Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus vaatteista

Vierailija
18.10.2024 |

Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä. 

Kommentit (266)

Vierailija
41/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran .. oikeesti .. täällä puhutaan että vähennä sokeria kun en saatana ole ees sanonu mitä syön 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 te ootte no hauskoja.. siellä vastailee taatusti jotkut jotka ei ole koskaan lihavia ollutkaan. Kauniita ja aina olleet fitissä.. hohhoijaa teille

Vierailija
42/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukat voi olla ihan kauniita,ei mikään nälkäkurki.

Ei voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuu ja lihavat on lepposiakin. Mä en ainakaan ole kumpaakaan vaan fiilis on pska ja peilikuva ihan yhtä paska. Extravitutus vielä siitä, että taas on mennyt yksi vuosi ihan humpsis vaan hukkaan kun mikään ei tod huvita kun olo on tällainen ja tuntee itsensä kömpelöksi ja kaikki tuntuu jo hengästyttävän ja hiottavan.

Kaikenlaisia kauniita vaatteita olisi kaapit täynnä ja kivoja ulkoiluvaatteitakin vaikka kuinka mutta ei niihin mahdu kuin viereen. Uusia ei huvita ostaa kun entisiäkin on tosiaan enemmän kuin loppuelämän tarpeiksi eikä niihin kyllä ole varaakaan. Yhdet collarihousut on missä voi kaupassa käydä ja tuollainen toppis minkä pitäisi olla oversize mutta ei siinä kyllä ole yhtään liikaa tilaa siinäkään. Ärsyttää ihan kaikki. Sekin että on aina ihan hikipossu.

Vierailija
44/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 163 cm 

Vierailija
45/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki nyt alkuun pitkä iso pusero ja jotkut kalsarit.Niillä pärjää jo kauan.

Niissä ei haittaa epämukavuus .

Miten niin ei haittaa? Hittoku on epämukava olla vaikka olisi alastikin ja sekin haittaa koska se on epämukavaa. Totta perseessä se haittaa että on epämukava olla jossain vammasissa kalsareissa ja puserossakin.

Vierailija
46/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä osin sama tilanne, kiloja tullut.  Ajattelin vähentää reilusti karkkien syöntiä, ne on olleet sellainen turha lisä osan aikuisuutta/lasten saannin jälkeen.

Vähennys on alussa ja lupaavalta näyttää. Kyllä niitä -muidenkin herkkujen syöntiä- pystyy vähentämään, kun vieroittautuu niin vähemmän riittää, kun maistuvat liiankin makeilta. Onnea yritykseen, jos päädyt samaan.

Vierailija
47/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu ja lihavat on lepposiakin. Mä en ainakaan ole kumpaakaan vaan fiilis on pska ja peilikuva ihan yhtä paska. Extravitutus vielä siitä, että taas on mennyt yksi vuosi ihan humpsis vaan hukkaan kun mikään ei tod huvita kun olo on tällainen ja tuntee itsensä kömpelöksi ja kaikki tuntuu jo hengästyttävän ja hiottavan.

Kaikenlaisia kauniita vaatteita olisi kaapit täynnä ja kivoja ulkoiluvaatteitakin vaikka kuinka mutta ei niihin mahdu kuin viereen. Uusia ei huvita ostaa kun entisiäkin on tosiaan enemmän kuin loppuelämän tarpeiksi eikä niihin kyllä ole varaakaan. Yhdet collarihousut on missä voi kaupassa käydä ja tuollainen toppis minkä pitäisi olla oversize mutta ei siinä kyllä ole yhtään liikaa tilaa siinäkään. Ärsyttää ihan kaikki. Sekin että on aina ihan hikipossu.

En siis ole ap, mutta sama fiilis.

Vierailija
48/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painaa vaikka sen 78 on aivan eri asia painaa se 110.. jos te ootte jotain 78 .. niin mua ei pätkääkään kiinnosta kuin hienosti teillä on sujunut !!!!!

Vierailija
49/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun liikapainoa ei saa muutakuin sokerilla ja rasvalla, vaikka et sano mitään mitä syöt.

Nyt on eka painonpudotus, niin että mahdut vaatteisiisi.

Vierailija
50/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on vähä syönyt enemmän pari kk ja tulee neuvomaan ihmistä joka ei syö kunnolla .. välttämättä vuorokauteen mutta syö iltaisin herkkuja .. vihaa ruuanlaittoa.. liikuntaa.. mä en halua edes välillä syödä mitään.. koska mitäpä mun tarttee koska minä olen niin oksettava. Kiitos!?!? ja riittää !!!!??!!!!!!!!! 

Vierailija
51/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän sinun pointti on oikeasti, eihän sinulla ole vaatteita, kun olet alasti. Eli sinua ahdistaa ihan muu kuin vaatteet. Ota lämmin suihku.

Vierailija
52/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kidutasta luvassa🤮🤮🤮 hyi helvetti. Toivon sulle kaikkea pahaa ..näen sun ivallisen naaman tänne asti

Vierailija
53/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä löysin jotkut vaatteet päälle.en helvetissä ota mitään lämmintä suihkua!!!!!! Mene sinä sinne ja avaa suu oikein isolle.. niele purkki saippuaa

Vierailija
54/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopetetaan syöminen en olekaan syönyt tänään kuin pussin nuudeleita ja muutaman voileipäsuolakurkun ja paprika majoneesia....

Vierailija
55/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin leikataan saksilla läskit pois .. että housut ei enää kiristä

Vierailija
56/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi pois siinä on liikaa rasvaa.

Vierailija
57/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku ehdottanut paastoa lopetaan sitten syöminen kokonaan.. olenko heti aluksi vaikka kk ??????

Vierailija
58/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa meikkiä ja ota ne pidennykset pois niin et oo niin feikki

Vierailija
59/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita paskoja neuvoja kuin lopeta syöminen

Vierailija
60/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekin voisitte vaikka  muuttua rumaksi niin vähemmän vituttais. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme