Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö ulosoton tappamia ihmisiä ihmisinä?
Mitä olet mieltä ihmisistä jotka tekevät itsemurhan ulosottoviranomaisien toiminnan takia?
Miksi toiset voivat valtion piikkiin rikastua ja aiheuttaa katastrofia toisille ja leikkiä uskovaisia?
Onko ulosotto jumala
Rakastan kaikkia murtuneita ja murrettuja. Jeesus sanoo että pitää rakastaa vihollisiakin. Minun on helppo rakastaa murrettuja, mutta vaikea on rakastaa sortajia. Vain Jumalan rakkaudella voi rakastaa, ja sitä voi rukouksessa pyytää Jumalalta että antaisi minulle rakkautta ja kykyä rakastaa.
Kun he olivat einehtineet, sanoi Jeesus Simon Pietarille: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minua enemmän kuin nämä?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Hän sanoi hänelle: "Ruoki minun karitsoitani". Hän sanoi hänelle taas toistamiseen: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Hän sanoi hänelle: "Kaitse minun lampaitani". Hän sanoi hänelle kolmannen kerran: "Simon, Johanneksen poika, olenko minä sinulle rakas?" Pietari tuli murheelliseksi siitä, että hän kolmannen kerran sanoi hänelle: "Olenko minä sinulle rakas?" ja vastasi hänelle: "Herra, sinä tiedät kaikki; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Jeesus sanoi hänelle: "Ruoki minun lampaitani.
Joh 21: 15-17
3Me riemuitsemme jopa ahdingosta, sillä tiedämme, että ahdinko saa aikaan kestävyyttä, 4kestävyys auttaa selviytymään koetuksesta ja koetuksesta selviytyminen antaa toivoa. 5 Eikä toivo ole turha, sillä Jumala on vuodattanut rakkautensa meidän sydämiimme antamalla meille Pyhän Hengen.
Kirje Roomalaisille 5
Vierailija kirjoitti:
Kun he olivat einehtineet, sanoi Jeesus Simon Pietarille: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minua enemmän kuin nämä?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Hän sanoi hänelle: "Ruoki minun karitsoitani". Hän sanoi hänelle taas toistamiseen: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Hän sanoi hänelle: "Kaitse minun lampaitani". Hän sanoi hänelle kolmannen kerran: "Simon, Johanneksen poika, olenko minä sinulle rakas?" Pietari tuli murheelliseksi siitä, että hän kolmannen kerran sanoi hänelle: "Olenko minä sinulle rakas?" ja vastasi hänelle: "Herra, sinä tiedät kaikki; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Jeesus sanoi hänelle: "Ruoki minun lampaitani.
Joh 21: 15-17
Pietari oli aiemmin kolmesti kieltänyt Jeesuksen, vaikka aiemmin vannoi Jeesukselle ettei ikinä kieltäisi, tuli vaan mieleen
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet mieltä ihmisistä jotka tekevät itsemurhan ulosottoviranomaisien toiminnan takia?
Miksi toiset voivat valtion piikkiin rikastua ja aiheuttaa katastrofia toisille ja leikkiä uskovaisia?
Onko ulosotto jumala
Olen täällä vain vittuilemassa uskovaisille. Mutta muutama ystävä on tehnyt itsemurhan. Ei siellä pohjalla ole ainakaan jumalaa. Eikä täällä meuhkaavat uskovaiset halua ketään oikeasti auttaa, messuavat kun joku idiootti on heille niin kertonut. Jos olet oikeasti menettänyt jonkun rakkaan ihmisen, jaksamista ja päivä kerrallaan eteenpäin.
Jumalan ilmoituksen mukaan viimeisinä päivinä ihmiset ovat itserakkaita ja rahanahneita, heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta heiltä puuttuu Pyhän Hengen voima. Paljon on niitä, jotka sanovat ja kehuskelevat olevansa kristittyjä. Jeesus varoitti: "Monta tulee Minun nimessäsi ja eksyttävät monta". Kristus on yksi Herran Jeesuksen nimistä. Kristitty- nimi ei tee ketään jumaliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ulosotto jumala
Olen täällä vain vittuilemassa uskovaisille. Mutta muutama ystävä on tehnyt itsemurhan. Ei siellä pohjalla ole ainakaan jumalaa. Eikä täällä meuhkaavat uskovaiset halua ketään oikeasti auttaa, messuavat kun joku idiootti on heille niin kertonut. Jos olet oikeasti menettänyt jonkun rakkaan ihmisen, jaksamista ja päivä kerrallaan eteenpäin.
Ei ole sellaista paikkaa mihin Jumala ei voi tulla. Uskoontulossa on kyse mielenmuutoksesta. On kyse siitä missä vietät ikuisuutesi. Jos itsemurhan tehneet ystäväsi ovat kääntyneet Jumalan puoleen ennen kuolemaansa, he ovat nyt hyvässä paikassa. Ei ihmiset usko Jeesukseen sen takia että Jeesus tekisi heidän elämästään helppoa täällä maallisessa elämässä, antaisi maallista materiaa, ja muuta mitä tämä maailma tarjoaa, rikkauksia, jotka saa unohtamaan että me tarvitaan Jumalaa. Minä uskon Jeesukseen koska rakastan Jumalaa ja haluan olla hänen perheessään. Tiedän että Hän on hyvä ja Hän antaa turvan ja kaiken mitä tarvitsen. Saan täällä maan päällä elää jälleennäkemisen toivossa mitä tulee kuolleisiin läheisiini. Se on riemullista odotusta. Tottakai kuoleman hetki tuo surun, mutta pian näen kaikki sisareni ja veljeni ja saan paljon uusia sisaria ja veljiä. Sydämeni valtaa suuri ilo ja riemu kun ajattelen sitä.
Miten sitten voi auttaa jotain joka on surussa rakkaansa menetettyään? Sanoisin, että olemalla läsnä vierellä ja huolehtimalla vaikka ruuasta, tuomalla ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ulosotto jumala
Ei ole sellaista paikkaa mihin Jumala ei voi tulla. Uskoontulossa on kyse mielenmuutoksesta. On kyse siitä missä vietät ikuisuutesi. Jos itsemurhan tehneet ystäväsi o
Tää onkin jännä. Tää jumala -kaveri olis voinu vaa luoda suoraan haluamansa jengin sinne paratiisiin. Vaan ei. Luo vauvoja jotka ovat 5 päivää elossa kamalissa tuskissa, luo lapsia rakkaudettomiin perheisiin jotka kuolevat 5 vuotiaina pahoinpitelyyn, luo orjia jotka elävät kurjissa oloissa 50 vuotta toisen tahdon alla työskennellen piiskaniskut selässään. Luo terveitä ja onnellisia ihmisiä tietäen että he kuolevat ateisteina koska piilottelee ja ei jaksa kertoa olemassaolostaan. Koko poppoo ilmeisesti menossa helvettiin jos ei usko tähän kaveriin.
Tää onkin jännä. Tää jumala -kaveri olis voinu vaa luoda suoraan haluamansa jengin sinne paratiisiin. Vaan ei. Luo vauvoja jotka ovat 5 päivää elossa kamalissa tuskissa, luo lapsia rakkaudettomiin perheisiin jotka kuolevat 5 vuotiaina pahoinpitelyyn, luo orjia jotka elävät kurjissa oloissa 50 vuotta toisen tahdon alla työskennellen piiskaniskut selässään. Luo terveitä ja onnellisia ihmisiä tietäen että he kuolevat ateisteina koska piilottelee ja ei jaksa kertoa olemassaolostaan. Koko poppoo ilmeisesti menossa helvettiin jos ei usko tähän kaveriin.
Taipukaa siis Jumalan alaisuuteen, mutta vastustakaa Paholaista, niin se lakkaa ahdistamasta teitä.
Ei kannata luottaa oman pienen ihmismielen tulkintoihin. Rukoile Jumalaa näyttämään sinulle totuus
Lainaus:
Olen täällä vain vittuilemassa uskovaisille.
Tässä ollaan ytimessä tietyllätapaa. Olisi voinut luoda sinne paratiisiin sen jengin ja olisi luonnutkin.
Mitäs siitä olisi tullut kun oli niitä langenneita ihmisiä? Eikös ne olis pilannu sen paratiisin samalla tavalla kun koko maapallon?
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Olen täällä vain vittuilemassa uskovaisille.
Tällaiseen ei ole kenelläkään velvollisuutta vastata
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan ytimessä tietyllätapaa. Olisi voinut luoda sinne paratiisiin sen jengin ja olisi luonnutkin.
Mitäs siitä olisi tullut kun oli niitä langenneita ihmisiä? Eikös ne olis pilannu sen paratiisin samalla tavalla kun koko maapallon?
Ja niinhän Hän loikin? Mutta ihminen tyri koko homman. Ja silti Hän järjesti meille tien pelastukseen (Taivaaseen!!) maksamalla meidän syntimme kuolemalla ristillä puolestamme.
Jankutijankuti, lähden päikkäreille kultani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin väitetysti tietää ketkä tulee pääsemään taivaaseen ja ketkä ei. Vois vaan ohittaa pari välivaihetta mutta tuntuu nauttivan ihmisten kärsimyksestä. Ja tämä ei selitä miten 5 päivää tuskaa maan päällä auttaa jumalaa tulkitsemaan sopiiko joku paratiisiin vai ei.
Niin siis raamatussahan kuvataan tilanne että tää jumala olis tosiaan luonu tämmösen paratiisin. Asiassahan ei olis sinänsä ollu mitään ongelmaa jos olis luonu yhden puun ympärille sormenjälkiskannerilla olevan aidan tai sitte jättänyt koko puun tekemättä. Aika lyhytnäköistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niinhän Hän loikin? Mutta ihminen tyri koko homman. Ja silti Hän
Niin siis miten ihminen on tyrinyt yhtään mitään? Kyllä tässä hommassa vastuu on täysin tarinan jumalalla.
Niin siis miten ihminen on tyrinyt yhtään mitään? Kyllä tässä hommassa vastuu on täysin tarinan jumalalla.
>> Saat näin uskoa jos haluat. Jumala antoi ihmiselle ohjeen mistä sai syödä ja mistä ei. Ihmisen oma valinta oli toimia niin kuin toimi.
Teitä kohdannut kiusaus ei ole mitenkään epätavallinen. Jumalaan voi luottaa. Hän ei salli kiusauksen käydä teille ylivoimaiseksi, vaan antaessaan teidän joutua koetukseen hän samalla valmistaa pääsyn siitä, niin että voitte sen kestää.
Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä. Niitä ovat siveettömyys, saastaisuus, irstaus, epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus, kateus, juomingit, remuaminen ja muu sellainen. Varoitan teitä, kuten olen jo ennenkin varoittanut: ne, jotka syyllistyvät tällaiseen, eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.
Galatalaiskirje 5:19-21