Osaisiko joku auttaa? Miehen kännykän ruudulla näkynyt appi
Mies aikoi kotiin (baarista) tullessaan näyttää kännykästään jotain ja avattuaan lukituksen näin oikealla alakulmassa sellaisen pieneltä pop-up ikkunalta näyttäneen ilmoituksen jossa luki "age verification". Tekstin yläpuolella/ympärillä oli mahdollisesti sydän tai jokin muu sen tyyppinen muoto, väri oli punainen. Mies huitaisi sen välittömästi pois ja meni vaikeaksi kun kysyin mikä se oli. Ei kuulemma tiedä, "ehkä joku instagram juttu". Ei ollut koskaan kuulemma nähnyt aiemmin.
Asia jäi vaivaamaan. Minulla ei ole iPhonea, enkä ole missään muualla somessa kuin täällä. Osaisiko joku siis neuvoa mistä saattoi olla kyse?
Kommentit (126)
Tarkoitan ilmoitusta joka tulee. Anteeksi, en ole kovin hyvä näissä.
Viihtyykö mies motarien pysähdyspaikoilla?
Olen itse keski-ikäinen aseksuaali nainen, enkä etsi minkäänlaista seuraa mistään. Vaikka en itse ole edes kohderyhmää niin tiedä, mikä Gridr on eli appi, josta homot tai miehiä kaipaavat miehet etsivät seuraa tai siis lähinnä sänkyseuraa ja ihmettelen, miten joku ei tuota tiedä.
Naistenhuone tietäis satavarmasti
Älä usko kaikkia noita kommentteja. Jos tämä ei ole trolli niin homoseuraa se miehesi hakee ja käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli ilmeisesti grinder vastaukset oli trollausta? Okei. No mutta edelleen sitten kaipaisin neuvoa, jos joku tietää/tunnistaa mistä kyse. Ja jos voisitte neuvoa miten/millä sanoilla googlaamalla näkisin epäilemänne apin/notificaation, miltä se näyttää, niin voisin verrata näkemääni. En pääse miehen puhelimelle tai somea tutkimaan mitenkään, kun itse olen somen ulkopuolella suurimmaksi osaksi. Ei siis ole tilejä mihinkään.
Miksi et pääse miehen kännyy tutkimaan?
Onko sulla luotettavaa kaveria, joka olisi miehesi kaveri somessa? Pistä kaveri tutkimaan. Etkö pysty tutkimaan kotona olevaa tietokonetta, miehen taskuja, autoa, pankkitiliä?
Kännyssä on salasana/kasvotunnistus, ja tuskin pääsen kotikoneella hänen instaan tai faceen ilman salasanoja? Mitä taskuista pitäisi tukia? Auto on aina siisti ja tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse keski-ikäinen aseksuaali nainen, enkä etsi minkäänlaista seuraa mistään. Vaikka en itse ole edes kohderyhmää niin tiedä, mikä Gridr on eli appi, josta homot tai miehiä kaipaavat miehet etsivät seuraa tai siis lähinnä sänkyseuraa ja ihmettelen, miten joku ei tuota tiedä.
Koska on tyhmää esittävä trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko pliis selventää, että miksi gridr? Tuleeko siinä siis punainen sydänilmoitus ja age verification, vaikka tuo logo on keltamusta? Tämä on ihan oikea pitkä parisuhde, ei mikään keksitty juttu, joten asia on todella tärkeä ja arvostaisin apua!
Älä nyt vain paljasta miehellesi epäilyistäsi. Muuten hän osaa peitellä jälkensä. Onko sulla pääsyä hänen puhelimelleen? Sinuna tutkisin puhelimen. Lisäksi tutkisin somen tiheällä kammalla, yhteisen läppärin, pankkitilin, auton, kaikki taskut jne.
Jos mies ei tajua, että epäilet, hän on varomaton ja saat hänet kyllä kiinni pettämisestä. Onnea matkaan!
Kannustat siis rikokseen. Puhelinta koskee yksityisyyden suoja.
Se oli joku deitti äppeistä Badoo, OkCupid, Bumble, Happn. Ne kaikki käyttää sydämiä ilmoituksissa.
tai sitten se oli joku aikuisviihde äppi.
Miksi juuri grindr eikä esim eharmony jota joku ehdotti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko pliis selventää, että miksi gridr? Tuleeko siinä siis punainen sydänilmoitus ja age verification, vaikka tuo logo on keltamusta? Tämä on ihan oikea pitkä parisuhde, ei mikään keksitty juttu, joten asia on todella tärkeä ja arvostaisin apua!
Älä nyt vain paljasta miehellesi epäilyistäsi. Muuten hän osaa peitellä jälkensä. Onko sulla pääsyä hänen puhelimelleen? Sinuna tutkisin puhelimen. Lisäksi tutkisin somen tiheällä kammalla, yhteisen läppärin, pankkitilin, auton, kaikki taskut jne.
Jos mies ei tajua, että epäilet, hän on varomaton ja saat hänet kyllä kiinni pettämisestä. Onnea matkaan!
Kannustat siis rikokseen. Puhelinta koskee yksityisyyden suoja.
Ei se sika mitään yksityisyyttä ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri grindr eikä esim eharmony jota joku ehdotti?
Koska trolli-ap:n mies on h o m o
Se oli joku deittiäppi sitten. Yritäpä urkkia miehesi pin-koodi. Ole lähettyvillä, kun se syöttää sen. Myös urki miehesi ruutua vaihvihkaa, että mitä äppejä näkyy. Parasta ois päästä tutkii äijän puhelin.
Taskuista tietenkin etsit ihan mitä vain: kuitteja, kondomeja tai todisteita että on ollut muualla kuin piti. Autoon voi unohtua ties mitä, tai autoon on piilotettu ties mitä. Autossa voi olla myös pelkääjän paikalla päätuessa vieraita hiuksia tai vieraan ihmisen tuoksu tai jopa häneltä pudonneita tavaroita. Yleensä pettäjät jää tosi helposti kiinni, kunhan toinen ei paljasta epäilyjä ja osaa olla kunnon Neiti Etsivä.
Mikset kysy mieheltä, että näyttää äpin, joka näkyi?
Hän on voinut kokeilla jotain ohjelmaa jossa tapaillaan virtaalista tyttöystävää ja virtuaalinen tyttöystävä jakaa anteliaasti sydämiä.
Seuraavaksi ukkeli on cruisingmapissa
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy mieheltä, että näyttää äpin, joka näkyi?
Mies sanoi ettei tiedä mikä se oli!
Tuo grindr näyttää kyllä ihan erilaiselta värimaailmaltaan, toki en ole vielä löytänyt kuvaa miltä näyttää ilmoitus. Miksi kaikki epäilee deittiappia? Mies pelaa kovasti, eli voisi hyvin olla joku peleihinkin liittyvä juttu?
Koska miehesi sanoo, ettei tiedä, mikä se oli ja pyyhkäisi sen ruudulta vaivautuneena, niin todellakin hän silloin tiesi, mikä se oli!! Pyyhkäisi sen äkkiä pois sun silmies edestä. Jos ei ois oikeesti tienny, mikä se on, ei olisi pyyhkinyt sitä pois vaan olisi tutkinut, että mitä hittoa tässä ruudussa on semmosella ihmettelevällä ja vilpittömällä äänellä.
Tuo nopea pyyhkäisy pois ja väite, ettei tiedä mikä se oli ja ei ollut edes aikomusta alkaa asiaa siinä tutkimaan ja ihmettelemään, on ilmiselvä todiste, että se oli jotain sellaista, mikä ei ole sun silmilles. Plus tämä sattui baari-illan jälkeen vielä, eli vielä hälyyttävämpää. Joku deitti siellä tekstaili miehelles jne......
Eihän tää nyt mitään rakettitiedettä herran jestas ole.
Miksi et pääse miehen kännyy tutkimaan?
Onko sulla luotettavaa kaveria, joka olisi miehesi kaveri somessa? Pistä kaveri tutkimaan. Etkö pysty tutkimaan kotona olevaa tietokonetta, miehen taskuja, autoa, pankkitiliä?