Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä; muutaman 4-6 jakson jlkn alkaa huomata kenestä bachelor yleensä (ei vaan tällä kaudella) on kiinnostunut eniten, about top 3.
Jos olisin naisena tuolla ja en kuuluisi tohon porukkaan, en pääsisi yksilödeiteille tai muuten aistisin että mies muista enemmän kiinnostunut, ja itse kuuluisin siihen lössiin joka vaan hengaa altaalla päivät.. niin mikä ihme motivaatio enää jäädä? Mies on kiinnostunut muista ja 'taistelemalla väkisin ' hänen huomiosta teet itsestäsi vain epätoivoinen näköinen
Ehkä siis sopimus sitoo naisia olla lähtemättä kesken?
Mua motivois just se täysylläpito ja altaalla auringossa lilluminen 😂
Onpa kyllä tylsä kausi ja huonosti kuvattu/leikattu. Treffit näyttää ankeilta ja niitä tulee ilmeisesti ihan liukuhihnalta, edelliset tulee treffeiltä niin seuraava on jo lähtenyt omille treffeilleen. Jotkut naiset saa tosi paljon ruutuaikaa, toiset ei juuri ollenkaan. Ryhmätreffeiltä ei näytetä kaikkien keskusteluja Joonaksen kanssa, saavatkohan kaikki naiset edes kahdenkeskeistä aikaa siellä ryhmätreffeillä? Ekoilla ryhmätreffeillä ei ainakaan saanut.
Joonas ei mun silmään/korvaan/mihinkään muuhun ruumiinosaan vaikuta yhtään "unelmien poikamieheltä", tämä on tietysti kyllä makuasia. Olen ihan satavarma, ettei tuolta synny mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Monican kanssa Joonaksella vaikutti olevan kyllä kemiaa, mutta Monica ei tosiaan vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä ja se lapsikin taisi Joonakselle olla vähän järkytys. Jostain syystä oma suosikkini jakson 3 jälkeen on Belle.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kyllä tylsä kausi ja huonosti kuvattu/leikattu. Treffit näyttää ankeilta ja niitä tulee ilmeisesti ihan liukuhihnalta, edelliset tulee treffeiltä niin seuraava on jo lähtenyt omille treffeilleen. Jotkut naiset saa tosi paljon ruutuaikaa, toiset ei juuri ollenkaan. Ryhmätreffeiltä ei näytetä kaikkien keskusteluja Joonaksen kanssa, saavatkohan kaikki naiset edes kahdenkeskeistä aikaa siellä ryhmätreffeillä? Ekoilla ryhmätreffeillä ei ainakaan saanut.
Joonas ei mun silmään/korvaan/mihinkään muuhun ruumiinosaan vaikuta yhtään "unelmien poikamieheltä", tämä on tietysti kyllä makuasia. Olen ihan satavarma, ettei tuolta synny mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Monican kanssa Joonaksella vaikutti olevan kyllä kemiaa, mutta Monica ei tosiaan vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä ja se lapsikin taisi Joonakselle olla vähän järkytys. Jostain syystä oma suosikkini jakson 3 jälkeen on Belle.
Kaikesa muussa samaa mielä paisi Bellesä
Miksei tuolla ole ihan tavallista hengailua koko porukalla? Tää on eka kausi minkä katson, ja luulin että bachelor asuu samassa paikassa, ja sit ne siellä oikeasti tutustuisi ja tekisi asioita ja söisi yhdessä ja sen sellaista. Nyt on vaan muutamia tapaamisia, jotka on sitten spesiaaleja ja epäluontevia ja jännittyneitä.
Jasmiinassa on jotain outoa, ei anna itsestään oikein mitään. Muiden puheetkaan eivät ole olleet järin mairittelevia.
Ada vaikuttaa päsmäröivältä ja on suuna päänä koko ajan. Hänessä ei kuitenkaan ole mitään hämärää.
Maija on vähän erikoinen niin ulkoiselta olemukseltaan kuin käytökseltäänkin. Vaikea sanoa, onko lintu vai kala.
Monica on tökkinyt alusta asti. Ei vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä. On jotenkin itsekeskeisen oloinen.
Fanni on saanut paljon ruutuaikaa. Hänellä vaikuttaa olevan traumoja edellisestä suhteestaan. Vaikuttaa vähän työläältä henkilöltä.
Anni vaikutti mukavalta. Hänellä on luonnottoman kuuloinen puhetyyli, en tiedä tuleeko luonnostaan vai onko siinä kamerajännitystä tai esitystä tms.
Nora vaikuttaa harmittoman höpsöltä. Ei toistaiseksi mitään negatiivista sanottavaa. Bache vaan epäröi, että onko omaa tyyppiään.
Belle vaikuttanut tähän saakka ihan ok tyypiltä.
Henna, Niina ja Venla ovat jääneet vähälle huomiolle.
Itse bachelor tökkii myös. Alusta asti ollut jotain outoja vivahteita ja nyt liikkuu myös huhuja.
Minkähän takia bachelor on niin mieltynyt tummiin mimmeihin? Eihän sillä ollut mitään ihmeellistä keskusteluakaan Monican kanssa, joka on puolikalju ja puhuu sössöttäen.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lyödä vetoa ettei valinta ole kukaan näistä äideistä.
Ei varmaan. Pitää nyt mukana, ettei kukaan keksisi syyttää, että syrjii niitä joilla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiinassa on jotain outoa, ei anna itsestään oikein mitään. Muiden puheetkaan eivät ole olleet järin mairittelevia.
Ada vaikuttaa päsmäröivältä ja on suuna päänä koko ajan. Hänessä ei kuitenkaan ole mitään hämärää.
Maija on vähän erikoinen niin ulkoiselta olemukseltaan kuin käytökseltäänkin. Vaikea sanoa, onko lintu vai kala.
Monica on tökkinyt alusta asti. Ei vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä. On jotenkin itsekeskeisen oloinen.
Fanni on saanut paljon ruutuaikaa. Hänellä vaikuttaa olevan traumoja edellisestä suhteestaan. Vaikuttaa vähän työläältä henkilöltä.
Anni vaikutti mukavalta. Hänellä on luonnottoman kuuloinen puhetyyli, en tiedä tuleeko luonnostaan vai onko siinä kamerajännitystä tai esitystä tms.
Nora vaikuttaa harmittoman höpsöltä. Ei toistaiseksi mitään negatiivista sanottavaa. Bache vaan epäröi, että onko omaa tyyppiään.
Belle vaiku
Onko bässerööri naimisissa miehen kanssa :D
Monica todella mustasukkainen. En usko , että mies valitsee naista jolla lapsi. On tottunut menemään miten tahtoo. Kyllä se lapsi siinä rajoittaa kumminkin sitä aikaa. Miksei ole löytänyt naista jenkeistä. Nyt on kundi joka ei ole järjettömän komea.
Olipa tympeää käytöstä Annia kohtaan. Erityisesti Monicalta. Monican mahdollisuudet menivät lapsen myötä, Joonas ei taatusti ota "lapsellista" naista, sillä lapsen olemassaolo rajoittaa kovasti matkustamista ja ulkomailla asumista. Toki, jos ei löydä ketään oikeesti kiinnostavaa, on ihan sama vaikka valitulla olisi viisi lasta.
Plussaa tulee naisille ehdottomasti siitä, että kellään ei ole mitään koko käsivarren peittäviä tatuointeja. Ilmeisesti tämä on ollut myös Joonaksen toive, että sellaiset naiset jätetään ohjelmasta suoraan pois.
Ada sanoi ääneen toivovansa että mies maksaa enemmän laskuja :D
Mies pukeutuu kuin h***t isokaula-aukkoiseen paitaan puvuntakin alla. Liian imelä ja laitettu muutenkin minun makuun, ei vaikuta mitenkään kovin miehekkäältä. Lisäksi kauhean teennäisen oloinen, mutta toki ymmärtää kun kamerat on kokoajan naamalla ja formaatti on formaatti.
Antakaa mä arvaan, kenestäkään naisesta ei tule oikeaa / kestävää parisuhdetta. kk-pari ohjelman jälkeen luetaan lööpeistä kuinka suhde ei toiminutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh-huh miten naiivia. Aikuiset ihmiset, 30-kymppiset...miksi menevät tuollaiseen ohjelmaan?
Kaikkea muuta kuin naiivia. Mielestäni rohkeaa, itsensä ylittämistä ja likoon laittamista. Moni todella haluaa löytää itselleen sopivan kumppanin, ehkä mennä naimisiin ja saada lapsia. Jotkut haluavat myös ns. kääntää kaikki kortit ja katsoa rohkeasti erilaisiakin vaihtoehtoja kumppanin löytämiseen. Ymmärrän heitä hyvin. Itse olen siis naimisissa ja on lapsi mutta jos ei olisi, niin kyllä noi on niin isoja toiveita mulla että en mä jäisi ainakaan kotiin odottelemaan että tuleeko joku sopiva mies mut hakemaan perustaakseen perheen. Ehkä uskaltaisin kokeilla jotain erilaista ja ainakin nyt ihailen niitä jotka uskaltavat.
NO tämä ohjelma ei nimenomaan ole mitään vakavaa parinetsintää. Taidetaan eniten etsiä julkisuutta. Ohjelma on formaatiltaan nuorten aikuisten prinsessasatu, ja käytännössä nuorten naisten kissatappelua kännissä. Iltapuvut ei riitä tuomaan glamouria jos käytös on TIS tyylistä. Katsoin eilen yhden jakson, tuo taitaa minulle riittää.
Huomasiko kukaan muu, kuinka huono käsiala siinä Monican kortissa oli? Näytti ala-astelaisen kirjoittamalta. 😅
Jotkut vaan tykkää eksoottisista naisista. Tavallaan tuolla on ylitarjontaa tummista. Suomessa kuitenkin ollaan. En ole rasisti. Tummilla on temperamenttia muuten.
Maijasta tulee mieleen joku tv-sarjan tai ohjelman näyttelijä tai hahmo, mutten saa yhtään päähän kuka. Mieleen tulee sellainen ujo ilme, jossa katsoo suurilla silmillä ja puree ylähampailla alahuulen päälle. Häiritsee, kun en keksi, mistä se kohtaus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan. Pitää nyt mukana, ettei kukaan keksisi syyttää, että syrjii niitä joilla on lapsia.
Mietin samaa strategiaa noiden tummien osalta; ehkä kehuu yms heitä nyt alkuun ettei saa rasistin leimaa.