Naiset älkää menkö puistoihin, metsään pururadalle tai minnekkään yksin.
Nykyään ei kannata naisen kulkea yksin turvallisesti missään pimeässä. Haluan vain varoittaa kun viime aikoina on paljastunut taas kamalia rikoksia naisia kohtaan.
T: kiltti ätmi.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä puuttua toisten asia. Naiset, minä suositella liikkua yksin, varsinkin pimeä aika.
T: Jamal
Tunnen yhden nyrkkeilijän, jonka aivot oli hakattu pilalle ja hän aina puhui ulkomaalaisista jamaleina. Voisin kuvitella, että hän pelleilisi kuten sinä nyt. Tyhmempää tyyppiä ei helpolla löydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan pelota mitkään luus€ri miehet. Jos kimppuun käy joku hullu, niin sille käy huonosti.
Samoin. Ei tiedä mikä häneen pisti.
Kyllä liikkumisesta varsinkin pimeään aikaan kaupugilla, taajamissa on tullut vaarallisempaa. Just uutisoitiin Turussa tapahtunutta puistoraiskausta. Ulkomaalaistaustsinen mies oli lähtenyt seuraamaan humalaista kotiin kävelevää naista aamuyöllä. Oli käynyt takaapäin naisen kimppuun kietomalla käsivartensa naisen kaulan ympärille, sitten pakottanut naisen mahalleen maahan ja aloittanut raiskauksen. Viereistä katua autolla ajanut lehdenjakaja oli havainnut teon, oli pysäyttänyt auton, laittanut auton sivuvalot päälle, jolloin raiskaaja oli noussut uhrin päältä ja paennut.
Yksi ohje yksin liikkuvalle: kannattaa tarkkailla ympäristöä. Kun joskus joudun liikkumaan pimeällä ulkona, katson aina välillä taakseni varmistaakseni, ettei kukaan seuraa minua.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ymmärsin jo nuorena, ei tulisi mieleenkään kulkea yksin silloin kun on pimeää tai ei muita ihmisiä missään lähettyvillä.
No se nyt on vaan pakko; töistä tullessa yksin parkkipaikalle.
Ap. Kiitos ajattelevaisuudestasi, siinä on välittämistä.
Niin, et ole atm, äläkä hyvä mies kutsu itseäsi alentavasti - aivosi huomioivat miten puhut ja siitä tulee kehä kun päinvastoin tutkimustenkin mukaan potentiaa usein on käytössä vain murto-osa, puhu siis itsestäsi sellaisena miehenä kuin haluat olla (olet hyvällä matkalla kun olet hyvällä matkalla, kuten nyt, luota vaan), niin, ja unoihda tasoteoriat! Myös universumin kenttä kuuntelee/resonoi asioihin, ajatuksiin, energiaan, joten atm:t ja sensellaiset hiiteen, sinä olet sinä ja sinulla on oikeus olla enemmän kuin mikään markkeri jonkun toksisessa markkinakaavassa. Se kaava on tuubaa. Ainoa kaava joka jossakin määrin tekee järkeä on "eff around and find out"-kaava, joka löytyy Youtubesta, muut ihmisiin liittyvät kaavat ovat tuubaa.
Toivon että katsot nyt vastedes itseäsi uudella tavalla. Se voi vaatia harjoitusta, tietoisesti jätät mollaamatta ja kategoriosimasta itseäsi, ja sanot sen sijaan "olen hyvä mies ja se siitä", "hyväksyn itseni, olen rakastettava ihminen", jonkin ajan päästä alat näyttää ulospäin maailmaan uudenlaista myönteistä vahvuusenergiaa ja siitä seuraa mahdollisuuksia ja avautumisia. Tulet löytämään kivan rakkaan, luulen niin, mutta se ei ole elämisen ykköstavoite ja tulee kun tulee prosessin myötä, niin etttä ei huolta siitä - vaalitaan matkaa ja toivotaan että se olisi antoisaa.
Huom. Jos sinulla on tiedossa että joku/jotkut ovat puhuneet/kirjoittaneet päällehyökkäyshaluista naisiin/tyttöihin kohdistuen, vaikka sanoisivat että "läpällä", niin yritä saada tyyppejä avun piiriin (terv.kesk. psykologi, Kriisipuhelin jne) ja ilmoitus viranomaisiin ja varoitus sen alueen ihmisille. Just näin että koettaa tehdä jotain pahan estämiseksi, se on hyvää.
Oliko tämä minareetin kutsuhuuto, naiset kuulkaa ohjeita elämään. Burka ylle, vain miehen kanssa ulos liikenteeseen, näin henkiriepu säilyy?
Muuten pysykää neljän seinän sisällä!
Vierailija kirjoitti:
On aika asettaa miehille ulkonaliikkumiskielto, kun eivät osaa olla kunnolla vaan tarvitsevat holhousta. Muut saavat sitten liikkua rauhassa mihin aikaan vaan.
Ei ikinä onnistu. Lällällää typerä kanttura!!! 😝
Onko jossain uhattu yksinkulkevia naispuolisia päällekäymisin, jos on, niin missä kaupungeissa, missä päin Suomea?
Pakko se on päivittäin mennä metsään, kun koiran on ottanut. Kyllä tuo mukana kulkeva sakemanni ja pippurisuihke saavat riittää turvaksi, en rupea rajoittamaan elämääni siksi, että miehet ovat häiriintyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Yksin on turvallista.
jos tilanteeseen ilmaantuu mies, saattaa syntyä vaaratilanne. Varsinkin jos on eroamassa tästä miehestä. Kts. kaikki Suomessa tehdyt naisenmurhat ja 99% seksuaalirikoksista:
Tapahtuu kotona ja tekijä on tuttu mies.
Tästä olisi hyvä kertoa musliminaisille ja tytöille etteivät suostuisi pakkoavioliittoihin. Siellä ne on vasta mustikset exät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä, että miksi maailma on muuttunut tällaiseksi.
Onko maailma muuttunut?
Minä olen varmasti paljon vanhempi kuin usampi täällä kirjoittava, nainen, ja muistan todella hyvin miten jo minun lapsuudessani ja nuoruudessani näitä pelottavia ukkoja oli.
Oli kytääjiä kun käytiin uimassa kahden siskon kanssa, hyvin usein joku hyypiö hiiviskeli puskissa ja välillä lähti seuraamaankin. Oli pelottavaa mutta vanhin sisko joskus niille huuteli, ei uskaltaneet tehdä mitään kun meitä oli kolme.
Kun olin ehkä 5 ja yksi sisar 9 oltiin taas menossa uimarannalle. Tuli mies jonka ulkonäön muistan vieläkin, niin pelotti. Vaalea sinisilmäinen ehkä päälle kolmekymppinen, pysäytti auton ja yriti houkutella meitä metsään kun hän haluaa "poimia kukkia vaimolle". Onneksi sisko oli jo sen verran vanhempi etä osasti
Huhhuh miten paska tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko maailma muuttunut?
Minä olen varmasti paljon vanhempi kuin usampi täällä kirjoittava, nainen, ja muistan todella hyvin miten jo minun lapsuudessani ja nuoruudessani näitä pelottavia ukkoja oli.
Oli kytääjiä kun käytiin uimassa kahden siskon kanssa, hyvin usein joku hyypiö hiiviskeli puskissa ja välillä lähti seuraamaankin. Oli pelottavaa mutta vanhin sisko joskus niille huuteli, ei uskaltaneet tehdä mitään kun meitä oli kolme.
Kun olin ehkä 5 ja yksi sisar 9 oltiin taas menossa uimarannalle. Tuli mies jonka ulkonäön muistan vieläkin, niin pelotti. Vaalea sinisilmäinen ehkä päälle kolmekymppinen, pysäytti auton ja yriti houkutella meitä metsään kun hän haluaa "poimia kukkia vaimolle". Onneksi sisko oli jo sen verran vanhempi etä osasti
Kaikki omat uhkaavat tilanteeni miesten kanssa tapahtui koulumatkalla 80-luvun lopussa. Nyt nämä pelottavat tilanteet on siirtynyt nettiin ja ne on enemmän piilossa eli kyllä maailma on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko maailma muuttunut?
Kun olin ehkä 5 ja yksi sisar 9 oltiin taas menossa uimarannalle. Tuli mies jonka ulkonäön muistan vieläkin, niin pelotti. Vaalea sinisilmäinen ehkä päälle kolmekymppinen, pysäytti auton ja yriti houkutella meitä metsään kun hän haluaa "poimia kukkia vaimolle". O
Kaikki omat uhkaavat tilanteeni miesten kanssa tapahtui koulumatkalla 80-luvun lopussa. Nyt nämä pelottavat tilanteet on siirtynyt nettiin ja ne on enemmän piilossa eli kyllä maailma on muuttunut.
Lapset ja nuoret kokevat sitä turvattomuutta ja joutuvat uhkaaviin tilanteisiin enemmän siellä kodinseinien sisäpuolella, kuin kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Taskuhälytin ei montaa euroa kustanna, hankkisin ainakin, jos vähänkin epäilyttää yksin liikkua.
Mitä sä sillä hälyttimellä teet esim tyhjässä puistossa? Meinaat, että joku prinssi valkealla ratsulla ratsastaa pelastamaan sinua? Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika asettaa miehille ulkonaliikkumiskielto, kun eivät osaa olla kunnolla vaan tarvitsevat holhousta. Muut saavat sitten liikkua rauhassa mihin aikaan vaan.
Ei ikinä onnistu. Lällällää typerä kanttura!!! 😝
Sanna Marin pääministerinä määräsi yli 70 vuotiaat pysymään mökeissään, kun korona tänne rantautui.
Sillä seurauksella, että vanhuksille huudettiin ja syljettiin kadulla, että menkää harmaapäät himaan siitä! Hyi hemmetti sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taskuhälytin ei montaa euroa kustanna, hankkisin ainakin, jos vähänkin epäilyttää yksin liikkua.
Mitä se auttaa?
Pippurisumutin. Se minulla on aina taskussa. Eks hankki sen minulle, ja tiedän että laiton Suomessa. Kuitenkin pieni hiuslakkapullo voi olla hyvä hätätilanteessa, ja mentolia sisältävä turvasumute on täysin laillinen. https://finsec.fi/lupavapaa-turvasumutin maksaa reilun kolmekymppiä mutta halpa hinta pahimmassa tapauksessa henkensä säilyttämisessä.
Aika erikoista muuten että joka ikinen tilanne johon olen joutunut, kerran jopa erittäin vakava sellainen, on ollut ihan maksamakkaran värisen hyypiön aiheuttama. Naisviha Suomessa on valtavan yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sillä hälyttimellä teet esim tyhjässä puistossa? Meinaat, että joku prinssi valkealla ratsulla ratsastaa pelastamaan sinua? Ketään ei kiinnosta.
Mikä tahansa on parempi, kuin ei mitään.
Paitsi kotiinsa, johon nimen omaan kannattaa mennä yksin. Ja jättää se yönmusta komistus ulkopuolelle, neljän turvalukon taakse.
Joku ahkera alapeukuttaja taitaa pelätä saavansa pippurisumutteesta naamaan.
Tämän ymmärsin jo nuorena, ei tulisi mieleenkään kulkea yksin silloin kun on pimeää tai ei muita ihmisiä missään lähettyvillä.