Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun exän pettämiskumppani ei häpeä

Vierailija
21.10.2024 |

Yli 20 vuoden avioliitto ja lapsiperhe hajosi kun ex- miehen vuoden pituinen salasuhde selvisi. Exän uusi nainen tiesi koko ajan että mies oli naimisissa ja lapsiperheen isä.

En ole halunnut olla ex- miehen kanssa eron jälkeen tekemisissä. Lapsiin liittyvät pakolliset asiat hoidannlyhyestibsähköpostillavjaclapsrt vaihtavat kotia itse vuoroviikoin eli ei tarvitse edes nähdä ex-miestä.

Erikoista kuitenkin on että exän uusi nainen on kuin ei mitään ihmeellistä olisi tapahtunut. Mitä nyt hän tuli nus sineeksi varattua miestä vuoden ja oli osaltaan rikkomassa lapsiperhettä. En ole koskaan jutellut exän nyxän kanssa mutta näen häntä ohimennen vahingossa joskus kaupassa tai kaupungilla koska asumme pienellä paikkakunnalla. 

Oudointa on että tuo nainen heiluttaa/vilkuttaa minulle kuin jollekin tutulle tai tulee kaupassa lähelle ja hymyilee tervehtien. Itse suhtaudun häneen kuin tuntemattomaan ja poistun sanaakaan sanomatta. Mitä ihmettä tämä käytös on?! Minusta outoa, onko teistä? 

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjiä yhdistää useimmiten seuraavat asiat

1. Matala tai olematon itsetunto

2. Hoitamattomat lapsuudesta kumpuavat traumat

3. Huomiohakuisuus

4. Epävakaus

5. Kyvyttömyys tuntea empatiaa

6. Välttelevä kiintymyssuhdemalli

7. Puuttellinen kyky tunnistaa omia tunteita ja tarpeita

Minä olen pettänyt. Olen menestynyt, taloudellisesti riippumaton, elättänyt perheeni, hyvännäköinen ja mitä vielä. Puolisoni on hyvännäköinen ja viehättävä, mutta täysin kylmä. Kotona ei ole yhtään hellyyttä, ei seksiä, ei mitään. Eroamisen sijaan valitsin pettämisen. En jäänyt kiinni, mutta otin asian itse esille. Nyt olemme avoimessa suhteessa ja kumpikin saa tahollaan tehdä mitä huvittaa. Minulla on ihan tyydyttävä sivusuhde, vaimostani en tiedä, eikä kiinnosta. 

Vierailija
142/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa moraali on aika lyhyessä ajassa muuttunut. Omassa nuoruudessani oli selvää, että jos tietää toisen olevan varattu ja silti aloittaa suhteen, se on väärin. Nykyään on aina vain hyväksytympää ajatella omaa etuaan muista välittämättä. Oma mielipiteeni siis on, että molemmat osapuolet tekivät väärin. 

Ei se ole monillakaan oikeasti muuttunut, vain sivistymättömillä tuhnuilla on.

Olen 31v ja pidän huonoina ihmisinä tuollaisia, samoin pitää ainakin 25v ja 22v kaverini joiden kanssa ollaan aiheesta puhuttu. Vähän minua vanhemmat kaverit tuntuvat suhtautuvan sallivammin, ainakin osa niistä. Sellaiset 2000-luvun nuoret. 

Ikä tekee sen, että ymmärtää asioita paremmin.

Pettäminen on valinta, mutta niin on myös toisen osapuolen mitätöiminen parisuhteessa. Turha ihmetellä, jos toinen osapuoli lähtee silloin hakemaan sitä, mitä ei kotona saa muualta. Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu. 

Tiesithän että myös parisuhteessa oleminen on valinta? Jos suhteelta ei saa sitä mitä tarvitsee, pitää erota eikä alkaa juonimaan, satuttamaan, valehtelemaan ja pettämään. Ja vielä syyllistämään omista teoistaan muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla ja onkin niin, että jos puolisona on labiili tai väkivaltainen ihminen, niin ero on vaikeaa ja jotkut hankkivat sitä varten uuden suhteen/ihmisen, jonka avulla rohkenee lähteä.

Vierailija
144/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla ja onkin niin, että jos puolisona on labiili tai väkivaltainen ihminen, niin ero on vaikeaa ja jotkut hankkivat sitä varten uuden suhteen/ihmisen, jonka avulla rohkenee lähteä.

Olet lukenut liikaa persoonallisuushäiröisten kirjoituksia ja näemmä omaksunut niitä.

Vierailija
145/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa toksinen aloitus. Ap käyttäytyy kuin teini. Exäsi on vaihtanut parempaan, eihän kukaan huonompaan vaihda. Eikä kukaan lähde pois hyvästä suhteesta.

Väärin.

Miehet kyllästyvät, haluavat jännitystä ja vaihtelua. 

Mies vaihtaa usein yksinkertaisempaan ja helpompaan. 

Minusta on aina hassua, kuinka uniikkeja lumihiutaleita pettämiseen osallistuvat kuvittelevat olevansa. Ette ole niin erikoisia ja sen rakastettavampia kuin muutkaan. Olitte vain saatavilla oikeana hetkenä joustavine moraaleinenne. 

En tuomitse. Jokainen kantaa valintojensa seuraukset. Minä olen pelkästään huvittunut. 

Niin ja kuinka montaa on jo yritetty vongata petiin ja salasuhteeseen. Kyllähän näillä aina tutka on päällä. Eri asia kuka lähtee niiden mukaan ja on niin naiivi uskoessaan jutun olevan jotakin elämää suurempaa. Ja uskoessaan ne kaikki valheet kun kotona on kylmää ja kukaan ei tunnu siltä kuin juuri sinä nyt. Voi morjens. Siperia opettaa. 

Vierailija
146/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit on niitä joiden pettäjä puoliso on se väkivaltainen ettei eroonkaan pääse kun saa pelätä henkensä puolesta 

Vierailija
147/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit on niitä joiden pettäjä puoliso on se väkivaltainen ettei eroonkaan pääse kun saa pelätä henkensä puolesta 

Pettäjät ovat hyvin usein väkivaltaisia sadisteja. 

Vierailija
148/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään henkisesti. Tämän vuoksi pettäjä ei "vaihda parempaan", vaan helpompaan, mukautuvampaan, muokattavampaan, naiivimpaan. 

Vierailija
149/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuvat ihmisten edessä kun heidät pistetään teoistaan totuuden eteen. Pohjasakkaa olevia luusereita ja kelvottomia vanhemmaksi lapsille.

Vierailija
150/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla luuserin vaimo. 

Vierailija
151/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne tekee. Tervehtivät kun nähdään kaupungilla. En ymmärrä mitä niiden päässä on.

Vierailija
152/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus kannattaa ? No oma valinta sillä vain sairastuttaa itsensä ei muita. Minä tervehtisin takaisin.

On niitäkin jotka ovat sairastuttaneet itsensä puolustaessaan raivokkaasti pettämistä. Se näkyy joskus kilometrien päähän sellaisen käytöksestä ja ulosannista.

Vierailija
153/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän siinä vaiheessa ymmärtää kun ex siirtyy seuraavaan.

Vierailija
154/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänen tarvitse hävetä, sun exän pitää.

Vierailija
155/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pettämisellä alkaneet suhteet usein loppuvat pettämiseen. Rakkautta niissä ei ole. Koska eivät pysty rakastamaan."

Tuskinpa petät kumppania jota rakastat. Uuteen voi ihan hyvin rakastua vaikka se sinua tuntuukin kirpaisevan. 

Vierailija
156/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjiä yhdistää useimmiten seuraavat asiat

1. Matala tai olematon itsetunto

2. Hoitamattomat lapsuudesta kumpuavat traumat

3. Huomiohakuisuus

4. Epävakaus

5. Kyvyttömyys tuntea empatiaa

6. Välttelevä kiintymyssuhdemalli

7. Puuttellinen kyky tunnistaa omia tunteita ja tarpeita

Minä olen pettänyt. Olen menestynyt, taloudellisesti riippumaton, elättänyt perheeni, hyvännäköinen ja mitä vielä. Puolisoni on hyvännäköinen ja viehättävä, mutta täysin kylmä. Kotona ei ole yhtään hellyyttä, ei seksiä, ei mitään. Eroamisen sijaan valitsin pettämisen. En jäänyt kiinni, mutta otin asian itse esille. Nyt olemme avoimessa suhteessa ja kumpikin saa tahollaan tehdä mitä huvittaa. Minulla on ihan tyydyttävä sivusuhde, vaimostani en tiedä, eikä kiinnosta. 

Miksi ihmeessä ette eroa jos ette välitä toisistanne lainkaan? 

Vierailija
157/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex. Koita tajuta se. Ja kun kerran on erottu ja aloitettu uusi elämä toisen kanssa, niin sitä uutta elämää saa kyllä ihan tavanomaisesti elää. Vaikka exää kuinka jurppisi se, että uusi suhde on alkanut petoksella.

Omakin ex on naimisissa naisen kanssa, joka oli kuvioissa mukana jo ennen eroamme. Välimme exän uuden kanssa ovat silti ihan normaalit. Koska en exääni takaisin kumminkaan ottaisi, niin en tajua, miksi ihmeessä vihoittelisin sille hänen uudelle puolisolleen.

Elämässä voi joko valita katkeruuden tai jatkaa eteenpäin.

Vierailija
158/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne tekee. Tervehtivät kun nähdään kaupungilla. En ymmärrä mitä niiden päässä on.

Kyllä vikaa on siinä toisessa päässä. Jos ei kerran halua kohdata toista, eikä tervehtiä häntä, niin miksi hän sitten katsoo sitä ihmistä päin ja tervehtii häntä takaisin - ja tulee sitten valittamaan asiasta palstoille, että "se kehtasi tervehtiä minua".

Vierailija
159/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että avioliitossa aina rakastellaan, mutta sen salakumppanin kanssa muka vaan nussitaan.

Vierailija
160/206 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut toinen nainen eikä hävetä yhtään. En ole pettänyt ketään ja ihan normaalisti olen ollut kiintynyt pettäjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi