Ahdistus vaatteista
Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä.
Kommentit (266)
Hanki nyt alkuun pitkä iso pusero ja jotkut kalsarit.Niillä pärjää jo kauan.
Niissä ei haittaa epämukavuus .
Pullukat voi olla ihan kauniita,ei mikään nälkäkurki.
Ensinnäkin mä olen ollut todella iso kokoinen jo kauan. Viime vuoden kesänä painoin 120 yhdessä vaiheessa. .. nyt en tiedä mitä painan .. mun. Veikkaus 130 .. vuonna 2020 kesällä painoin 91 sitä ennen olin painanut lihavimmillani noin 110, Joskus 2018 siis.
Oon nyt 34. Nuorempana olin liikunnallisesti aktiivinen.ennen kuin muutin kotoa pari kymppisenä painoin noin 65 . Kun asui omillaan ei sitä kiinnostanut mikään liikunta tai ruuanlaitto. En ole oikein koskaan missään vaiheessa tykännyt tehdä ruokaa... Herkut maistui todella isoina määrinä kun sitä kunnon ruokaa ei tehnyt. Toki söin myös roskaruokaa.eikä mulla edes sellasta elämän rytmiä koskaan ollut. Vuosien aikana olen tehnyt niin paljon paskaa ja pahaa että olen luovuttanut siitä vähästäkin mitä olisin voinut koskaan olla. Mä varmaan sisäisesti olen aina vihannut elämää. Ei mulla koskaan ollut mitään tavoitteita. Elän koska ei musta ole edes itteeni tappamaan. Kaikki vastuunkanto on pahinta paskaa ikinä. Kun kaiken on pilannut .. siis aivan kaiken sitä tajuaa ettei oikeasti tässä mitään pointtia ole .. kuinka kuvottavaa on alkaa siivoamaan ..tai tekemään jotain helvetin tylsää ja tavallista. Kerran musta ei mihinkään ole miks sitä itseään pakottamaan. On rikollista taustaa.. ja edelleen ne asiat on elämässä.. peliriippuvuutta. Velkaa , elämä on niin kuvottavaa että kun olis yks nappi mistä lopettaa tämän tekisin sen
Mä en halua mitään kalsareita!!!!!! Eli taas taas taas ei ole muuta vaihtoehtoa kuin nöyryyttää itseään. Sitä en enää jaksa!!!!!
Taas tämä ihan kauniita.hyi helvetti mä en ikinä halua kuulla tota
Miksi näitä ettei laihtuminen kohdallani oo mahdollista kommentteja alapeukutetaan. Mistä helvetistä te tiedätte pystynkö mä vai en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? BMI?
60
BMI 60 on kyllä hirveä ylipaino. Varmaan on jo useampikin seurannaissairaus.
BMI on 60, kun pituus on 165 cm ja paino 163 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikkosi on valheellinen. Et sinä vaatteista ole ahdistunut.
Jaa miten niin .. miksi tulit siihen irvimään
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta ei tuo ole irvimistä. Vaan sulla tuntuu olevan nyt paljon isompiakin ongelmia kuin paino. Hae näihin ongelmiin apua, niin on helpompi selvitä painonhallinnankin kanssa.
Tarviit kyllä muutosta.
Vähennä heti alkuun sokeria ja vaatteet kuntoon.
Siis mitä ihmettä en puhunut missään miten syön 🤔🤔🤔 😅 jos olet hyvännäköinen en ota sulta mitään neuvoa vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikkosi on valheellinen. Et sinä vaatteista ole ahdistunut.
Jaa miten niin .. miksi tulit siihen irvimään
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta ei tuo ole irvimistä. Vaan sulla tuntuu olevan nyt paljon isompiakin ongelmia kuin paino. Hae näihin ongelmiin apua, niin on helpompi selvitä painonhallinnankin kanssa.
Mihin ongelmiin . En hae enää ikinä mihinkään apua !! En ikinä.mä en jatka elämää rumana ja piste. Mä en halua nähdä yhtäkään hyvännäköistä ämmää enää koskaan.
Vaatteet on aina ollut mun aatteet. Ai että niitä on kiva ostaa ja sovitella ja keikaroida milloin milläkin plagilla. RAKASTAN erilaisia vaatteita ja niiden kanssa voi pelata loputtomiin, jopa mielialan mukaan. Varmaan törsännyt pienen omaisuuden erilaisiin kokonaisuuksiin. Pitää taas tilata jotain uutta ja innostavaa, vaatteet piristää ja on niin loistava fiilis.
Miten 0 budjetilla vaatteet kuntoon...meenkö varastamaan vai jotain kirpparia josta ei löydä yhtään mitään 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet on aina ollut mun aatteet. Ai että niitä on kiva ostaa ja sovitella ja keikaroida milloin milläkin plagilla. RAKASTAN erilaisia vaatteita ja niiden kanssa voi pelata loputtomiin, jopa mielialan mukaan. Varmaan törsännyt pienen omaisuuden erilaisiin kokonaisuuksiin. Pitää taas tilata jotain uutta ja innostavaa, vaatteet piristää ja on niin loistava fiilis.
No sä voit varmaan tilata mullekin olo asun koko 2xl kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ne vaatteet on ollu epäsopivia jo kauan .. mä oon helvetin aggressiivinen.. en jaksa siivota ja tää kämppä on paskana.. elämä on helvetin kuvottavaa. Ei mulla ole onneks ketään kavereita.. pitäis vaan feikata niillekin.. miks mua edes ahdistaa kun en ikinä ikinä ikinä ole halunnut elämältä mitään.
Et kai sä ole mä?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä en puhunut missään miten syön 🤔🤔🤔 😅 jos olet hyvännäköinen en ota sulta mitään neuvoa vastaan
Sinulla on liikaa painoa ja alat vähentämään heti sokeria ravinnostasi,niin alat laihtumaan.
Sitten mahdut vaatteisiin ja lisäksi kuntoilua.
Eli mä nöyryytän itteeni että mahdun mun rumiin vaatteisiin 🤮🤮🤮🤮🤮 joo ei ole sen arvoista.. lähde itse liikkumaan isoilla rinnoilla ilman minkäänlaisia liivejä..
Miten musta tuntuu, että aapee on ainakin 175-senttinen, kunhan äksyää ja kiukuttelee. No siitä vaan!
Voi olla että täytyy määrällisestikin syödä vähemmän jos on tottunut vetämään paljon päivän aikana