Silmälasien tilaaminen ulkomaisesta nettikaupasta, onko kokemuksia?
Mä joudun hankkimaan moniteholasit ja nehän maksaa aivan maltaita! Onko joku tilannut reseptillä jostain nettikaupasta, onko tullut halvemmaksi ja onko ollut laatu hyvä?
Kommentit (16)
Tuli halvaksi ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Monitehot kaikilla herkuilla, ohennuksilla, pinnoituksilla jne. alle 300 euroa. Ja just sellaiset kuin pitää. Suosittelen!
En ikinä osta kivijalkaliikkeistä laseja. Alennus ainakin puolet.
Vierailija kirjoitti:
Tuli halvaksi ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Monitehot kaikilla herkuilla, ohennuksilla, pinnoituksilla jne. alle 300 euroa. Ja just sellaiset kuin pitää. Suosittelen!
Oi vitsit, voitko mainita mistä tilasit?
Ap
Mieheni tilaa jostain nettikaupasta ja on tosi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tilasit, ja miten se toteutettiin siltä osin, että ns. pupilli osuu oikeaan kohtaan linssiä? Suomalaisessa linssikaupassa voi vaihtaa uudet linssit vanhoihin kehyksiin, mutta heillä pitää jättää vanhat linssit sinne lähetettäviin kehyksiin, jotta nämä etäisyydet voidaan mitata.
Zenniopticalsilta tilasin. Rajattomat monitehot, ihan silmälääkärin ohjeet mukaan. Niillä on hyvät ohjeet sivuilla miten kuuluu toimia. Maksoi postikuluineen n. 80 euroa. Hyvälaatuiset ja näen niillä ihan yhtähyvin kuin Suomesta ostetuilla melkein tonnin laseilla. Tästä ei ole paluuta =).
Tilasin moniteholasit netistä pelkät pokat maksoivat 380 euroa optikolla
nämä maksoivat moniteholinsseineen 3200 euroa säästin siis kunnolla
Täytyy kans seuraavat lasit katsoa netistä. Kivijalkaliikkeethän on käytännössä laillinen ryöstö.
Jos käy tarkastuttamassa näön, niin aina muuttuu yhden "naksun" suuntaan tai toiseen. Joskus miettinyt käyntiä ilman että antaa vanhoja laseja ollenkaan tutkittavaksi. Saisi arvion ilman taustatietoja.
Ja aina ihan hirveä mouru, jos yrittää ostaa niitä tarjouksessa olevia laseja. Pelotellaan, että silmät menee pilalle jos ei ota kaikkia herkkuja mukaan. Kerran kysyin, että onko edes laillista myydä tuollaisia, jotka pilaavat silmät. Optikko meni vaikeaksi.
Yksiteholaseja olen tilannut monet koska merkkikehykset ja merkkilinssit saa noin 200€ hintaan esim. Smartbuyglasses nettikaupasta. Valitset kehykset, linssit ja täytät linssitiedot optikon silmälasireseptistä niin 2-6viikon kuluttua on uudet silmälasit postilaatikossa 👍
Vierailija kirjoitti:
Tilasin moniteholasit netistä pelkät pokat maksoivat 380 euroa optikolla
nämä maksoivat moniteholinsseineen 3200 euroa säästin siis kunnolla
Smartbuyglasses ostin lasini ja DHL toi kotiovelle paketin viikon kuluttua tilauksesta siis helppoa kuin heinänteko 🤓
Tilasin juuri. Eivät täydelliset, mutta palautuskulut olisivat omaan piikkiin
Eilen tilasin SmartBuyGlassesista monitehoaurinkolasit kaikilla herkuilla vajaalla kolmella sadalla. Saa nähdä miten käy. Katselin ensin kivijalkaliikkeista mutta olisi tullut vastaavat kolme kertaa kalliimmaksi.
Tilasin moniteholasit alensasta, ihan ok lasit on. Pupillien välin joutuu varmaan mittaamaan itse ja tuurista kiinni osuuko kohdalleen, korkeussuunnassa on hankala mitata ja sitä mittaa ei taida ollakaan noissa mahdollista laittaa. Vähän yli satasen maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tilasin SmartBuyGlassesista monitehoaurinkolasit kaikilla herkuilla vajaalla kolmella sadalla. Saa nähdä miten käy. Katselin ensin kivijalkaliikkeista mutta olisi tullut vastaavat kolme kertaa kalliimmaksi.
Tänään Fedex lähetti toi lasit kotiovelle. Ihan täydelliseltä tuntuvat vahvuudeltaan ja ihan hyvän näköiset, ei mitään moitittavaa. Suosittelen vahvasti kun ottaa huomioon mitä olisi maksanut kivijalkaliikkeestä Suomessa.
En uskaltaisi kokeilla edes, silti sen verran kallis hankinta.