40+ eronnut nainen, löysitkö uuden miehen eron jälkeen?
Kommentit (81)
Suomessa moni elää väärässä käsityksessä, että miehet (tai kaikki naisetkaan) olisi kunnollisia ja selviä automaattisesti. Ehkä ulkomailla on pari sinkkua, kunnollista, osa ei ole sielläkään kunnollisia. Riskejä ei kannata ottaa. Jos ei nuorena löytynyt, tuskin muulloinkaan.
En ole löytänyt, mutten ole etsinytkään. Ehkä joku hakee joskus kotoa. Jos ei, niin sekin ok.
Ero tuli kun olin 48v. Sen jälkeen olin vajaan vuoden sinkkuna. Seksisuhteesta kehkeytyi vuoden seurustelu. Sitten pienen tauon jälkeen uusi suhde ja avoliitto, kesti 2,5 vuotta. Äijä paljastui narsistiksi. 1.5 vuotta sinkkuna ja nyt taas uudi suhde. Tää vois olla se loppuelämän mies.
Erosin kun olin 34v, nyt 40v eikä kunnon miestä ole löytynyt vaikka olen käynyt paljon vaihtoehtoja läpi. Aina vaan paljastuu jotain esim. pettää tai ei oikeasti halua vakavaa suhdetta.
Kyllä vaan. Erosin ensimmäisestä miehestäni 26-vuotiaana ja nyt 48-vuotiaana olen ollut hieman alle 20 vuotta nykyisen mieheni ja lasteni isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ero tuli kun olin 48v. Sen jälkeen olin vajaan vuoden sinkkuna. Seksisuhteesta kehkeytyi vuoden seurustelu. Sitten pienen tauon jälkeen uusi suhde ja avoliitto, kesti 2,5 vuotta. Äijä paljastui narsistiksi. 1.5 vuotta sinkkuna ja nyt taas uudi suhde. Tää vois olla se loppuelämän mies.
Jotkut on kyllä ehtiväisiä, vähän väliä on uusi suhde.
Ei o, mutta en oo kyllä ettinykää. Ei kannata. Keskityn itseeni ja harrastuksiini.
Erosin 43v. ja 46v. löysin uuden, yhdessä oltu 20vuotta.
Olen nyt 45 vuotias, ja en ole ainakaan toistaiseksi löytänyt uutta miestä. Erosin yli 10 vuotta sitten.
Erosin 45-vuotiaana ja sen jälkeen oli 10 vuoden erittäin mukava etäsuhde kivan miehen kanssa. Sen jälkeen muutama tapailusuhde ja nyt on mennyt kolme vuotta vielä kivemman miehen kanssa etäsuhteessa.
Löysin. Vientiä riitti kyllä todella hyvin, oli reilusti varaa mistä valita.
Lopulta, parin vuoden päästä tapasin ihanan, huomaavaisen ja hauskan It-alan miehen ja se oli menoa sitten. Rakastuin aivan päätä pahkaa. 😊
Elän elämäni parasta aikaa nyt hänen kanssaan.
Tuon ikäisenä on mahdolliset lapset tehty. Miksi pitäisi "löytää" uusi mies?
Vierailija kirjoitti:
Pääsitkö lukemaan ukon terveystietoja, kun kerran diagnoosikin selvisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on kyllä ehtiväisiä, vähän väliä on uusi suhde.
Kateellinen?
Erosin 44-vuotiaana ja uuden, itseäni 3 vuotta vanhemman miehen löysin 49-vuotiaana. Siinä suhteessä olen ollut nyt 15 vuotta. Tuossa välissä ei ollut lyhyitäkään seurustelusuhteita, muutama lyhyt tutustuminen toisen ajatusmaailmaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä on mahdolliset lapset tehty. Miksi pitäisi "löytää" uusi mies?
No itse en ainakaan ole parisuhteessa siksi, että saisin tehtailla lapsia. Ihan muut syyt ovat siinä taustalla.
Erosin jo 35-vuotiaana, en ole löytänyt vieläkään ja tuskinpa enää löydänkään.
N43