Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Ateistit: miten voitte tietää millainen Jumala on jos ette tunne Häntä ettekä Hänen Sanaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni diggaa Winneristä!!! Hienoa!
Hän ei oo vielä oppinut vihaamaan ja halveksimaan minua.
Siksi vaihdoin sen kanssa pari sanaa - joutessani.
M48, guru
Ooh! Ensimmäinen todistettu yliolento ketjussa: GURU!
Voi siunattua päivää!
-winner-
Etätehtävä -winner-:lle
Ota penis kouraan, ajattele minua nuolemassa äitisi pillunhuulia samalla kun vedät esinahan taakse ja toistat liikkeen vulkaaniseen orgasmiisi saakka.
M48, guru
No se guru tuli alas taivaasta nopeasti ;DDD
48 taitaa olla tuossa Mensatulos 48 ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yksinkertaiset esimerkit on välillä tarpeen. Oletko löytänyt metsästä Jaffaa?"
Olen. Olen myös löytänyt muumilimsaa ja olutta. Kerrotko vielä että miten mikään tuosta liittyy tähän keskusteluun?
Siis että jos haluat Jaffaa niin menet metsään etkä ruokakauppaan?
Voisitko vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin nyt vaan kun ei tuosta viisastelustasi tule hevonvittuakaan.
Ketju täynnä vastauksia.
Juu, mutta ei yhteenkään kristityille esitettyyn kysymykseen. Joka on vähän ironista ketjun nimi huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten voit tietää miltä uiminen tuntuu jos et mene veteen? Et mitenkään."
Ei kiinnosta. Kysyin nyt niitä todisteita Jumalan tai Raamatun puolesta, en sitä miltä uiminen tuntuu.
Ja tuo oli sinulle vastaus.
Okei, todisteen lisäksi et siis ymmärrä mitä tarkoittaa vastaus. Huh, nyt menee kyllä kaltaisesi idiootin kanssa keskustelu todella vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Osaat varmasti lukea, joten suosittelen vain selaamaan."
Eli vastausta ei ole. Tämä selvä.
Selaamaan = vastaus löytyy taaempaa
Selattu, ei edelleenkään löydy. Löytyi vain hyviä perusteluja olla uskomatta yhteenkään jumalaan.
Se ei ole kenenkään muun kuin sinun vikasi. Mutta älä menetä toivoa!
Se että sinä et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin on kylläkin sinun vikasi, ei kenenkään muun. Välillisesti ehkä vanhempiesi kun eivät ymmärtäneet tehdä aborttia kun hiellä siihen vielä mahdollisuus oli.
Älä huoli, saat anteeksi ruman ja syntisen käytöksesi jos pyydät. Valehtelu on myös pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Ateistit: miten voitte tietää millainen Jumala on jos ette tunne Häntä ettekä Hänen Sanaansa?
Miksi kuvittelet että ketään ateistia kiinnostaa minkälainen sinun mielikuvituskaverisi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Olen myös löytänyt muumilimsaa ja olutta. Kerrotko vielä että miten mikään tuosta liittyy tähän keskusteluun?
Voisitko vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin nyt vaan kun ei tuosta viisastelustasi tule hevonvittuakaan.
Ketju täynnä vastauksia.
Juu, mutta ei yhteenkään kristityille esitettyyn kysymykseen. Joka on vähän ironista ketjun nimi huomioiden.
Mitä ketjua oikein luet? Tämä ketju on täynnä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä vastauksia.
Et ole tainnut ymmärtää sanan vastaus merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selattu, ei edelleenkään löydy. Löytyi vain hyviä perusteluja olla uskomatta yhteenkään jumalaan.
Se että sinä et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin on kylläkin sinun vikasi, ei kenenkään muun. Välillisesti ehkä vanhempiesi kun eivät ymmärtäneet tehdä aborttia kun hiellä siihen vielä mahdollisuus oli.
Älä huoli, saat anteeksi ruman ja syntisen käytöksesi jos
En ole pyytämässä, mutta ajattelitko sinä kenties jossain vaiheessa vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään tunne Jumalaasi.
Muuten olen sitä mieltä että Jumala oli seksihullu koska loi jokaiselle naiselle yksilöllisen vulvan ja klitiriksen pelkästään seksuaalista nautintoa varten, vai mitä?
Nuo molemmat ovat ihmiset muista nisäkkäistä erottava tekijä.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Kysyin nyt niitä todisteita Jumalan tai Raamatun puolesta, en sitä miltä uiminen tuntuu.
Okei, todisteen lisäksi et siis ymmärrä mitä tarkoittaa vastaus. Huh, nyt menee kyllä kaltaisesi idiootin kanssa keskustelu todella vaikeaksi.
Miten siis määrittelet sanan vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni diggaa Winneristä!!! Hienoa!
Hän ei oo vielä oppinut vihaamaan ja halveksimaan minua.
Siksi vaihdoin sen kanssa pari sanaa - joutessani.
M48, guru
Ooh! Ensimmäinen todistettu yliolento ketjussa: GURU!
Voi siunattua päivää!
-winner-
Etätehtävä -winner-:lle
Ota penis kouraan, ajattele minua nuolemassa äitisi pillunhuulia samalla kun vedät esinahan taakse ja toistat liikkeen vulkaaniseen orgasmiisi saakka.
M48, guru
No se guru tuli alas taivaasta nopeasti ;DDD
48 taitaa olla tuossa Mensatulos 48 ;DDDDD
-winner-
Minä ennustin tämän tunti sitten. Aloit vihaamaan minua
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että ketään ateistia kiinnostaa minkälainen sinun mielikuvituskaverisi on?
Hän ei ole mielikuvitusta. Ja selkeästi kiinnostaa kun olette tässä keskustelussa. Mikä on hyvä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä vastauksia.
Mitä ketjua oikein luet? Tämä ketju on täynnä vastauksia.
Paitsi siihen että missä ja milloin voin tulla katsomaan niitä todisteita Jumalan ja Raamatun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huol
Sitten ei ole pääsyä Taivaaseen. Elämä voi kuitenkin yllättää. Ketjussa on vastattu lähes poikkeuksetta kaikkiin kysymyksiin. Minusta aika vaikuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siis määrittelet sanan vastaus?
Esitettyyn kysymykseen annettu ratkaisu tai selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä vastauksia.
Mitä ketjua oike
Okei. Tässä vielä vastaus kerran;
Et pysty koskettamaan hyvinkään todennäköisesti Jumalaa käsilläsi tässä elämässä.
Voit kuitenkin luoda Häneen suhteen, missä vain, milloin vain kun nöyrryt.
Muista -winner- käyttää nimimerkkiäsi jatkossa myös seksipalstalla, olisin käyttänyt osumatarkkuutani sinuun jo paljon aiemmin 😘
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole mielikuvitusta. Ja selkeästi kiinnostaa kun olette tässä keskustelussa. Mikä on hyvä juttu!
No voit ihan vapaasti sitten esittää todisteet hänen olemassaolosta. Siihen asti pysymme mielikuvitusvaihtoehdossa.