Ketä Kokoomuslaista kannattaa äänestää Uudenmaan vaalipiiristä?
Etsin ehdokasta, joka ajaisi perhe-elämän ja työelämän yhteensovittamista ja kannattaisi kotihoidon tukemista.
Vahvoja vaihtoehtoja netistä löytämieni tietojen perusteella ovat Outi Mäkelä, Annukka Sandell ja Helinä Perttu.
Tiedättekö jotain näistä ehdokkaista? Osaavatko viedä asioita eteenpäin ja onko muita harkittavia vaihtoehtoja, joille äänensä antaisi?
Kommentit (49)
Oletko ap. kokeillut vaalikoneita?
ja amerikkalaista tee-se-itse-kulttuuria. Sitäpaitsi se on ihan sama ketä sinne äänestetään, puoluekuri hallitsee!
eli uudeltamaaltaKAAN ei kannata antaa ääniä kokoomukselle!!!
5 lapsen äiti joka blogissaan kertoi lastenhoitajan löytämisen vaikeudesta. Mies yrittäjä ja tekee pitkää päivää.
kuin tutustui nickeen konttaavan tyttärensä kautta cafe elitessä, perheen mauritiuksen matkoista ja korostusta kuin on VIIDEN LAPSEN äiti ja ehdottomasti rattijuoppoja vastaan.
Niinistö on Helsingin vaalipiirissä, ei Uudenmaan.
Niin varakas on tämä yksinhuoltaja-kolumnisti. Taitaa SDP maksaa hyvin, sosialistithan ovat Suomen ökyrikkaita, elävät leveästi toisilta varastamillaan rahoilla.
Niinistö on ehdokkaana Uudenmaan vaalipiirissä.
Outi Mäkelä ei tosiaan lähemmin tarkasteltuna antanutkaan paljoa tietoa omista tavoitteistaan.
Eläkeläisten verotuksen laskeminen: kesk, sdp, kok.
Työn verotuksen keventäminen: kesk, sdp, kok.
Perintöveron alentaminen: kesk, sdp, kok.
Lisävirkoja vanhustenhoitoon: kesk, sdp.
Kansaneläkkeen/perusturvan parantaminen: kesk, kok.
Tasa-arvo tupo: kesk, kok. (Tasa-arvo tupo, jossa naisalojen palkkoja nostetaan keskimääräistä enemmän kuntien valtionosuuksia lisäämällä).
Lapsilisien korotus: kesk, sdp, kok.
Koulujen iltapäivätoiminnan parantaminen: kesk, kok.
Isyysvapaan pidentäminen: kesk, kok.
Opintorahan korotus: sdp, kok.
Kehitysyhteistyö: kesk, sdp.
Liikenneväylät, kunnossapidon rahoitus: kesk, sdp.
Lähde Aamulehti, miettikääpä tätä ja itsellenne tärkeitä asioita.
Kokoomuslaiset nimenomaan ajavat duunarihommien ajamista halpatuotantomaihin lasten tehtäväksi, että Suomessa voidaan sitten erikoistua esim. koulutukseen.
Jos nyt jätetään se vaalien alla joka kerta ilmaantuva sokerikuorrutus pois, se on ihan sama kuka siellä painaa tyhjää. Köyhät pysyy köyhinä ja rikkaat sijoittelee rahojaan osakkeisiin Ullanlinnassa. Älkää nyt isot ihmiset viitsikö.
Mutta riittäisikö sillä aikaa ja tarmoa lapsiperheiden hyvinvointiin? Vai onko liian monta rautaa tulessa...
Osaava mies se kyllä on. Nyt meni vaikeeksi.
Hän ajattelee kokonaisvaltaisesti Suomen etua ja on johtajaainesta. Mutta täytyy niitä muitakin Kokoomuksen ehdokkaitakin joidenkin äänestää, ääni menee Kokoomukselle, sehän se on pääasia.
Eiköhän siellä Brysselissä tai joka tapauksessa jossain ihan muualla kuin Suomessa ole vähän toiset intressit. Niinistö ei ole eläessään elänyt mitään normaalin lapsiperheen elämää.
On aivan turha äänestää ketään tai mitään. Artisti maksaa ja taksilla pääsee, varsinkin jos olet tarpeeksi röyhkeä:)
jotka ajavat Venäjän etua ja ovat aina olleet myymässä maatamme ryssille!
Niinistössä on samaa kuin Risto Rytissä,hän on suuri mies ja suomalaisten puolella! Niinistö on oikeamielinen, vasemmistolaiset kaikki (jotain Jaakonsaarta lukuunottamatta) ovat väärämielisiä!
Paksusta lompakosta oli varmasti paljon apua. Oli oikein perinteinen köyhä yksinhuoltaja jota toisen sellaisen kannattaa nyt äänestää.
No mitäpä siitä, ei nyt riidellä. Ihan tylsä aihekin. Hymyile nyt!
Olisiko siellä ostajiakaan enää. Aate oli hyvä, harmi että työväki niin huonoa.
Vierailija:
Olisiko siellä ostajiakaan enää. Aate oli hyvä, harmi että työväki niin huonoa.
Haluan äänestää ehdokasta, joka on perehtynyt asioihin ja vie niitä eteenpäin.
Mä olen saanut sen jo parissakin vaalikoneessa. Mulle tärkeitä asioita ovat lapsiperheiden asiat, verotus, opintotuki & koulutus. H-L Hemmingistä saan näppyjä, olen tavannut hänet joskus.
on oikein politiikon perikuva. Puhuu ja mollaa muiden tekemisiä ja ei itse hoida kuitenkaan samaa hommmaa. Outi on käsittääkseni edelleen uranainen, ei lapsia ei perhettä ja ikää kuitenkin 30+++v. Joten en sun kriteereillä äänestäisi.