Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku auttaa? Miehen kännykän ruudulla näkynyt appi

Vierailija
21.10.2024 |

Mies aikoi kotiin (baarista) tullessaan näyttää kännykästään jotain ja avattuaan lukituksen näin oikealla alakulmassa sellaisen pieneltä pop-up ikkunalta näyttäneen ilmoituksen jossa luki "age verification". Tekstin yläpuolella/ympärillä oli mahdollisesti sydän tai jokin muu sen tyyppinen muoto, väri oli punainen. Mies huitaisi sen välittömästi pois ja meni vaikeaksi kun kysyin mikä se oli. Ei kuulemma tiedä, "ehkä joku instagram juttu". Ei ollut koskaan kuulemma nähnyt aiemmin.

Asia jäi vaivaamaan. Minulla ei ole iPhonea, enkä ole missään muualla somessa kuin täällä. Osaisiko joku siis neuvoa mistä saattoi olla kyse? 

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos tulee viesti luotetulta tyypiltä, niin siinä samalla tulee punainen sydän ja tarvitaan age verification? Ja osaisiko joku neuvoa millaisella googletuksella näkisin miltä tuo notification näyttää? Kiitos!

No sä voir wraittaa googlee söörtsiin hakuwöördin ja sit katsoo resultseista picturen. 

Vierailija
22/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meitsi kun aatteli että jos ois vaikka applen health äppi, mutta täällä tarjotaan grindriä😂

Ja periaatteessa tuommoseen terveysäppiin varmaan voidaan kysellä ikää, voi jollain lailla liittyä vaikka laillisuuteen tms

Terveysäpissä ei kysellä ikää tuolla tavoin, että ihan lukee age verification.

Mun mielestä miehesi reaktio paljasti jo kaiken, eli valehtelee sulle.

Jos hän ei ois ikinä nähnytkään tuota ihmeellistä pop up viestiä sydämellä ja kun sä siitä kysyitkin, niin hän ois ollu yhtä ihmeissään, että "mikä tää on? Siis nyt klikataan tästä, mitä hittoa, mitä tää on, onko puhelin häkkeröity?`"

Tuo olisi ollut viattoman reaktio.

Mutta nyt mies käyttäytyi kuin syyllinen: hän pyyhkäisee tuon omituisen jutun pois näkyvistä ja toteaa kylmästi, ettei ole ikinä tuollaista nähnytkään ja sitten vaihtaa puheenaihetta :D. Niinpä niin, just niin. Eli miehes tasan tarkkaan tiesi, mikä se oli!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tyypillisesti seuranhakusovelluksissa tarvitaan iänvarmistusta, jotta estetänä alaikäisten päsäy niihin. Säsätyvät mahdollisilta seksuaalisilta saalistajilta sillä tavalla.

Vierailija
24/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi puhelin on riittävän uusi, niin sano että asentaa uusimman android version kun tulee puhelimeen saataville. Uusimmassa android versiossa on jonkinlainen yksityistila jolla voi kätkeä uteliailta noloksi katsomiaan ohjelmia ja ohjelmien ilmoitukset eivät näy.

Vierailija
25/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene YouTubeen pistämään tuo Grindr, siellä taatusti on esittelyvideoita, miten tuo äppi toimii ja miltä ne sydämet jne pop up viestit näyttää.

Tuu sit kertoo, täsmääkö näkemäsi.

Vierailija
26/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin tyypillisesti seuranhakusovelluksissa tarvitaan iänvarmistusta, jotta estetänä alaikäisten päsäy niihin. Säsätyvät mahdollisilta seksuaalisilta saalistajilta sillä tavalla.

Ei se "olen täysi-ikäinen" klikkaus mitään estä. 

Vierailija
27/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duolingo. Ukollas on selvästi joku ulkomaankielinen ja nyt se on nolona kun pitää yrittää vaimolta salaa opetella sanoja että osaa keskustella hoitonsa kanssa edes jostain. 

Vierailija
28/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toihan liittyy rahapelien pelaamiseen netissä.

Vierailija
29/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain noissa sovelluksissa tilin avaaminen on vaatinut sitä, että lähettää kuvan henkkareista.

Vierailija
30/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rippi eikä pappi vaan se karvainen tappi!

Vierailija
31/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli ilmeisesti grinder vastaukset oli trollausta? Okei. No mutta edelleen sitten kaipaisin neuvoa, jos joku tietää/tunnistaa mistä kyse. Ja jos voisitte neuvoa miten/millä sanoilla googlaamalla näkisin epäilemänne apin/notificaation, miltä se näyttää, niin voisin verrata näkemääni.  En pääse miehen puhelimelle tai somea tutkimaan mitenkään, kun itse olen somen ulkopuolella suurimmaksi osaksi. Ei siis ole tilejä mihinkään. 

Vierailija
32/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on suhde sun isän kanssa! Appi ruudulla sydänten kera on varma merkki tuosta!

Vierailija
33/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota nyt tulee steamissakin kun katsot jonkun pelin sivua. Eli pitää syöttää syntymäaika. Eikä siis kyse ole "aikuisten" pelistä vaan näistä isoista nykypeleistä joissa voi olla aika graafista kuvastoa kun ammuskellaan tai heilutellaan miekkaa. 

Vierailija
34/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ikävarmenne tulee siinä homosovelluksessa. Olen itse 17-vuotias ja tapailen sitä kautta yli 30-vuotiaita homoja. Niille tulee sellainen ikävarmistus, koska olen alle 18. 

Vierailija
35/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko pliis selventää, että miksi gridr? Tuleeko siinä siis punainen sydänilmoitus ja age verification, vaikka tuo logo on keltamusta? Tämä on ihan oikea pitkä parisuhde, ei mikään keksitty juttu, joten asia on todella tärkeä ja arvostaisin apua!

Se on h o m o j e n äppi.

Vierailija
36/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain noissa sovelluksissa tilin avaaminen on vaatinut sitä, että lähettää kuvan henkkareista.

Kuka hullu tekee jotain tuollaista? Tietoturvaymmärrys 0?

P.S. Ei ole hirveän vaikeaa ottaa kuvaa vaikka iskän henkkareista ja mennä niillä

Vierailija
37/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What dating app has a heart logo?

Eharmony logo has a heart symbol 

Vierailija
38/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli ilmeisesti grinder vastaukset oli trollausta? Okei. No mutta edelleen sitten kaipaisin neuvoa, jos joku tietää/tunnistaa mistä kyse. Ja jos voisitte neuvoa miten/millä sanoilla googlaamalla näkisin epäilemänne apin/notificaation, miltä se näyttää, niin voisin verrata näkemääni.  En pääse miehen puhelimelle tai somea tutkimaan mitenkään, kun itse olen somen ulkopuolella suurimmaksi osaksi. Ei siis ole tilejä mihinkään. 

Tarkoitatko sovellusta ja ilmoitusta? Olemme Suomessa. Suomessa appi on aviopuolison isä. 

Vierailija
39/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, onko Google lopettanut toimintansa.

Vierailija
40/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö mies usein ulkoilemassa Laaksossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä