Murhatun Jukka S. Lahden sukulaiset paljastavat hätkähdyttäviä tietoja Anneli Auerista, uusi kirja
Kirja kertoo uusia tietoja Anneli Auerista - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010773029.html
Kannattaa lukea tuo juttu saa uutta tietoa Anneli Auerin luonteesta.
Kommentit (3799)
Ei mulla ole sanoja. Meillä oli murha tässä. Mitä merkitystä todistusaineistolla?
Jos on tottunut väkivaltaan ja sen uhkaan niin voi käyttäytyä eri tavalla kuin semmoinen joka ei ole tottunut. Voi olla alistunut siihen. Omassa liitossa oli jatkuvaa henkistä pahoinpitelyä. Lopulta en enää edes puolustautunut. Seisoin vaan tuijotin alistuneena kun mua haukuttiin vaikka vieraille ihmisille. Tuo mieshän oli sitä paitsi tosi isokokoinen. En tajua miten tuo nainen olisi saanut sen hengiltä. no way.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toi ei kuulosta yhtään siltä kun niiden muiden kuoleman vaarassa olevien ihmisten."
Maailmaa on yritetty viedä siihen suuntaan, että keskiarvosta poikkeavillakin olisi ihmisoikeudet, mutta selvästi vielä on matkaa.
Keskiarvosta poikkeavakin on kuitenkin ihminen. Ihminen, jolla on vaistot ja refleksit. Olkoon vaikka mikä muutoin tulehen tuijottelija boheemikko, niin kyllä hädän tullen löytyy jokaisesta flegmaatikostakin liskoaivojen automaatio, eloonjäämisvietti, joka pistää vaihdilla toimimaan. Suurin osa hädässään häkeen soittajista siksikin jo äänellään paljastavat, että tosihätä on kyseessä - on jotain mitä on yleisinhimillistä ja kaikkille ihmisille yhteistä ja jota on vaikea peitellä.
Minä en näe Annelin toiminnassa mitään omituista. Toisaalta olen myös samalla tavalla akateemis
Kyllä niillä akateemisesti sivistyneilläkin on sama aivojen rakenne kuin muillakin pälliäisillä :D - elleivät sitten ole jostain ulkoavaruudesta kotoisin. Hädässä liskoaivot ottavat ohjakset ja seuraa pakene/hyökkää -reaktio, sanoi aivojen "sivistyneempi" ja akateemisissa koulutuksissa harjoitettu osa mitä sanoo.
Kuvitellaan mikä tahansa katastrofi. Vaikkapa 9/11 Word trade centter. Erottuiko siellä torneissa korkeastikoulutettu väki suorittavasta portaasta? Kyllä siinä hyppäsi ikkunoista niin akateemisesti sivistyneet ja siivojat sulassa yhteisjärkyttyneessä paniikkisovussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut väkivaltaan ja sen uhkaan niin voi käyttäytyä eri tavalla kuin semmoinen joka ei ole tottunut. Voi olla alistunut siihen. Omassa liitossa oli jatkuvaa henkistä pahoinpitelyä. Lopulta en enää edes puolustautunut. Seisoin vaan tuijotin alistuneena kun mua haukuttiin vaikka vieraille ihmisille. Tuo mieshän oli sitä paitsi tosi isokokoinen. En tajua miten tuo nainen olisi saanut sen hengiltä. no way.
Vaimo oli isokokoisempi tässä casessa kuin mies. Mies lisäksi ontui toista jalkaansa.
Minä myös olen ollut alistetussa väkivaltaisessa suhteessa. Henkiseen väkivaltaan tavallaan alistuin ja "totuin", mutta viimeinen - fyysinen - niitti, joka oli kirjaimellisestikin saattanut olla viimeinen, sai mut pakenemaan ja jättämään mieheni.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt en ymmärrä. Mitä haittaa Annelille on alkuperäisen häkenauhan hävittämisestä lainmukaisen säilytysajan päätyttyä?"
Tarvitseeko tähän vastata?
No olishan se kiva tietää, millä perusteilla diagnosoit minut henkisesti sairaaksi. Muutoin jään siihen luuloon, ettet osaa vastata kysymykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kuulua tähän keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt en ymmärrä. Mitä haittaa Annelille on alkuperäisen häkenauhan hävittämisestä lainmukaisen säilytysajan päätyttyä?"
No olishan se kiva tietää, millä perusteilla diagnosoit minut henkisesti sairaaksi. Muutoin jään siihen luuloon, ettet osaa vastata kysymykseeni.
Onko sulla mitään käsitystä mitä Annelille on tehty?
Anneli pisti mur..sta saamansa rahat laulamaan ja läks Londooseen tyttärensä kanssa. Aivan julkisesti itse kertoo tässä reissustaan. Kyllä hänellä taiteellisia kykyjä voi olla, en vaan ite ymmärrä noita scrap book-juttuja, mitä niillä tekee loppujenlopuks.
Vierailija kirjoitti:
Anneli oli Jukkaa paljon isompi ja pidempi. Katohan sen kirjansa kansikuva. Istuuvat samalla penkillä, nainen on isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään käsitystä mitä Annelille on tehty?
Eihän me siitä keskusteltu vaan arkistoitujen häkenauhojen lainmukaisista säilytysajoista.
Kattokaapa tämä video: Annelin tekemä Karmiva video. Halloween taideteos, tyttönsä kuva.Ja kirjoitus: "You didn't see it coming, did you!" (Jukalleko viesti?) Ja hauta, ja pääkallo! ja. R.I.P.
Ei ihan tervettä, vai onko?
En ehkä ite läksis tekemään tommosta jos oisin ollu viattomana syytettynä mur---sta. En leikilläkään. Onko tämä joku viittaus tekoon? Vai tunnustus?
No mikäs siinä käyttää päivät pitkät askarteluun ja turhaan töhrimiseen, kun elelee miljoonallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kuulua tähän keskusteluun.
Sikäli hyvä yleinen ajatus. Alkuperäinen aihekin koski Annelin omituisuutta mitä Jukan sukulaiset ovat ihmetelleet. Täällä yritetään ratkoa taas kerran murhaillan tapahtumia.
Olisi mielenkiintoista tietää, mikä ihme tausta tuolla Annellilla on ja hänen veljellään. itselle tulee mieleen, että veli on aluperin toiminut avustajana Jukan tappamisessa ja sitten myöhemmin ottanut Annelin lapset huostaan kun tajusi miten paljon siitä maksetaan. Anneli taas ei voisi tunnustaa, että he kaksi ovat olleet asialla.
Anneli Auer-känni: ei selviä koskaan.
Totuudella ei ole mitään merkitystä.
Syyttömänä vuosia vankilassa.
Minkä henkinen sairaus on ihmisellä, joka haluaa, että syytöntä ihmistä pidetään vankilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelihan ei käy takkahuoneessa enää sen jälkeen, kun aloittaa puhelun.
Tytär kertoi äidin käyneen takkahuoneessa. Äiti oli tullut kävellen pois, ei juosten. On otettava huomioon myös se mahdollisuus, että Jukan äänet ja juoksuäänet ym kolautukset tulivat etukäteen nauhoitetulta tallenteelta, ja ruumis oli yksin lattialla puhelun aikana. Tytär oli nähnyt ruumiin jo ennen puhelua.
Tallenteelta, siis sen häkesoiton, ne äänitutkijat joilla on tietotaito ovat löytäneet kummallisia puheita, jotka viittaavat siihen että käytössä oli aiemmin käytetty nauha, jonka päälle oli tallennettu uutta. Niistä nauhalla kuultavissa olevista " kommenteista" on ollut tietoo mm hejacissa vissiin minfossakin. Eli tallennetta kun kuuntelee tietyillä taajuuksilla voi löytää kerroksia. Selviä sanoja jne..
Mikä "nauha"?
"264. Edellä viitatun lausunnon liitteen nro 2 mukaan (s. 2) puhelut tallentuvat hätäkeskuksen digitaaliseen Nicelog-järjestelmään. Järjestelmä tallentaa äänen pakatussa muodossa (ADPCM16), jolloin tallennuksen resoluutio on 16 Kb/sekunti. Pakkaamaton äänentallennus tapahtuu 64 Kb/sekunti. Tallennus tapahtuu monotallenteena. Tämä pakkausominaisuus hävittää osan äänisignaalista. Signaalista voidaan jättää tallentamatta sellaisia kohtia, joilla ei ole merkitystä kuulohavainnolle. Esimerkiksi vokaalin havaitsemiseen ja tunnistamiseen riittää sen formanttien (äänteen spektrin voimistunut taajuusalue) tallennus, välillä olevia "tyhjiä" kohtia ei tallenneta."
Vierailija kirjoitti:
Minkä henkinen sairaus on ihmisellä, joka haluaa, että syytöntä ihmistä pidetään vankilassa?
Onko tämä viesti minulle tarkoitettu? Kai tiesit, ettei Anneli ole enää vankilassa? Mihin puolustuksen hän enää tarvitsee häkenauhaa?