Olen 28 vuotias mies ja naiset ei osoita enää kiinostusta ollenkaan?
Onkohan minussa jokin vialla? Mulla oli ammattikoulu iässä 18-19 vuotiaana tyttöystävä. Silloin naiset loi selviä kiinostuneita katseita ihan koulussa ja vapaa-ajalla.
Erosimme, kun olimme 24v. Nyt olen huomannut, että naiset ei enää esitä kiinostusta. Ei vapaa-ajalla ei harrastuksissa. Toki siihen varmaan vaikuttaa sekin, että moni ikäiseni nainen on varattu nyt.
En saa naisilta enää huomiota juuri yhtään. En minkään ikäisiltä. Nuoria ei kiinosta, oman ikäisiä ei tunnu nappaavan eikä vanhempia. Mietinkin, että onkohan minussa joku vialla vai onko tämä normaalia, kun ikää tulee lisää? Olen kyllä lihonut pari kymmentä kiloa ja lievästi ylipainoinen. Ehkä se syö kiinostusta? Osaako kukaan kommentoida mitään rakentavaa?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että kannattaa hakeutua joidenkin harrastusten pariin ja käydä eri tapahtumissa yms. Pelkkään nettideittailuun, tindereihin jne ei kannata turvautua. Kumppanin löytäminen on nykymaailmassa vaikeaa, sekä miehille että naisille. Monet haluavat kuuta taivaalta(epärealistiset vaatimukset kumppaniehdokkaille ja muita ei edes harkita), miehiä on enemmän kuin naisia, netti ja some ja deittiäpit pahentaa soppaa(toki ne voi hieman auttaakkin).
Itse olin vähän samassa tilanteessa aikoinaan, kumppani tuntui olevan kiven alla, lyhyitä suhteita oli mutta ne päättyivät aina johonkin(joskus minä pistin poikki, joskus nainen, muutaman kanssa ollaan yhä ystäviä ja nähdään kahvittelun yms merkeissä). En kuitenkaan luovuttanut vaan menin ja pistin itseäni likoon ja löysin nykyisen vaimoni kun olin 27v. Tapasimme koiranäyttelyssä ja ystävystyimme ja yksi asia lopulta johti toiseen ja nykyisin sitten olemmekin jo naimisissa.
Zemppiä!
<
Tässä, hyvät herrat, kuuluu järjen ääni!
En tiiä kinnostaako oikeen jämät tinderissä. Joku 30 v nainenkin ottanu 15 vuotta poika ystävänsä patukkaa sisään. Entinen poikaystävä pannu samaa koloa satoja kertoja. Taso on huono 30 v naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli ihan kuin minun kirjoittamani.
Minulle tuli ero 23-vuotiaana, kun naisen täytyi saada "elää täyttä elämää".
No, jonkin ajan kuluttua aloin etsiä itselleni naista ja täytyy sanoa, että kiinnostuneita ei löytynyt.
Eivät naiset minulle mitään ilkeitä ole (täällä kun jotkut väittävät että naiset heti haistattelevat, kun sanot hei), mutta kun ei naista kiinnosta, niin sitten ei voi oikein mitään.
Alkaa vähitellen kyllä hieman masentaa tämä yksinäisyys.
Tyttäreni on ikäisesi ja etsii kunnollista poikaystävää.
Vapaita on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jonkin ajan kuluttua aloin etsiä itselleni naista ja täytyy sanoa, että kiinnostuneita ei löytynyt.
Eivät naiset minulle mitään ilkeitä ole (täällä kun jotkut väittävät että naiset heti haistattelevat, kun sanot hei), mutta kun ei naista kiinnosta, niin sitten ei voi oikein mitään.
Vapaita on.
Niin minunkin äitini on varmasti puhunut minusta samaa, että "poikani on ikäisesi ja etsii kunnollista tyttöystävää". Todellisuudessa olen jo kohta 40-vuotias ja haluaisin pelkkiä irtosuhteita mahdollisimman kaukana kunnon naisista. Äitini pitää minua myös varmasti ihanteellisena vävynä, vaikka olen kalju ja kaikilla muillakin tavoin epäkelpo suhteeseen.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Se ex poikkiksen sperman määrä joka on ollut sen naisen pillussa on valtava. Satoja panoja. yök
Naiset kiinnostuu kun olet itse kiinnostunut heistä.
Vierailija kirjoitti:
Se ex poikkiksen sperman määrä joka on ollut sen naisen pillussa on valtava. Satoja panoja. yök
Ajattele meitä vanhoja vaimoja, varmaan paljullinen tavaraa kulkenut tavaran kautta. Mikä sen mukavampaa.
Ehkä heillä on kondomi.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa Aasiaan ja tiukkaa.
Tiukkaa ja samalla tuhansien tautikullien pumppaamaa.
Vierailija kirjoitti:
AP. Yksi kiinnostunut riittää .
Erittäin samaa mieltä. Yksi, juuri se erityinen, riittää. Ei tarvita kymmeniä tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa Aasiaan ja tiukkaa.
Tiukkaa ja samalla tuhansien tautikullien pumppaamaa.
Mutta ulkomailla se on eri juttu! Aasian nainen on ihan eri.
Pitäiskös asiassa olla aktiivisempi kuin "odottaa kiinnostuneita katseita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan ole, kuin lievästi ylipainoinen. 180cm/87kg. Onko se sitten liikaa? Ihme, että olin kukkakeppinä haluttavampi. Painoin nuorempana 65kg.
Ap
Kukkakeppinä? 180cm/65kg on hyväkroppainen nuorimies. Melkein 90 kiloisena olet iskävartaloinen löllykkä. Ei ihme, että naiset karkottuu.
Luulisi, että miehekkäämpi ja rotevampi mies olisi naisten mieleen?
Ap
Joidenkin on, ei läheskään kaikkien.
Aloitit kertomalla, etteivät naiset kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan ole, kuin lievästi ylipainoinen. 180cm/87kg. Onko se sitten liikaa? Ihme, että olin kukkakeppinä haluttavampi. Painoin nuorempana 65kg.
Ap
Kukkakeppinä? 180cm/65kg on hyväkroppainen nuorimies. Melkein 90 kiloisena olet iskävartaloinen löllykkä. Ei ihme, että naiset karkottuu.
Ap
Ylipaino ei ole miehekkyyttä, turha sitä fläsää on rotevuudeksikaan väittää.
Joo, tämä on kyllä jännä miten miehet pystyy näin vaivattomasti vääntämään päässään läskiyden "rotevuudeksi". ROTEVUUS EI TULE LÄSKISTÄ. Jos olit hoikkana kukkakeppi, niin ihan vaan liho
Niin ja samaan aikaan naisilla läskiys on "pluskokoisuutta" ja "kehopositiivisuutta"😂.
Pata kattilaa soimaa taas jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaita on.
Niin minunkin äitini on varmasti puhunut minusta samaa, että "poikani on ikäisesi ja etsii kunnollista tyttöystävää". Todellisuudessa olen jo kohta 40-vuotias ja haluaisin pelkkiä irtosuhteita mahdollisimman kau
Ehkä tuo on sukupolvikysymys enemmänkin. Ei minunkaan vanhemmilla ole lainkaan käsitystä mitä heidän tyttärensä on mennyt tekemään, ei ainakaan äidillä ja jos isä tietää mitä olen puuhaillut niin sitten on isä ollut väärillä sivuilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ylipaino ei ole miehekkyyttä, turha sitä fläsää on rotevuudeksikaan väittää.
Tuolla painolla ei ole lihaksia eikä voimaa. Kyllä ne pisteet laskevat kummasti, kun pitää pyytää tyttöystävää kantamaan kauppakassit ja vähänkin painavammat tavarat.
Ikäluokassa 20-40 on 50000 miestä enemmän kuin naista.
Ota vanhempi nainen, ne kiinnostuvat.
Vanha kunnon palliperuste. "Se riittää että olen mies." No ei riitä.