Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pahuus vain hyvyyden puuttumista? Eihän "kylmää" varsinaisesti ole, vaan se on vain lämmön puuttumista. Tai pimeää, joka on valon puuttumista.
Ei ole. Pahuus on Saatanasta.
Mikä on mielestäsi syynä, että jumala loi saatanan?
Saatana on Lucifer, langennut enkeli joka halusi olla Jumala. Käärme ehdotteli Eevalle Jumalan kaltaiseksi tulemista ja houkutteli syntiin. Molemmista seurasi rangaistus.
Ja mikä on mielestäsi syynä, että Jumala loi Luciferin?
Samasta syystä kuin muutkin arkki
Taivaassa oli sota, muuta emme tiedä.
Miksi jumala salli sellaisen sodan?
Onko Jumala kaikkvoipa jos ei voi tehdä kiveä jota ei voi siirtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne sairaudet ole jumalasta kun se sallii ne? Eikös sillä ole valta pyyhkiä sairaudet pois? Vai onko? Vai eikö halua? Mitä mieltä olet itse, oletko miettinyt asiaa?
Oliko paratiisissa sairauksia? Ei ollut.
Elämässä on kylvämisen ja niittämisen laki, kaikilla alueilla/mitä kylvät ,sitä saat.
Jumala on järjestyksen Jumala.
Et vastannut kysymykseen.
Eikä vastaakaan mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä fyysiset sairaudet sitten tulevat jos ei Jumalasta?
Kirouksesta, teoista on seuraus.
Mistä sellainen kirous tuli?
Hyvän ja pahan tiedon puun hedelmän syömisestä. Etkö oikeasti ole ikinä lukenut Raamattua. Näihin kysymyksiin kun on siellä vastaus
En ole lukenut, ehkä sinä sen lukeneena voit nopesti ja valmiiksi mietittynä vastata kysymyksiin kun ketjun aiheena on kysyä kristityltä?
Kuka sen kirouksen langetti?
Jumala. Elämän laki on teoista on seurauksia.
Jumala siis noudatti elämän lakia, joka määräsi langettamaan kirouksen. Onko elämän laki jumalaa mahtavampi?
Okei. Entäs mites nämä: Eikö ne sairaudet ole jumalasta kun se sallii ne? Eikös sillä ole valta pyyhkiä sairaudet pois? Vai onko? Vai eikö halua? Mitä mieltä olet itse, oletko miettinyt asiaa?
Lue Miksi Jumala sallii kärsimyksiä?
Joku on kopioinnut ,mutta ei ole ilmoittanut lähdettä, kirjoita aina lähde kopioon.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jumala kaikkvoipa jos ei voi tehdä kiveä jota ei voi siirtää?
Kysymyksesi on naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pahuus vain hyvyyden puuttumista? Eihän "kylmää" varsinaisesti ole, vaan se on vain lämmön puuttumista. Tai pimeää, joka on valon puuttumista.
Saatana on Lucifer, langennut enkeli joka halusi olla Jumala. Käärme ehdotteli Eevalle Jumalan kaltaiseksi tulemista ja houkutteli syntiin. Molemmista seurasi rangaistus.
Ohis. Meidän mielipide tuskin vaikuttaa asianlaitaan.
No, py
Ok, vastasin vahingossa toiseen kysymykseen joka oli esitetty Jumalalle, joten kukaan täällä ei voi vastata sellaiseen.
Nyt vastaan tuohon "miten perustelet itsellesi että Jumala on hyvä vaikka..."
Mun perustelu on, että Jeesus sanoi että ainoastaan yksi on hyvä, Jumala. Se on minulle ylin auktoriteetti, totuus. Minun uskoni on peruste. Mä voin olla mitä mieltä tahansa siitä mitä asiat on, minun mielipide ei vaikuta siihen että Jumala on.
Jos mä inhoan portugalinsotalaivoja ja olen ärsyyntynyt että Jumala loi ne niin mitä sitten? Jumala on hyvä ja piste. Mitä sitten jos täällä maailmassa on hankalaa? Sitä paitsi, meillä on lunastaja joka on voittanut Saatanan. Ja me voidaan turvautua häneen. Jos pahat henget käy kimppuusi, ne häipyy heti häntä koipien välissä vikisten kun pyydät Jeesuksen apuun.
Vierailija kirjoitti:
Jumala voisi ryhtyä toimiin milloin tahansa ja lopettaa kärsimyksen. Hän voisi ojentaa kätensä ja pelastaa meidät tuskalta. Hänhän on kaikesta huolimatta kaikkivaltias. Mutta jos hän tekisi sen, hän ei koskaan voisi todistaa kiistattomasti, että Saatana oli väärässä. Synti aiheuttaa kärsimystä. Jumala tietää sen. Nyt hän haluaa osoittaa sen koko luomakunnalle.
Jumalalle tuottaa suurta murhetta nähdä, että hänen luomakuntansa kärsii. Hän kaipaa kärsimyksen loppumista, ja sitä, että hän voisi ojentaa kätensä auttaakseen meitä. Jumalan lopullinen päämäärä on tehdä loppu kaikesta kärsimyksestä ikuisuutta varten. Hän haluaa, että koko luomakunta on täydellisessä sopusoinnussa niin kuin alussa. Mutta tällä kertaa hänen on oltava varma siitä, ettei kukaan voi ottaa syntiä mukaansa uuteen luomakuntaan. Siksi hänen on osoitettava kaikille epäilijöille, että ainoastaan synti johtaa kurjuuteen ja kärsimyksiin. Tämän osoittamise
Miksi jumalalla on tarve todistaa jotakin? Onko jokin tarve jumalan kaikkivaltiuden yläpuolella? Ja onko tuo tarve tärkeämpi kuin kärsimysten poistaminen?
Ja tärkeimpänä kysymyksenä: miten joku ihminen tietää noin varmasti jumalan tarpeet?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia on poistettu mielenkiintoisia kannanottoja täältä?????
Poistajan psyyke ei kestä ja perjantaipullokin on jo puolessa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia on poistettu mielenkiintoisia kannanottoja täältä?????
Poistajan psyyke ei kestä ja perjantaipullokin on jo puolessa.
-winner-
Eikä oo Jaffapullo ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala voisi ryhtyä toimiin milloin tahansa ja lopettaa kärsimyksen. Hän voisi ojentaa kätensä ja pelastaa meidät tuskalta. Hänhän on kaikesta huolimatta kaikkivaltias. Mutta jos hän tekisi sen, hän ei koskaan voisi todistaa kiistattomasti, että Saatana oli väärässä. Synti aiheuttaa kärsimystä. Jumala tietää sen. Nyt hän haluaa osoittaa sen koko luomakunnalle.
Jumalalle tuottaa suurta murhetta nähdä, että hänen luomakuntansa kärsii. Hän kaipaa kärsimyksen loppumista, ja sitä, että hän voisi ojentaa kätensä auttaakseen meitä. Jumalan lopullinen päämäärä on tehdä loppu kaikesta kärsimyksestä ikuisuutta varten. Hän haluaa, että koko luomakunta on täydellisessä sopusoinnussa niin kuin alussa. Mutta tällä kertaa hänen on oltava varma siitä, ettei kukaan voi ottaa syntiä mukaansa uuteen luomakuntaan. Siksi hänen on osoitettava kaikille epäilijöille, että ainoastaan synti joh
Alkaako puhti loppua? Raamatustahan tuo kaikki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä fyysiset sairaudet sitten tulevat jos ei Jumalasta?
Kirouksesta, teoista on seuraus.
Mistä sellainen kirous tuli?
Hyvän ja pahan tiedon puun hedelmän syömisestä. Etkö oikeasti ole ikinä lukenut Raamattua. Näihin kysymyksiin kun on siellä vastaus
En ole lukenut, ehkä sinä sen lukeneena voit nopesti ja valmiiksi mietittynä vastata kysymyksiin kun ketjun aiheena on kysyä kristityltä?
Kuka sen kirouksen langetti?
Jumala. Elämän laki on teoista on seurauksia.
Jumala siis noudatti elämän lakia, joka määräsi langettamaan kirouksen. Onko elämän laki jumalaa mahtavampi?
Jumala on sen säätänyt, hän on kaiken yläpuolella .Mitään ei ole ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Meidän mielipide tuskin vai
Ok, vastasin vahingossa toiseen kysymykseen joka oli esitetty Jumalalle, joten kukaan täällä ei voi vastata sellaiseen.
Nyt vastaan tuohon "miten perustelet itsellesi että Jumala on hyvä vaikka..."
Mun perustelu on, että Jeesus sanoi että ainoastaan yksi on hyvä, Jumala. Se on minulle ylin auktoriteetti, totuus. Minun uskoni on peruste. Mä voin olla mitä mieltä tahansa siitä mitä asiat on, minun mielipide ei vaikuta siihen että Jumala on.
Jos mä inhoan portugalinsotalaivoja ja olen ärsyyntynyt että Jumala loi ne niin mitä sitten? Jumala on hyvä ja piste. Mitä sitten jos täällä maailmassa on hankalaa? Sitä paitsi, meillä on lunastaja joka on voittanut Saatanan. Ja me voidaan turvautua häneen. Jos pahat henget käy kimppuusi, ne häipyy heti häntä koipien välissä vikisten kun pyydät Jeesuksen apuun.
Kiitos vastauksesta. Meitä luultavasti useita kyselijöitä askarruttaa juuri tuo logiikan sivuuttaminen, jonka tuot kiitettävästi ja rehellisesti esiin. Monet uskovaiset eivät ilmeisesti myönnä sitä itselleen ja sen tähden suuttuvat kysymyksistä joihin eivät löydä rationaalisia vastauksia..
Eihän uskovaisten tarvitse mitään perustella, jos vain myöntävät rehdisti, että heidän uskonsa on irrationaalista ja varsin todennäköisesti seurausta jo lapsena aloitetusta indoktrinaatiosta. Kyse tosiaankin on uskosta eikä tiedosta.
Jeesus tallentaa Vauvan!
Isoon vasuun.
-winner-
Alkaako puhti loppua? Raamatustahan tuo kaikki on.
Hyvä kun ymmärsit että Raamatullista mutta jonkin, kopioitua textiä.Siitä saat vastauksia.
Poistajan taakka on suuri.
Toivottavasti on Jaffaa ja tomaatteja.
-winner-
Eihän uskovaisten tarvitse mitään perustella, jos vain myöntävät rehdisti, että heidän uskonsa on irrationaalista ja varsin todennäköisesti seurausta jo lapsena aloitetusta indoktrinaatiosta. Kyse tosiaankin on uskosta eikä tiedosta.
Jumalan sanassa on voima ,tieto ja viisaus .Mutta ei pelkästään tämän maailman viisaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne sairaudet ole jumalasta kun se sallii ne? Eikös sillä ole valta pyyhkiä sairaudet pois? Vai onko? Vai eikö halua? Mitä mieltä olet itse, oletko miettinyt asiaa?
Oliko paratiisissa sairauksia? Ei ollut.
Elämässä on kylvämisen ja niittämisen laki, kaikilla alueilla/mitä kylvät ,sitä saat.
Jumala on järjestyksen Jumala.
Hankalaa se on vastata kun ei vissiinkään oo tarpeeksi kristitty... Lisää Raamattua, kyllä se sieltä löytyy...
-winner-
Onko kristityllä mielipidettä siitä, tiesikö jumala etukäteen tulevansa katumaan ihmisen luomista ja aiheuttamaan sitten vedenpaisumuksen?