Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Tuo Anni vaikuttaa mukavalta.
Muut naiset näyttivät kyllä huonoimmat puolensa. Jäätävä, jopa ilkeä vastaanotto.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en nyt tajua miksi tässäkin jaksossa on puolet Monicalle. Ei taida tarvita enää katsoa sarjaa enempää, valinta on näköjään selvä.
Mietin samaa. Tulee mieleen Timon kausi, jossa Sonjaa näytettiin koko ajan. Eikö tuotanto ole oppiniut tästä mitään. On todella tylsää katsoa joka jaksossa tuon naisen monologia. Nora on esim. Jätetty täysin sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tavallisen näköisiä nuo naiset jos ei ole meikkiä ja hienoja vaatteita. Ei toi Joonaskaan mikään erityisen komea ole.
Minkä näköinen itse olet?
Mitä merkitystä sillä on? Eihän hän sanonut olevansa paremman näköinen kuin he.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Huh-huh miten naiivia. Aikuiset ihmiset, 30-kymppiset...miksi menevät tuollaiseen ohjelmaan?
Kiva kun menevät, mukava katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en nyt tajua miksi tässäkin jaksossa on puolet Monicalle. Ei taida tarvita enää katsoa sarjaa enempää, valinta on näköjään selvä.
Mietin samaa. Tulee mieleen Timon kausi, jossa Sonjaa näytettiin koko ajan. Eikö tuotanto ole oppiniut tästä mitään. On todella tylsää katsoa joka jaksossa tuon naisen monologia. Nora on esim. Jätetty täysin sivuun.
Siis Jep!!
Miksi tän leikkauksen pitää jo paljastaa? Olisi paljon kivempaa seurata ohjelmaa niin että kaikkia naisia näköisiä mahd tasapuolisesti jotta itsellä riittäisi "jännitettävää" loppuun asti. Miksi tuotanto teet tämän meille? ;/
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa traileri uudestaan....siitä näkee mm. ketkä pääsevät treffeille ja yhdessä klipissä näkyy nutturapäinen nainen, jonka Joonas vie hotellihuoneeseen.
Ai okei :O ketä veikkaat että noissa välähdyksiä esiintyi naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tavallisen näköisiä nuo naiset jos ei ole meikkiä ja hienoja vaatteita. Ei toi Joonaskaan mikään erityisen komea ole.
Mitä merkitystä sillä on? Eihän hän sanonut olevansa paremman näköinen kuin he.
T. Eri
Eikä kai tämä varsinaisesti missikilpailukaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tämä ei ole missikisat tai mikään huippumalli haussa, vaan tavalliset tavallisen näköiset ihmiset kokeilevat josko löytäisivät rakkauden. Ihan tavallisen näköinen mies on siellä myös rakkautta etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kiva olisi kuulla suht tasaisesti kaikkien naisten kommentteja. Nyt en edes muista niiden parin vaalean nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Huh-huh miten naiivia. Aikuiset ihmiset, 30-kymppiset...miksi menevät tuollaiseen ohjelmaan?
Kaikkea muuta kuin naiivia. Mielestäni rohkeaa, itsensä ylittämistä ja likoon laittamista. Moni todella haluaa löytää itselleen sopivan kumppanin, ehkä mennä naimisiin ja saada lapsia. Jotkut haluavat myös ns. kääntää kaikki kortit ja katsoa rohkeasti erilaisiakin vaihtoehtoja kumppanin löytämiseen. Ymmärrän heitä hyvin. Itse olen siis naimisissa ja on lapsi mutta jos ei olisi, niin kyllä noi on niin isoja toiveita mulla että en mä jäisi ainakaan kotiin odottelemaan että tuleeko joku sopiva mies mut hakemaan perustaakseen perheen. Ehkä uskaltaisin kokeilla jotain erilaista ja ainakin nyt ihailen niitä jotka uskaltavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tämä ei ole missikisat tai mikään huippumalli haussa, vaan tavalliset tavallisen näköiset ihmiset kokeilevat josko löytäisivät rakkauden. Ihan tavallisen näköinen mies on siellä myös rakkautta etsimässä.
Ja ihan tavallinen oletettu juontaa tätä huippu hölynpölyä😄
Miksi Joonas pitää koko ajan paitoja, joissa on syvä kaula-aukko? Siis ihan koko ajan. Koomisen näköistä. Haluaako vilauttaa lihaksia vai luoda illuusiota, että olisi pidempi?
Luulen, että Monicaa ja joitain muita naisia näytetään enemmän, jotta tulisi katsojalle mielikuva, että valinta kohdistuu häneen/heihin. Tuottaja sanoi jossain videossa, joka oli Joonaksen instassa, että lopussa on huikea yllätys, joka edelleen laittaa hänen ihokarvat pystyyn tms. Ehkä ohjelman draamankaari ja leikkaus onkin siis tehty paremmin, kuin voisi äkkiseltään luulla.
Itse kiertäisin kaukaa esim Monican, voihan olla jotain "vetoa", mutta elämänkumppaniksi en. Jokin mättää. Yleensäkkin pitäisi antaa jokaiselle noin 1t vähintään kunnollista aikaa, joten naisia saisi olla aluksi vain vaikka 5-6 joista sitten yksi putoaisi ainakin jollain tosi perustavilla syillä. Saisi muutkin nuoret ikäänkuin "oppia jotain" ohjelman perusteella. Nyt se on "viihdettä". Kuitenkin jokainen aviossa oleva tietää koko ajan ei ole kivaa, ja silloin suhteen kestävyys punnitaan.
Myös tuolla konseptilla Joonas joutuisi avautumaan ihan aidosti. Nyt esittää välillä itseään, ilman todellisuus pohjaa arjessa.
On kyllä melkoinen rääpäle ja rimpula tuo Joona! Pituutta yrittää huijata lisää hiuksilla ja hartiat yhtä kapeat ellei jopa kapeammat kuin tapailemillaan naisilla, nähtiin se omin silmin uusimmassa jaksossa.
Miksei bacheloriksi valita sellaista oikeasti pitkää ja raamikasta miestä, jonka seurassa pitkätkin naiset voisivat tuntea olonsa mukavaksi, siitä puhumattakaan, että tunnet itsesi isoksi miehen rinnalla, vaikket yhtään iso edes ole, mies vaan on pieni ja hentoluinen.
Ihan hirveän huono bachelor, kyllä on ikävä aikoja, kun bachelorit oli vielä miehekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Princess kertoi treffeillä bachelorille olevansa elokuva-ohjaaja. En löytänyt googlettamalla tästä mitään viitteitä.
Hän taisi sanoa muiden hommien ohella ohjanneensa lyhytelokuvia, ne ovat usein aika matalan profiilin juttuja. Moni aloitteleva harrastaja tekee lyhäreitä ns. pöytälaatikkoon tai YouTubeen jollain anonyymillä harrastustilillä. Sinänsä hyvä merkki ohjelmaan lähdön motiivien kannalta, jollei Princessin teoksia heti löytynyt :D
Eli jos kuvaan naapurin kissaa anonyymina YouTubeen, voin kutsua itseäni elokuvaohjaajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin osaa kuvitella Joonasta ja mustaa naista yhdessä.
He saisivat kyllä kauniita lapsia, geenit terveesti sekaisin!
Ongelmana on vain se että geenit ovat niin erilaiset että kaikki naapureiden suomalaiset lapset olisivat geneettisesti lähempänä Joonasta kuin Joonaksen oma lapsi. Tieteellinen fakta. Jos tämä nyt sitten on ongelma, minulle olisi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että vaikutatpa sinä ilkeältä ihmiseltä.
Tunnet Venlan etäisesti, ja haukut nyt tässä julkisesti! Mene itseesi ja mieti hieman ulosantiasi! Kiitos!
En ole tuo aiempi, kenelle vastasit, mutta muistan Venlan siltä aiemmalta kaudelta ja hän vasta ilkeä olikin. Nyt on pysytellyt neutraalimpana, haluaa ehkä parantaa julkisuuskuvaansa.
Mitä mieltä; muutaman 4-6 jakson jlkn alkaa huomata kenestä bachelor yleensä (ei vaan tällä kaudella) on kiinnostunut eniten, about top 3.
Jos olisin naisena tuolla ja en kuuluisi tohon porukkaan, en pääsisi yksilödeiteille tai muuten aistisin että mies muista enemmän kiinnostunut, ja itse kuuluisin siihen lössiin joka vaan hengaa altaalla päivät.. niin mikä ihme motivaatio enää jäädä? Mies on kiinnostunut muista ja 'taistelemalla väkisin ' hänen huomiosta teet itsestäsi vain epätoivoinen näköinen
Ehkä siis sopimus sitoo naisia olla lähtemättä kesken?
Ketä noista tunnistitte, ihan kun olisi ollut joku polkkahiuksinen, vaalea?