Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ eronnut nainen, löysitkö uuden miehen eron jälkeen?

Vierailija
18.10.2024 |

Miten pitkään kesti ja minkäikäinen mies oli?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jo 35-vuotiaana, en ole löytänyt vieläkään ja tuskinpa enää löydänkään.

N43

Vierailija
2/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa moni elää väärässä käsityksessä, että miehet (tai kaikki naisetkaan) olisi kunnollisia ja selviä automaattisesti. Ehkä ulkomailla on pari sinkkua, kunnollista, osa ei ole sielläkään kunnollisia. Riskejä ei kannata ottaa. Jos ei nuorena löytynyt, tuskin muulloinkaan.

Vierailija
4/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt, mutten ole etsinytkään. Ehkä joku hakee joskus kotoa. Jos ei, niin sekin ok. 

Vierailija
5/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli kun olin 48v. Sen jälkeen olin vajaan vuoden sinkkuna. Seksisuhteesta kehkeytyi vuoden seurustelu. Sitten pienen tauon jälkeen uusi suhde ja avoliitto, kesti 2,5 vuotta. Äijä paljastui narsistiksi. 1.5 vuotta sinkkuna ja nyt taas uudi suhde. Tää vois olla se loppuelämän mies. 

Vierailija
6/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kun olin 34v, nyt 40v eikä kunnon miestä ole löytynyt vaikka olen käynyt paljon vaihtoehtoja läpi. Aina vaan paljastuu jotain esim. pettää tai ei oikeasti halua vakavaa suhdetta.

Vierailija
7/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Erosin ensimmäisestä miehestäni 26-vuotiaana ja nyt 48-vuotiaana olen ollut hieman alle 20 vuotta nykyisen mieheni ja lasteni isän kanssa. 

Vierailija
8/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tuli kun olin 48v. Sen jälkeen olin vajaan vuoden sinkkuna. Seksisuhteesta kehkeytyi vuoden seurustelu. Sitten pienen tauon jälkeen uusi suhde ja avoliitto, kesti 2,5 vuotta. Äijä paljastui narsistiksi. 1.5 vuotta sinkkuna ja nyt taas uudi suhde. Tää vois olla se loppuelämän mies. 

Jotkut on kyllä ehtiväisiä, vähän väliä on uusi suhde.

Vierailija
9/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, montakin.

Vierailija
10/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o, mutta en oo kyllä ettinykää. Ei kannata. Keskityn itseeni ja harrastuksiini.

Vierailija
11/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 43v. ja 46v. löysin uuden, yhdessä oltu 20vuotta.

Vierailija
12/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 45 vuotias, ja en ole ainakaan toistaiseksi löytänyt uutta miestä. Erosin yli 10 vuotta sitten. 

Vierailija
13/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 45-vuotiaana ja sen jälkeen oli 10 vuoden erittäin mukava etäsuhde kivan miehen kanssa. Sen jälkeen muutama tapailusuhde ja nyt on mennyt kolme vuotta vielä kivemman miehen kanssa etäsuhteessa.

Vierailija
14/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin. Vientiä riitti kyllä todella hyvin, oli reilusti varaa mistä valita.

Lopulta, parin vuoden päästä tapasin ihanan, huomaavaisen ja hauskan It-alan miehen ja se oli menoa sitten. Rakastuin aivan päätä pahkaa. 😊

Elän elämäni parasta aikaa nyt hänen kanssaan. 

Vierailija
15/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä on mahdolliset lapset tehty. Miksi pitäisi "löytää" uusi mies?

Vierailija
16/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsitkö lukemaan ukon terveystietoja, kun kerran diagnoosikin selvisi?

Vierailija
17/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on kyllä ehtiväisiä, vähän väliä on uusi suhde.

Kateellinen?

Vierailija
18/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei löydy. 

Vierailija
19/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 44-vuotiaana ja uuden, itseäni 3 vuotta vanhemman miehen löysin 49-vuotiaana. Siinä suhteessä olen ollut nyt 15 vuotta. Tuossa välissä ei ollut lyhyitäkään seurustelusuhteita, muutama lyhyt tutustuminen toisen ajatusmaailmaan kyllä.

Vierailija
20/81 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä on mahdolliset lapset tehty. Miksi pitäisi "löytää" uusi mies?

No itse en ainakaan ole parisuhteessa siksi, että saisin tehtailla lapsia. Ihan muut syyt ovat siinä taustalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän