Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset älkää menkö puistoihin, metsään pururadalle tai minnekkään yksin.

Vierailija
15.10.2024 |

Nykyään ei kannata naisen kulkea yksin turvallisesti missään pimeässä. Haluan vain varoittaa kun viime aikoina on paljastunut taas kamalia rikoksia naisia kohtaan.

T: kiltti ätmi.

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin..

https://www.hs.fi/alueet/art-2000010763946.html

Yllättyneitä olivat??

Rakasti.

Tuo on sun käsitys rakkaudesta, sairas persu. Jostain syystä ikinä et spämmää esim. Valkeakosken kuristajaraiskaajasta tai Ullanlinnan psykiatrista. Eikö muna nouse kun tekijä on väärän värinen?

Tuo on kyllä ihan vasemmistolaisen keksintö, ei perussuomalaisen. Ja hienot whataboutismit vielä.

Vierailija
102/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Onko sinulla jotain vihiä.., esim. missä seuduilla? Missä päin Suomea, paikkakuntaa jossa joku esim netissä uhannut on ja jonne aikoisi iskeä?

Vai tuliko aihe mieleesi muuten vaan yleisten uutisten jälkeen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taskuhälytin ei montaa euroa kustanna, hankkisin ainakin, jos vähänkin epäilyttää yksin liikkua.

Mitä sä sillä hälyttimellä teet esim tyhjässä puistossa? Meinaat, että joku prinssi valkealla ratsulla ratsastaa pelastamaan sinua? Ketään ei kiinnosta. 

Mikä tahansa on parempi, kuin ei mitään.

Miksi pitäisi tyhjään puistoon yöllä mennä? Useimmiten liikutaan ihan kadulla esim. töistä kotiutuessa. Ja kadun varrella on taloja, joissa kyllä kuultaisiin se  hälytin. Ja jo itsessään sen ääni on niin kamala, että mahdollinen hyökkääjä kyllä lähtisi karkuun.

Eli voisi olla sellainenkin tilanne, jossa se pelastaisi tai sitten ei. Kyllähän yöllä liikkuu esim. postinjakajia, jotka voisi kuulla hälytyken kauempaakin.

Vierailija
104/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollainen hälytin ranteessa esim. marjareissuilla. En nyt tiedä pelästyisikö esim. karhu sellaista ääntä. Tietysti puhelin myös ptiää olla varsinkin iäkkäämmillä, jotka voi kompastua johonkin tai muuten saada sairaskohtauksen.

Vierailija
105/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähänhän noita kaameuksia sattuu ja vaikka vastaan tulisi joku MIES, niin ei se hyvin todennäköisesti mikään hirviö ole.

Vierailija
106/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä sinne myöskään miehen kanssa.

Tilastollisesti taitaa riski rikoksen uhriksi joutumisella olla hyvin alhainen. Uskallan väittää Suomessa päivittäin tuhansien naisien menevän yksin tai miehen seurassa moneen paikkaan niin valoisalla kuin yöllä. 

Vierailija
107/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha Suomessa on valtavan yleistä.

Miksi rikollisen toiminnan syy olisi naisvihassa? Rikollinen valitsee mahdollisimman helpon uhrin, jolta rikollinen saa haluamansa. 

108/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yksin kaikkialle! 😎

Vierailija
109/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha Suomessa on valtavan yleistä.

Miksi rikollisen toiminnan syy olisi naisvihassa? Rikollinen valitsee mahdollisimman helpon uhrin, jolta rikollinen saa haluamansa. 

Ihmisillä harvemmin on haluja toteuttaa rikoksia sellaisia ihmisiä kohtaan, joita erityisesti rakastavat ja arvostavat. 

Vierailija
110/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010760972.html

Ja yllättyneet käsinpystyyn

Vierailija
111/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkiskelin huvikseni tilastoja ja totesin, että oma kroppa on ihmiselle vaarallisempi kuin muut ihmiset tai esim. liikenne. Eli jos pelkäät muita ihmisiä niin sun kannattais pelätä erilaisia sairauskohtauksia vielä enemmän, koska ne vie sun hengen paljon todennäköisemmin :D

Vierailija
112/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Aina yksin kaikkialle! 😎

En ihmettele hetkeäkään. Olet oksettava.

Vierailija
113/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaverina on pari belgiä, toissijaisena turvana ysimilline.

Vierailija
114/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ilmiö tuli vuoden 2015 jälkeen

Vierailija
115/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat keksineet varoitella naisia muista miehistä, jos se akka ei uskalla liikkua pimeässä niin se pysyy kotona hellan ääressä palvelemassa. Ulos vaan kaikki naiset pimeälläkin! 

116/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Aina yksin kaikkialle! 😎

En ihmettele hetkeäkään. Olet oksettava.

Siksi viihdynkin niin hyvin omassa seurassani 🤩

Vierailija
117/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää pimeä vuodenaika ainakin mun liikkumista rajoittaa. Ikävää, mutta totta. Käyn esim salilla kävellen ja sinne joutuu menemään sellaisen aika pimeän ja vähän syrjäisen metsäpätkän läpi, kun liikkuu sinne kotini suunnasta.

Illalla ysin aikaan, kun lähtee sieltä on aivan sysipimeää ja koska mun salilla on myös urheiluhalli, siinä metsäpätkällä liikkuu välillä harrastajaporukoitten mieslaumoja. Aivan super ahdistavaa olla siellä pöpelikössä ja äijälauma kävelee vastaan.

Olen rehellisesti miettinyt salikortin irtisanomista. En mä uskalla pimeällä mennä ulkoilupolullekaan, joten lenkkeily jää myös syksyllä pois ellei ehdi valoisan aikaan tai saa jonkun kaverin mukaan, mitä tapahtuu harvemmin.

Kyllä mulle ainakin sellainen turvattomuus täällä kaupungissa on hyvinkin tavallinen tunnetila.

Vierailija
118/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taskuhälytin ei montaa euroa kustanna, hankkisin ainakin, jos vähänkin epäilyttää yksin liikkua.

Mitä se auttaa?

Pippurisumutin. Se minulla on aina taskussa.  Eks hankki sen minulle, ja tiedän että laiton Suomessa.  Kuitenkin pieni hiuslakkapullo voi olla hyvä hätätilanteessa, ja mentolia sisältävä turvasumute on täysin laillinen. https://finsec.fi/lupavapaa-turvasumutin  maksaa reilun kolmekymppiä mutta halpa hinta pahimmassa tapauksessa henkensä säilyttämisessä.

Aika erikoista muuten että joka ikinen tilanne johon olen joutunut, kerran jopa erittäin vakava sellainen, on ollut ihan maksamakkaran värisen hyypiön aiheuttama. Naisviha Suomessa on valtavan yleistä.

Maksamakkaran värisen 😂 mutta samat kokemukset itselläkin. Yhteen vaaratilanteeseen olen joutunut ulkomaalaisen miehen kanssa. Ihan suomalaisten peruspenojen aiheuttamia vaaratilanteita kahden käden sormilla laskettava määrä, mukaan lukien raiskaus.

Vierailija
119/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hulluja on liikkeellä päivisinkin ja ihan ihmisten keskellä. Yks kerta olin bussissa ja vähän edempänä istui keski-ikäinen mies kohti mua ja tuijotti sellainen outo katse silmissään koko matkan, kunnes mun piti jäädä pois. Painoin nappia ja huomasin, että mieskin nousi, yhä tuijottaen. Olin menossa muka ovelle päin ja mies luuli, että jään hänen perässään myös, mutta odotinkin että ovet menee kiinni. Hän jäi ihmettelemään pysäkille mihin jäin, jatkoin matkaa pari pysäkinväliä....

Vierailija
120/153 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten on pakko liikkua ulkona, myös naisten ja nuorten, myös pimeällä - jopa ilman pelkoja. Joten miksi joku on päästänyt nuoria rikollisia maahan ettei tunnistus ole edes alkeellisella tasolla tai alkoholismia esiintyy näin paljon kotimaisilla miehillä - ei kaikilla tosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan