Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun exän pettämiskumppani ei häpeä

Vierailija
21.10.2024 |

Yli 20 vuoden avioliitto ja lapsiperhe hajosi kun ex- miehen vuoden pituinen salasuhde selvisi. Exän uusi nainen tiesi koko ajan että mies oli naimisissa ja lapsiperheen isä.

En ole halunnut olla ex- miehen kanssa eron jälkeen tekemisissä. Lapsiin liittyvät pakolliset asiat hoidannlyhyestibsähköpostillavjaclapsrt vaihtavat kotia itse vuoroviikoin eli ei tarvitse edes nähdä ex-miestä.

Erikoista kuitenkin on että exän uusi nainen on kuin ei mitään ihmeellistä olisi tapahtunut. Mitä nyt hän tuli nus sineeksi varattua miestä vuoden ja oli osaltaan rikkomassa lapsiperhettä. En ole koskaan jutellut exän nyxän kanssa mutta näen häntä ohimennen vahingossa joskus kaupassa tai kaupungilla koska asumme pienellä paikkakunnalla. 

Oudointa on että tuo nainen heiluttaa/vilkuttaa minulle kuin jollekin tutulle tai tulee kaupassa lähelle ja hymyilee tervehtien. Itse suhtaudun häneen kuin tuntemattomaan ja poistun sanaakaan sanomatta. Mitä ihmettä tämä käytös on?! Minusta outoa, onko teistä? 

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalien käytöstapojen mukaista tervehtiä tuntemiaan ihmisiä. Mielestäni ap on katkera moukka,  kun on kuin ei tuntisi. 

No, tämä tuskin pahemmin miehen nyxää haittaa, suurin kärsijä apn katkeruudesta on ap itse, toisena tulee lapset.

On ihan normaalien käytöstapojen mukaista jättää tervehtimättä ihmistä jota halveksuu ja inhoaa. Ja toisaalta kukaan normaalijärkinen ei tervehdi salarakkaansa ex-puolisoa.

Kyseessä ei ole enää salarakkaan ex-puoliso, vaan nykyisen puolison lasten äiti.

Vierailija
202/206 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa moraali on aika lyhyessä ajassa muuttunut. Omassa nuoruudessani oli selvää, että jos tietää toisen olevan varattu ja silti aloittaa suhteen, se on väärin. Nykyään on aina vain hyväksytympää ajatella omaa etuaan muista välittämättä. Oma mielipiteeni siis on, että molemmat osapuolet tekivät väärin. 

Ei se ole monillakaan oikeasti muuttunut, vain sivistymättömillä tuhnuilla on.

Olen 31v ja pidän huonoina ihmisinä tuollaisia, samoin pitää ainakin 25v ja 22v kaverini joiden kanssa ollaan aiheesta puhuttu. Vähän minua vanhemmat kaverit tuntuvat suhtautuvan sallivammin, ainakin osa niistä. Sellaiset 2000-luvun nuoret. 

Ikä tekee sen, että ymmärtää asioita paremmin. Itsekin suhtauduin nuorena todella ehdottomasti pett

Minäkin suhtaudun kielteisesti pettämiseen, nuorena suvaitsevammin. Rakkautta en ole kyllä kokenut, tuskin tulen ikinä kokemaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole niin mustavalkoista, että pettäjä väistämättä pettää toistekin, vaikka toisaalta ymmärrän sen, että petettynä se ajatus varmasti on inhimillinen ja tuo lohtua, kun voi ajatella että sama käy myös uudelle kumppanille.

Olin itse pitkässä, reilun kymmenen vuoden suhteessa, joka oli alkanut jo teini-ikäisenä. Se oli ensimmäinen suhteeni, eikä ollut mitään kokemusta eroamisesta, vaikka olin jo lähes kolmekymppinen. Pitkään oli mennyt huonosti, seksielämä ei toiminut ja suhde oli tavallaan ihan ok, mutta lähinnä kaverillinen. Sitten tapasin nykyisen mieheni. Hän tuntui jotenkin kaikella tavalla niin oikealta, että päädyttiin tapailemaan salaa. Tätä jatkui joitain kuukausia, kunnes jätin silloisen poikaystäväni.

Tuosta on kulunut nyt 15 vuotta, ollaan edelleen yhdessä. Nykyistäni en ole pettänyt kertaakaan. Pienintäkään houkutusta siihen en ole kokenut. Ja jos joskus tuntisinkin, uskon että tällä elämänkokemuksella osaisin toimia toisin ja suoraselkäisemmin.

Vierailija
204/206 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on moraaliton huo ripukki ja sinä taas katkera kynnysmatto.

Vierailija
205/206 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettäjä on tässä ainoa syypää, nyksä on vain rakastunut häneen ja rakastuminen ei ole väärin. 

Vierailija
206/206 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei tervehtisi, kirjoittaisit tänne, miten epäkohtelias nirppanokka nyksä on, kun esittää, ettei tunne. 

Tilanne on toki kipeä. Mutta te kolme nyt kuitenkin kasvatatte lapsia yhdessä. On lasten etu, että yrität päästä katkeruudesta edes sen verran, että voit käyttäytyä normaalisti. 

Aiotko jatkossa mennä tuolla asenteella lastesi rippijuhliin, valmistujaisiin ja häihin? Vai aiotko pakottaa heidät kaksiin juhliin? Vai yritätkö kieltää nyksää tulemasta? Hänestä kuitenkin mitä todennäköisimmin tulee lapsillesi tärkeä ihminen, perheenjäsen. Näin se vaan on ja mitä nopeammin hyväksyt sen, sitä helpommalla pääset itsekin.

Kyllä olet tyhmä. 

Mä olen tällainen nyxä, jota on kielletty tulemasta. Siis silti, vaikka suhteeni on alkanut ihan tavallisesti eron jälkeen, ei pettämisestä. Mua ei haittaa yhtään olla menemättä miehen lapsen juhliin. Mutta koska miehen ex suhtautuu muhun kuten suhtautuu, en myöskään ota mitään kasvatusvastuuta tai muuta vastuuta miehen lapsesta. Ruokaa toki teen koko porukalle, mutta jos mies on esimerkiksi työmatkalla, lapsi menee äidilleen. En ole käytettävissä hoitajaksi. Mua tämä kuvio ei siis haittaa yhtään. Eikä mua haittaa, etten tämän takia voi luoda läheistä suhdetta miehen lapseen. Minulla on omiakin lapsia. He riittävät hyvin. Jos tässä kuviossa joku kärsii, se on vain ja ainoastaan miehen lapsi.

Olen itsekin jonkun ex-vaimo ja exälläni on uusi puoliso. Ainakin tiedän hyvin miten en halua häntä kohdella. Mahdummekin mainiosti samoihin juhliin.

Eli kohtele exäsi uutta puolisoa kunnioittavasti, siinä voittaa kaikki, varsinkin lapsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme