Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Melko tavallisen näköisiä nuo naiset jos ei ole meikkiä ja hienoja vaatteita. Ei toi Joonaskaan mikään erityisen komea ole.
Vierailija kirjoitti:
Melko tavallisen näköisiä nuo naiset jos ei ole meikkiä ja hienoja vaatteita. Ei toi Joonaskaan mikään erityisen komea ole.
Eiks oo ihanaa että näissä ohjelmissa on tavallisia ihmisiä!
Monica on miellyttävä. Ja jos tykkää tummista niin sen tuo valitsee. Upea nainen.
Mä taas en nyt tajua miksi tässäkin jaksossa on puolet Monicalle. Ei taida tarvita enää katsoa sarjaa enempää, valinta on näköjään selvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei iske bätse, liian feminiininen mies mun makuun. Se tukka on myös aika kamala, tulee Prince mieleen (joka yritti tukalla huijata pituutta...). Enpä tiedä, jotenki tosi teennäistä...
Se Maija on mielestäni raikas tuulahdus talossa. Kukaan muu ei oikein oo jäänyt edes mieleen. Osa naisista pelkästään julkisuuden ja matkan takia. Esim. Jasmiina vaikuttaa siltä. Kiva pötkötellä poolilla, vaikkei treffikutsua tulis 🤭 Alkaa muutenki hälykellot soida jos käy kaikki realityt läpi....
Mun mielestä noi vaaleat naiset näyttää kaikki ihan samalta. Ei mitään tietoa kuka on kuka vaikka nimet välillä on näkyvissä.
En ole koskaan aikaisemmin katsonut bacheloria josta olisi heti esittelyvideosta lähtien tullut näin vahvasti oli että hänellä ei tule kenenkään naisen kanssa suhdetta.
Mitään kemiaa ei kerta kaikkiaan ole
Kyllä täytyy peen tai piin puutteessa olla että menee tuollaiseen ohjelmaan. Kiusallista seurattavaa
Kukaan naisista ei kehtaa sanoa että ei saanut ruusua kun on tavallinen eikä osaa mielistellä.
Vierailija kirjoitti:
Monica on miellyttävä. Ja jos tykkää tummista niin sen tuo valitsee. Upea nainen.
Uusi nainen yritti jutella Monicalle mukavia kun olivat siinä pöydässä piirtelemässä, niin Monica vastasi tökerösti jotain miksi kertoisin sinulle kun olet vasta tullut tänne tms. Ei kuulosta kovin miellyttävältä.
Melkein toivon et joku sanoo ettei ota sun ruusua vastaan. Joonas ei ole mikään kultakala. Järvissä riittää parempiakin saaliita.
Joonaksella kapeat hartiat. Joillain naisillakin leveämmät. Ei muutenkaan kiinnostava mies.
Noi tummat naiset on kyllä upeita. Kyllähän niillä ottajia riittäisi.
Kannattaa katsoa traileri uudestaan....siitä näkee mm. ketkä pääsevät treffeille ja yhdessä klipissä näkyy nutturapäinen nainen, jonka Joonas vie hotellihuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen itse olet?
Hyviä nuubialaisprinsessoja mukana. Ike tykkää.
T. Ike 57v