Naiset älkää menkö puistoihin, metsään pururadalle tai minnekkään yksin.
Nykyään ei kannata naisen kulkea yksin turvallisesti missään pimeässä. Haluan vain varoittaa kun viime aikoina on paljastunut taas kamalia rikoksia naisia kohtaan.
T: kiltti ätmi.
Kommentit (153)
Naisena olen onnellinen että sain elää turvallisen nuoruuden, jos kapakassa joku liimauti liikaa, takki päälle ja taksiin. Olen myös onnellinen ettei lapseni ole näissä kouluissa, ei enää koulutiellä😊Säälin pieniä lapsia ja nuorisoa syvästi. Säälin rakasta isänmaatani🥲
Ei uskalla joo. Kirkkonummella sudet kyttää jo keskustassa lenkkeilijöitä. Seuraavaksi Tikkurila. Sitten varmaan jo Espa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Jyväskylänkin raiskuri ja tapon yrittäjä oli? Taas joku ylilaudan sairas naistenvihaaja?
Kuka? Linkkiä?
Sanoitukset
Ensisijaiset tulokset
Ei tunnu missään
Olen matkalla taas
Olen matkalla sinne
Olen matkalla takaisin sinne
Minne kerran toivotit minut
Kun minulta viedään kaikki
Autan kantamaan
Kevyesti nousee askel
Autan kantamaan
Ja kun lopulta kaadun
Teen sen näyttävästi
Näin minä vihellän matkallani
Näin minä vihellän matkallani
Jos sen on oltava niin
Olkoon sitten niin
Lusikka kauniseen käteen
Takaisin satulaan
Vannon kiven ja kannon kautta
Vannon kiven ja kannon kautta
Teen kaiken uudestaan
Nuuhkin tuomet
Taivutan kaulaa
Edessäsi nauran
Kevyesti nousee askel
Piirrän talon
Heilutan helmaa
Teen kaiken uudestaan
SMG
Vierailija kirjoitti:
vassarit saavat tätä ihanuutta nyt kokea pimentyvissä syysilloissa
Vaikea nähdä kehopositiivinen vassari juoksulenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat halusi eksoottisia miehiä Suomeen ja nyt te feministit joudutte elämään pelossa. M28
Naiset harrastaa kulttuuria. Islam on hieno kulttuuri. Parempaa kuin suomalaisten ukkojen naisviha.
Vierailija kirjoitti:
On aika asettaa miehille ulkonaliikkumiskielto, kun eivät osaa olla kunnolla vaan tarvitsevat holhousta. Muut saavat sitten liikkua rauhassa mihin aikaan vaan.
Kuka sitä valvoisi?
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat halusi eksoottisia miehiä Suomeen ja nyt te feministit joudutte elämään pelossa. M28
En minä elä pelossa. Minut on aina raiskannut suomalainen mies jonka tunnen.
Ap on siis kiltti ä h l ä m i kaikesta päätellen. Onko sellaisa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Jyväskylänkin raiskuri ja tapon yrittäjä oli? Taas joku ylilaudan sairas naistenvihaaja?
Kuka? Linkkiä?
Elinkautinen saisi olla elinkautinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea, eipä tullut itselle mieleen. Ja kaikista paras, ettei koskaan muuta yhteen miehen kanssa koska sitten olisi aina yksin miehen kanssa. Tilastojen valossa erittäin vaarallista naiselle.
Miesten kanssa ei kannata kenenkään ollasamassa tilassa kaksin. Ei miesten eikä naisten eikä varsinkaan lapsia saa päästää miehiä lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika asettaa miehille ulkonaliikkumiskielto, kun eivät osaa olla kunnolla vaan tarvitsevat holhousta. Muut saavat sitten liikkua rauhassa mihin aikaan vaan.
Kuka sitä valvoisi?
Nykyäänhän voi identifioitua kumpaan sukupuoleen tahansa.
Päätyy pelaamaan twisteriä puistoon pyytämättä ja yllättäen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vassarit saavat tätä ihanuutta nyt kokea pimentyvissä syysilloissa
Vaikea nähdä kehopositiivinen vassari juoksulenkillä.
Niinpä on ensi vuonna entistä kehopositiivisempi. Mutta ehkä ei hiv-positiivinen, kun ei liiku.
En uskallakkaan mennä koska olen nainen, hyvä jos vessaan uskallan yksin.
Vierailija kirjoitti:
10-80 vuotiaat pysykää kotona piemällä.
En pysy, täällä on kohta pimeää yli 20 tuntia vuorokaudesta, päivä lyhenee koko ajan. Ja aloittajalle kuljen missä haluan, koira haluaa illalla käydä tuolla pururadalla. Mutta kertokaa nyt minullekin kuka siellä kylmässä pimeässä odottaa että joku tulee ? Ei kukaan, kyllä pahimpia paikkoja valaistut paikat esim kauppojen lähistöt.
Suomessa pitää pystyä liikkumaan missä huvittaa ja miten ja milloin huvittaa. Sitä ei kukaan voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää pystyä liikkumaan missä huvittaa ja miten ja milloin huvittaa. Sitä ei kukaan voi estää.
Joukossamme on hirviöitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea, eipä tullut itselle mieleen. Ja kaikista paras, ettei koskaan muuta yhteen miehen kanssa koska sitten olisi aina yksin miehen kanssa. Tilastojen valossa erittäin vaarallista naiselle.
Miesten kanssa ei kannata kenenkään ollasamassa tilassa kaksin. Ei miesten eikä naisten eikä varsinkaan lapsia saa päästää miehiä lähelle.
On ne hirveitä. Ne uudet varsinkin.
Älkääkä päästäkö niitä "huoltomiehiä" kotiin.
Hirveetä on.