? Olen kyllä lihonut pari kymmentä kiloa ja lievästi ylipainoinen. Ehkä se syö kiinostusta? Osaako kukaan kommentoida mitään rakentavaa?

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo liian vanha.

Vierailija
82/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että olet semipaha poika ja olet sitten sitä vasten saanut seuraa nuorena. Tuossa 25 v paikkeilla naisilla alkaa olla jo korkeakoulututkinto, joten pahojen poikien perässä kulkeminen alkaa vähitellen hiipunaan. Tuon ikäisenä hetkellä kierrossa ovat

1) kaikista pahoimmat pojat, joiden perässä pysyvät ne naiset, jotka ovat jääneet henkisesti yläasteikäisiksi. Tätä suosiota kestää 30 v asti ja sitten vaihtuu tylsään insinööriin, joka maksaa asuntolainat.

2) komeat RUK:n käyneet lääkärit, joilla ei toki ole mitään insentiiviä pysyä uskollisena, kun naisia on ovista ja ikkunoista. Kaiken järjen vastaisesti tällainen player-käytös vaan lisää suosiota. Tämä tyyppi pysyy suosittuna loppuikänsä ja on viidesti naimisissa.

Käytännössä sinun pitäisi "alkaa pahemmaksi" tai sitten hankkia joku statusammatti kiireen vilkkaa. Pahemmaksi alkaminen tuo lohtua max. 10 v ajan, statusammatti pidempään. Statusammatissa joutuu kuitenkin tekemään paljon hommia ja lukupäätäkin olisi hyvä olla. Jos päätät olla tekemättä mitään ja pysyt ammatissasi niin jäät lapsettomaksi 40 % todennäköisyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että olet semipaha poika ja olet sitten sitä vasten saanut seuraa nuorena. Tuossa 25 v paikkeilla naisilla alkaa olla jo korkeakoulututkinto, joten pahojen poikien perässä kulkeminen alkaa vähitellen hiipunaan. Tuon ikäisenä hetkellä kierrossa ovat

1) kaikista pahoimmat pojat, joiden perässä pysyvät ne naiset, jotka ovat jääneet henkisesti yläasteikäisiksi. Tätä suosiota kestää 30 v asti ja sitten vaihtuu tylsään insinööriin, joka maksaa asuntolainat.

2) komeat RUK:n käyneet lääkärit, joilla ei toki ole mitään insentiiviä pysyä uskollisena, kun naisia on ovista ja ikkunoista. Kaiken järjen vastaisesti tällainen player-käytös vaan lisää suosiota. Tämä tyyppi pysyy suosittuna loppuikänsä ja on viidesti naimisissa.

Käytännössä sinun pitäisi "alkaa pahemmaksi" tai sitten hankkia joku statusammatti kiireen vilkkaa. Pahemmaksi alkaminen tuo lohtua max. 10 v ajan, statusammatti pidempään. Statusammatiss

Ylivoimaisesti paras deittailustrategia miehelle on olla menestynyt - niin naaiivilta ja yksinkertaiselta kuin se kuulostaakin. Jokaisen isän pitäisi opettaa pojilleen, että naiset ovat pohjimmiltaan hypergamisia, joten jos pelimerkkejä ja statusta ei ole, joutuu tyytymään siihen mitä saa (esim. uusioperhe, jossa ei omia lapsia) tai sitten olemaan yksin. Miehen ykköstavoite elämässä on olla fitissä kunnossa ja ammatillisesti menestynyt. Kaikki muut päätökset tehdään sitten siitä tilanteesta käsin. Tätä ei voi korostaa liikaa.

Vierailija
84/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Nopeasti, ei se miehen taso nouse loputtomiin iänkään myötä.

Mulla ainakin oli parempi flaksi mitoilla 170/80 kuin 170/60.

Naisille painolla ei ole mitään väliä, vaan rasvaprosentilla. Jotta lihakset saadaan erottuviksi, niin rasvaprosentin on oltava 12 pinnassa. Ja tähän nyt pääsee vain aniharva yli 30-vuotiaista. Ja yhä harvempi nuorempikaan mies on edes lähelle noita lukemia. Suurin osa naisista ei tunne mitään vetoa miehiin, koska ulkonäkövaatimukset miehiä kohtaan ovat koventuneet reilusti ja yhä harvempi mies pääsee edes kohtalaiselle tasolle fyysisesti.

No höpöhöpö. Yrität vaan kiusata ap:tä. 

ja ps- on meitäkin jotka tykkää rotevammista mahakkaista miehistä. Yhtään ei vedä semmoset himotreen

Minuakaan ei mahakkuus haittaa jos mieheltä löytyy myös lihaksia ja ryhti on kunnossa. Liian matala rasvaprosentti näyttää ikävältä ja epäterveeltä.

Vierailija
85/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän se nuorena rupsahdit.

Vierailija
86/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36 v nainen eikä yksikään mies ole osoittanut olevani kiinnostunut minusta.

Vierailija
87/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii jps on varattu. Silloin kun ite jonkun haluun, niin sanon vaan et nyt oot mun. Toiset tykkää toiset ei, mut ite teen mitä haluun

Vierailija
88/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä sinun pitäisi "alkaa pahemmaksi" tai sitten hankkia joku statusammatti kiireen vilkkaa. Pahemmaksi alkaminen tuo lohtua max. 10 v ajan, statusammatti pidempään. Statusammatiss

Kylläpä tulee viestinviejälle pirusti alapeukkua.

Vierailija
89/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ihmiset enää nuoruuden jälkeen sillä tavalla toisia koko ajan katsele. Keskitymme omaan arkeemme. Jos seuranhaku on ajankohtaista, niin sitten sitä haetaan kukin omalla tavallaan, baarista, Tinderistä, sinkkumeeteistä tms. Eikä niinkään tuolla vaan arjessa katsella ihmisiä sillä silmällä. Oletushan on, että useimmat niistä omanikäisistä on varattujakin, turha niitä katsella.

Vierailija
90/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis ja ylipaino - no wonder

Vierailija
91/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 36 v nainen eikä yksikään mies ole osoittanut olevani kiinnostunut minusta.

... eikä yksikään mies ole osoittanut olevaNSA kiinnostunut minusta.

Vierailija
92/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäluokassa 20-40 on 50000 miestä enemmän kuin naista.

Ota vanhempi nainen, ne kiinnostuvat. 

Suurin osa ei. Miksi ihmeessä vanhempi nainen jolla ura jo hyvässä putkessa haluaisi jotain vähemmän elämää nähnyttä elättiä itselleen? Suurin osa naisista pitää oman ikäisistä miehistä. 

Vierailija
93/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... eikä yksikään mies ole osoittanut olevaNSA kiinnostunut minusta.

P.S.  Jos suomi on äidinkielesi, tuo rujo lause kertoo paljon sinusta. 

Vierailija
94/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ulkonäölliset pisteesi ovat laskeneet. Jos panostaisit ulkonäköösi? Siisti pukeutuminen, lisää liikuntaa ja tietty siisti lookki muutenkin. Hoidetut hiukset jne.

Ei Pena Pervosta ihmistä saa millään pintakiillotukselka.

Vierailija
95/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti paras deittailustrategia miehelle on olla menestynyt - niin naaiivilta ja yksinkertaiselta kuin se kuulostaakin. Jokaisen isän pitäisi opettaa pojilleen, että naiset ovat pohjimmiltaan hypergamisia, joten jos pelimerkkejä ja statusta ei ole, joutuu tyytymään siihen mitä saa (esim. uusioperhe, jossa ei omia lapsia) tai sitten olemaan yksin. Miehen ykköstavoite elämässä on olla fitissä kunnossa ja ammatillisesti menestynyt. Kaikki muut päätökset tehdään sitten siitä tilanteesta käsin. Tätä ei voi korostaa liikaa.

Miehillä hypergamia on yleisempää. Jos osa naisista tahtoo miehissä sitä sosiaalista statusta, niin ihan joka ikinen mies tahtoo kauniin naisen. Kauneus on naisille sosiaalista statusta. 

Mies joka ei ole hypergaminen, ei ole kiinnostunut naisen ulkonäöstä. 

Vierailija
96/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että miehet ovat hypergamisia. Et ole tarpeeksi kaunis, eli sosiaalinen statuksesi ei ole riittävän korkea. 

Miehet haluavat aina pariutua itseään tasokkaamman, eli kauniin naisen kanssa. Tavikset ei kelpaa. 

Vierailija
97/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kaikki miehet nykyään uhoa olevansa niitä MOWGLEJA vai mitä lie olivatkaan

Vierailija
98/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehet muut itselleen uskottelevat, miesten taso ja tsäännssit ei nouse iän myötä sen enempää kuin naistenkaan, oikeastaan päinvastoin. Miesten kannattaa siis pariutua nuorina.

Vierailija
99/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:n koulutustaso? Naiset kouluttautuvat nykyään korkeammalle kuin miehet ja toivovat usein mieheltä vastaavaa koulutustasoa kuin itselläänkin.

Hae yliopistoon alalle jolta saa jos vielä et ole kouluja käynyt. 

Vierailija
100/163 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap, tässä vähän listaa:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Mikäli naismenestyksesi olisi maksimitasolla, niin kaikki nämä kahdeksan tulee toteutua. Olet täyttänyt 28 vuotta, eli naisten määrä ympärilläsi alkaa tästä lähtien vähentyä hiljalleen. Epäilen, että kuuden muun kriteerin kohdalla joku on muuttunut iän lisäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi