Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä Kokoomuslaista kannattaa äänestää Uudenmaan vaalipiiristä?

Vierailija
16.02.2007 |

Etsin ehdokasta, joka ajaisi perhe-elämän ja työelämän yhteensovittamista ja kannattaisi kotihoidon tukemista.

Vahvoja vaihtoehtoja netistä löytämieni tietojen perusteella ovat Outi Mäkelä, Annukka Sandell ja Helinä Perttu.

Tiedättekö jotain näistä ehdokkaista? Osaavatko viedä asioita eteenpäin ja onko muita harkittavia vaihtoehtoja, joille äänensä antaisi?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset KGB-miehet on siellä vallassa. Koko valtiosta on tullut yksi suuri KGB-diktatuuri.

Vierailija
42/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ajavan tosi tehokkaasti mm. kotihoidontuen nostamista.

Hänestä siis mielelläni kuulisin mielipiteitä, koska ennalta hän oli ihan tuntematon. Millä tavalla olet " saanut näppyjä?"

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

demaria hlökohtaisesti, uskallan väittää että näille ihmisille on lopultakin tärkempää se mitä jää omaan pussiin vaikka ihmisille osataan sanoa se mitä he haluavat kuulla. Harva haluaa kuulla totuuden suoraan. Ja olen itsekin kannattanut demareita joskus taannoin.

Aion äänestää Kokoomusta. Asiat eivät ole ihan niin yksinkertaisia. Kun puhutaan että Kokoomuksen myötä rikkaat rikastuvat, ei tulla ajatelleeksi että jonkun on työllistettävä ja maksettava palkkoja. Kun esim. parannetaan yrittäjien asemaa, näiden on ehkä mahdollista palkata lisää työvoimaa. Ei ole kenenkään etu että ihmiset jäävät kotiin makoilemaan. Tietysti on aina niitä jotka eivät kertakaikkiaan pysty työntekoon (itsellänikin on ollut kroonisesti masennusta sairastavana sellaisia jaksoja). Ja toisekseen, esim. Niinistö on ollut jo pitkään huolissaan siitä miten suomalaiselle työvoimalle käy. Mikään puolue ei pysty vaikuttamaan siihen siirtääkö joku yhtiö lopulta tuotannon muualle vai ei. Ainoa keino on yrittää parantaa kotimaan työllisyyttä, ja sitä ei tehdä ojentamalla ensin rahaa niille jotka eivät halua tehdä työtä.

Vierailija
44/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
45/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että puhelen itsekseni tämän otsikon alla ;-)

ap

Vierailija
46/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen ehdokas täytyis löytyä ja joku fiksu nainen mielellään. En vielä löytäny, mun ' vaatimuksiin' kuuluu kans esim. kotihoidon tukeminen. =) Mä kävin kattomassa lapen sivuilta, et mitä siellä on asiasta. Siellä oli joku kysely missä kysyttiin ehdokkaiden mielipiteitä lapsiperheen asioihin. Ihan muutama vaan oli käyny siellä vastaamassa. Valitettavasti. Sieltä olis helppo kattoa kuka pitää näitä lasten asioita tärkeinä.

Vierailija
47/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä en ainakaan äänestäis...

-35-

Vierailija
48/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luin siis vaan noi lapen sivuilla olevat vastaukset =)

edelleen -35-

Vierailija
49/49 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole yksin ap :) Itse taidan kuitenkin panostaa vähän vähemmän eli tehdä pari vaalikonetta ja valita ehdokkaan joka tulee useimmin esiin, kotisivut varmaan pitää vilasta läpi.

Hauska muuten tuo Aamulehden lista, olihan siellä yksi aihio jota Keskusta ei tue. Itse kepulainen. No kertoo puolueen kahtiajaosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän