Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun exän pettämiskumppani ei häpeä

Vierailija
21.10.2024 |

Yli 20 vuoden avioliitto ja lapsiperhe hajosi kun ex- miehen vuoden pituinen salasuhde selvisi. Exän uusi nainen tiesi koko ajan että mies oli naimisissa ja lapsiperheen isä.

En ole halunnut olla ex- miehen kanssa eron jälkeen tekemisissä. Lapsiin liittyvät pakolliset asiat hoidannlyhyestibsähköpostillavjaclapsrt vaihtavat kotia itse vuoroviikoin eli ei tarvitse edes nähdä ex-miestä.

Erikoista kuitenkin on että exän uusi nainen on kuin ei mitään ihmeellistä olisi tapahtunut. Mitä nyt hän tuli nus sineeksi varattua miestä vuoden ja oli osaltaan rikkomassa lapsiperhettä. En ole koskaan jutellut exän nyxän kanssa mutta näen häntä ohimennen vahingossa joskus kaupassa tai kaupungilla koska asumme pienellä paikkakunnalla. 

Oudointa on että tuo nainen heiluttaa/vilkuttaa minulle kuin jollekin tutulle tai tulee kaupassa lähelle ja hymyilee tervehtien. Itse suhtaudun häneen kuin tuntemattomaan ja poistun sanaakaan sanomatta. Mitä ihmettä tämä käytös on?! Minusta outoa, onko teistä? 

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida kovin fiksu olla jos kuvittelee että pilkka ei tule osumaan omaan nilkkaan. Anna olla, karma korjaa.

Vierailija
122/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma osuu pettäjiin. Silloin ovatkin hipihiljaa. Ei ollakkaan huutelemassa väsyneitä kuluneita kliseitä vaan suututaan kun heitä muistutetaan teoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on kertoillut satuja. Tää on ihan pihalla.

Luulee korjanneensa jätetyn

Pikkukylän juttuja tällaset.

Vierailija
124/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa moraali on aika lyhyessä ajassa muuttunut. Omassa nuoruudessani oli selvää, että jos tietää toisen olevan varattu ja silti aloittaa suhteen, se on väärin. Nykyään on aina vain hyväksytympää ajatella omaa etuaan muista välittämättä. Oma mielipiteeni siis on, että molemmat osapuolet tekivät väärin. 

Ei se ole monillakaan oikeasti muuttunut, vain sivistymättömillä tuhnuilla on.

Olen 31v ja pidän huonoina ihmisinä tuollaisia, samoin pitää ainakin 25v ja 22v kaverini joiden kanssa ollaan aiheesta puhuttu. Vähän minua vanhemmat kaverit tuntuvat suhtautuvan sallivammin, ainakin osa niistä. Sellaiset 2000-luvun nuoret. 

Ikä tekee sen, että ymmärtää asioita paremmin. Itsekin suhtauduin nuorena todella ehdottomasti pett

Kolmanneksi, nuorena en ollut kokenut sellaista rakkautta, joka nykyään antaa raamit omalle toiminnalle. Jos on kokenut rakkautta toista ihmistä kohtaan, on enää hyvin vaikea ymmärtää miten kukaan voisi satuttaa rakastaan tietoisesti. Siksi ajattelen nykyään, että pettäminen ei ole mahdollista jos toista aidosti rakastaa

Huomaatko, että sanot, ettei ap:n mies rakastanut häntä aidosti? 

Ehkä hän sitten löysi nyt elämänsä rakkauden, eikö se ole hyvä, että he löysivät toisensa? 

Vierailija
125/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa moraali on aika lyhyessä ajassa muuttunut. Omassa nuoruudessani oli selvää, että jos tietää toisen olevan varattu ja silti aloittaa suhteen, se on väärin. Nykyään on aina vain hyväksytympää ajatella omaa etuaan muista välittämättä. Oma mielipiteeni siis on, että molemmat osapuolet tekivät väärin. 

Olen 31v ja pidän huonoina ihmisinä tuollaisia, samoin pitää ainakin 25v ja 22v kaverini joiden kanssa ollaan aiheesta puhuttu. Vähän minua vanhemmat kaverit tuntuvat suhtautuvan sallivammin, ainakin osa niistä. Sellaiset 2000-luvun nuoret. 

Ikä tekee sen, että ymmärtää asioita paremmin.

Pettämisellä alkaneet suhteet usein loppuvat pettämiseen. Rakkautta niissä ei ole. Koska eivät pysty rakastamaan.

Vierailija
126/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sen toisen naisen pitäisi hävetä? Hyvin keskiaikaista syntiajattelua.

Sinun miehesi olisi syytä hävetä koska hän oli se joka rikkoi sinua vastaan. Kun taas toinen nainen ei voi edes rikkoa jotain täysin tuntematonta vastaan, jota ei kai ollut koskaan edes tavannut. Hän voi kokea ettei erolla ollut paljoakaan tekemistä hänen kanssaan.

En puolusta tätä naista mutta ap:n kannattaa nyt lopettaa tunteiden projisointi vieraisiin ihmisiin ja keskittyä omaan elämään. 

Vierailija
127/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on apinalaji, jonka alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Vierailija
128/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen on nyt ex-miehesi rakastettu. Kipeetä varmaan tekee, mutta syytä ukkoos. Hae apua ja keskity selvitteleen psyykettäsi. Kait teidän skidit on jo isoja, jos 20 v liitto ollut. Kasaa nyt ittes ja aikuistu. Voihan se rakkaus yllättää sutkin, kunhan pääset kondikseen.

Vierailija
129/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies etsi ruohoa aidan toiselta puolelta jos omalta laitumelta saa kaiken mitä haluaa. It takes two to tango. 

Vierailija
130/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne kylmät, ilkeät ja pahansuovat omaneduntavoittelijat on. Kylläpä tuo kosahtaa sen nilkkaan vielä. Vilkutelkoot iloisesti nyt siihen asti. 

Vierailija
131/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies etsi ruohoa aidan toiselta puolelta jos omalta laitumelta saa kaiken mitä haluaa. It takes two to tango. 

Höpö höpö. Mies pettää vaikka saisi kaiken suhteessaan. Ei ne kakkoset niin erityisiä ole mitä luulevat. Huippumallien miehetkin pettävät kun haluavat vaihtelua ja jännitystä. 

Vierailija
132/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa toksinen aloitus. Ap käyttäytyy kuin teini. Exäsi on vaihtanut parempaan, eihän kukaan huonompaan vaihda. Eikä kukaan lähde pois hyvästä suhteesta.

Väärin.

Miehet kyllästyvät, haluavat jännitystä ja vaihtelua. 

Mies vaihtaa usein yksinkertaisempaan ja helpompaan. 

Minusta on aina hassua, kuinka uniikkeja lumihiutaleita pettämiseen osallistuvat kuvittelevat olevansa. Ette ole niin erikoisia ja sen rakastettavampia kuin muutkaan. Olitte vain saatavilla oikeana hetkenä joustavine moraaleinenne. 

En tuomitse. Jokainen kantaa valintojensa seuraukset. Minä olen pelkästään huvittunut. 

Vierailija
133/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on tehnyt perinteiset. Eli kertonut tuolle naiselle, että olette käytännössä eronneet, mutta asutte vielä yhdessä lasten takia. Tai että olette sopineet exäsi kanssa, että asutte yhdessä siihen saakka kun se ja se on sitä ja tätä. 

Meneppäs joskus juttusille kun tulee vastaan jossain. Ja kerro totuus hienovaraisesti. Ex-ukkosi saattaa joutua aika huonoon valoon sen jälkeen. Kuka nyt pettäjän kanssa haluaisi suhteeseen?

Vierailija
134/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus kannattaa ? No oma valinta sillä vain sairastuttaa itsensä ei muita. Minä tervehtisin takaisin.

Vierailija
135/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit elää itsesi kanssa käytännössä tietämättä kenen kanssa lapsesi viettää puolet elämästään? Olen aina ihmetellyt,  miten kukaan SUOSTUU saati vapaaehtoisesti haluaa olla tutustumatta kunnolla lastensa toisen vanhemman uuteen kumppaniin.

Mitä, jos uusi kumppani ei suostu. Mun miehen ex halusi tutustua kunnolla väkisin. Oletko kuullut rajoista? Hän ylitti ne huolella. Niinpä laitoin hommalle stopin. Hänelle oli kovin vaikea käsittää, että mulla on omiakin lapsia, useampi, niin en ala järjestellä elämääni hänen ja hänen lapsensa toiveiden mukaan. Että sopii asiat miehen, ei minun, kanssa. Että olen kyllä toinen sikuinen talossa, mutten lapsen äidin ilmainen lastenvahti tai muu palvelija.

Vierailija
136/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista tämä ihmisten demonisointi. Ihan tavallisen hyvät ihmiset tekevät asioita, joilla on pahojakin seurauksia. Se on elämää. Varattuun rakastuminen ei tarkoita, että on suunnilleen joku saatanan sikiö. 

Vuoden systemaattiseen valheeseen ja petokseen kykeneminen ja osallistuminen ei ole tavallisen hyvän ihmisen touhua. Hyvä ihminenkin voi jossain mielenhäiriössä joskus ehkä hairahtaa, mutta vuoden systemaattinen toiminta on jo ihan eri asia. 

Tämäpä juuri. Vuosi salailua ja valehtelua. Ei mitään moraalia ja selkärankaa. Ei ole hyvän ihmisen hommaa. Eikä se toinenkaan mikään hyvä ihminen ole. Ei kukaan oikeasti hyvä ihminen suostu pettämiskuvioon.

On ihan turhaa verhota oma itsekkyys ja lihan himot rakkaushöttöön. Rakkautta tuollainen vuoden salailu ja valehtelukuvio sekä puolison selän takana juoniminen ei ole nähnytkään. Se on huumaa ja jännitystä, uutuuden viehätystä ja kiimaa. 

Vierailija
137/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi pettämisestä alkanutta pitkää suhdetta. Toisessa pettäjä oli mies, toisessa nainen. Uudella puolisolla oli varmaan alkuun ihanaa, olihan hän se ns. parempi johon vaihdettiin. Kumpikin suhde on nyt jo loppunut. Arvaatteko miten loppui? Aivan, pettäjä petti ja vaihtoi taas lennosta uuteen.

Vierailija
138/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä tekee sen, että ymmärtää asioita paremmin.

Huomaatko, että sanot, ettei ap:n mies rakastanut häntä aidosti? 

Ehkä hän sitten löysi nyt elämänsä rakkauden, eikö se ole hyvä, että he löysivät toisensa? 

Totta kai huomaan. Eikö se ole aika itsestäänselvää, ettei rakastanut koska petti? Ei rakastamaansa ihmistä pysty sillä tavalla satuttamaan. 

Toivon myös että tämä valinta menee sitten kohdalleen. Usein vain on niin että pettäminen ja suhteen aloittaminen pettämisen kautta on ok toimintamalli ihmiselle joka on kyvytön rakastamaan ketään. Siksipä hän pettää seuraavassakin suhteessa.

Vierailija
139/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mies pettää vaikka saisi kaiken suhteessaan. Ei ne kakkoset niin erityisiä ole mitä luulevat. Huippumallien miehetkin pettävät kun haluavat vaihtelua ja jännitystä. 

Pettäväthän naisetkin. 

Vierailija
140/206 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä tekee sen, että ymmärtää asioita paremmin. Itsekin suhtauduin nuorena todella ehdottomasti pett

Pettäminen on valinta, mutta niin on myös toisen osapuolen mitätöiminen parisuhteessa. Turha ihmetellä, jos toinen osapuoli lähtee silloin hakemaan sitä, mitä ei kotona saa muualta. Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi