Naiset älkää menkö puistoihin, metsään pururadalle tai minnekkään yksin.
Nykyään ei kannata naisen kulkea yksin turvallisesti missään pimeässä. Haluan vain varoittaa kun viime aikoina on paljastunut taas kamalia rikoksia naisia kohtaan.
T: kiltti ätmi.
Kommentit (153)
Tietenkin mennään, emmekä alistu kotinyhveröiksi.
Eiköhän useimmat naiset vaan löhöä kotisohvalla ja tilaa woltilla ruokaa kotiin.
Hohhoi. Jos joku perkele tulee häiritsemään mun juoksulenkkiä tuonne korpeen, niin aika eksyksissä täytyy olla. Korkeintaan tuolla pöpelikössä tulee vastaan mosia tai tuttuja ;)
"Ei kannata kulkea yksin turvallisesti" eikö tuo just kannattais?
Älä sinä puuttua toisten asia. Naiset, minä suositella liikkua yksin, varsinkin pimeä aika.
T: Jamal
Minkäikäisiä tarkoitat? Keski-ikäisiä vai nuorempia. Pimeällä osa harkitsee mihin menee. Joissakin paikoissa on ihmisiä tai pari kissaa.
Nyt on jo kello 19.00 pimeää niin naiset pysykää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin..
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010763946.html
Yllättyneitä olivat??
Rakasti.
Tuo on sun käsitys rakkaudesta, sairas persu. Jostain syystä ikinä et spämmää esim. Valkeakosken kuristajaraiskaajasta tai Ullanlinnan psykiatrista. Eikö muna nouse kun tekijä on väärän värinen?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin..
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010763946.html
Yllättyneitä olivat??
Yhtä yllättyneitä kuin Valkeakosken puskaraiskaritappaja Tuomaksesta ja Jyväskylän pururataraiskarimurhanyrittäjä Eetusta?
10-80 vuotiaat pysykää kotona piemällä.
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä puuttua toisten asia. Naiset, minä suositella liikkua yksin, varsinkin pimeä aika.
T: Perceli
Korjasin
Ei mua ainakaan pelota mitkään luus€ri miehet. Jos kimppuun käy joku hullu, niin sille käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
10-80 vuotiaat pysykää kotona piemällä.
Riittää kun persut pysyy kotona eikä änkeä häiriköimään, mokomat pommi- ja puukkoterot.
Mulla aina kaasu mukana aina siis sopii tulla yrittää paskanaamat
Katsotaan, kumpi saa kumman itkemään. Oon aika hyvä kietaseen korstot rannelukkoon.
Turva-alan nainen
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. Jos joku perkele tulee häiritsemään mun juoksulenkkiä tuonne korpeen, niin aika eksyksissä täytyy olla. Korkeintaan tuolla pöpelikössä tulee vastaan mosia tai tuttuja ;)
SUSI🥶
Kaikki muut paikat onkin kiellettyjä missä miehet saisi olla rauhassa ilman naisia niin onneksi nyt on löytynyt semmoinen paikka. Kun menee illalla ulos niin saa olla ihan rauhassa ilman draamaa, jatkuvaa huomion kalastamista ja juoruilua
Joo, älkää naiset menkö. Ap vaanii puistossa.
Ei kannata mennä sinne myöskään miehen kanssa.