Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
4621/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa.

Roomalaiskirje 16:17

Vierailija
4622/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis ihmiset kuvittelee, että Raamattu on epälooginen, koska eivät ymmärrä sitä? Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka Herraa pelkää, vihaa kaikkea pahaa.Ylpeyttä minä vihaan, kopeaa mieltä, pahoja tekoja ja vilpillistä puhetta.

Sananlaskut 8:13

Vierailija
4624/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kenellekään tuttu nimi tubettaja Timmy Gibson? Entinen evankelinen pastori helluntaikarismaattisuudessa.  Mielellään kuulisin mielipiteitä,jos on.

Mikset perusta omaa ketjua aiheelle? Eiköhän täällä vauvalassa, helvetin esikartanossa löydy luopioita, eksyttäjiä ja muita koiria jotka palaavat oksennukselleen. Minua ei uskovana voisi vähempää kiinnostaa moista tunkiota tonkia.

Minä esitin kysymyksen,sinä ryhdyit solvaamaan minua sen johdosta-hyvin erikoista käytöstä uskovaisena itseään pitävällä. Mitenkäs on sen oman sydämen tilan laita tällä hetkellä? Milloin olet viimeksi rukoillut niin,että olet kokenut pelkkää rakkautta ja ymmärtänyt oman syntisyytesi ja Kristuksen valtavan armon juuri sinun rikostesi vuoksi ja sen myötä kyennyt osoittamaan laupeutta ja sääliä niille,jotka eivät ole vielä saaneet kohdata Elävää Jumalaa? Itse en lähde kertomaan kuka menee helvettiin ja kuka ei,se ei ole minun päätettävissäni kuten ei myöskään sinun. Ei sinun olisi tarvinnut vastata kysymykseeni mitään,koska mitään rakentavaa et osannut sanoa,mutta ehkä sitten nautit siitä,että saat muut ihmiset surullisiksi.

Vierailija
4625/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luulottele olevasi viisas; pelkää Herraa ja karta pahaa. Siinä on sinulle lääke, joka pitää koko ruumiisi terveenä.

Sananlaskut 3:7-8

Vierailija
4626/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra kääntyy pahantekijöitä vastaan, heidän muistonsakin hän hävittää maan päältä.

Psalmi 34:17

Vierailija
4627/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esitin kysymyksen,sinä ryhdyit solvaamaan minua sen johdosta-hyvin erikoista käytöstä uskovaisena itseään pitävällä. Mitenkäs on sen oman sydämen tilan laita tällä hetkellä? Milloin olet viimeksi rukoillut niin,että olet kokenut pelkkää rakkautta ja ymmärtänyt oman syntisyytesi ja Kristuksen valtavan armon juuri sinun rikostesi vuoksi ja sen myötä kyennyt osoittamaan laupeutta ja sääliä niille,jotka eivät ole vielä saaneet kohdata Elävää Jumalaa? Itse en lähde kertomaan kuka menee helvettiin ja kuka ei,se ei ole minun päätettävissäni kuten ei myöskään sinun. Ei sinun olisi tarvinnut vastata kysymykseeni mitään,koska mitään rakentavaa et osannut sanoa,mutta ehkä sitten nautit siitä,että saat muut ihmiset surullisiksi.

>> Enempää kommentoimatta kommenttia jonka sait, en usko että noille termeillä kommentoitiin sinua.

Ei ole tuttu minullekaan tuo. Minkälaisista aiheista hän puhuu ja onko siis uskossa?

eri

Vierailija
4628/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö ev.lut. kirkoissa puhetilaisuuksia? Tuntuu että Tapio Puolimatkat ja muut hyvät puhujat käy vaan helluntaiseurakunnissa. Mutta jokatapauksessa, ihanaa että youtubessa on noita videoita ja voi kuunnella millon vaan.

Tästä ketjusta.. tämä on varmaan tehty ihan pilkkaamistarkoituksessa, liekö yhtään vilpitöntä kyselijää ja etsijää ollut? Mutta onhan se hyvä pitää esillä Jumalan Sanaa. Ihmisiä pitäisikin herätellä nyt, sillä se aika on pian, mikä on kerrottu Ilmestyskirjassa.

Herätkää. Valvokaa. Rukoilkaa. Tänään on pelastuksen päivä. Jeesus on Herra

Vierailija
4629/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin saa kuvan ihmisluonnon rumuudesta tästä ketjusta. Pelottavinta on nuo, jotka välillä esittää olevansa uskossa ja sitten yhtäkkiä alkavatkin haukkua ja pilkata Herraa - ihan mielipuolista.

Pysykää lujana siskot ja veljet Kristuksessa

Ja on myös epämiellyttävää huomata että samalla tavalla minusta itsestänikin kulee tuota pahaa. Ei se auta että kerran vähän naulaa ristille omaa nahkaansa, kyllä sitä joutuu jatkuvasti suitsimaan. Eihän siinä mitä jos saa pilkkaa niskaansa, mutta miten hillitset sitä pahaa mitä itsestä tulee. Pyhä Henki auttaa, ja elämän leipä, Raamattu.

Tämä palsta ei ole ihmiselle terve paikka. Ja Saatanan kuiskikoon korvaan, lihalla olkoon himonsa, mutta Pyhä Henki on se jossa ja josta me elämme.

Voimia. Rukoillen kaikkien teidän siskoje

Todellakin toivon samaa, toivottavasti hän palaa pian ja tuomionpäivä voi alkaa. Mitä sinä teit veljesi tai sikosi hyväksi?

Vierailija
4630/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra kääntyy pahantekijöitä vastaan, heidän muistonsakin hän hävittää maan päältä.

Onko teillä mitään omaa sanottavaa, vai pelkkiä lainauksia? Tekoja teillä tuskin on yhtään?

Vierailija
4631/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun muistosi hän säilyttää miksi?

Vierailija
4632/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö ev.lut. kirkoissa puhetilaisuuksia? Tuntuu että Tapio Puolimatkat ja muut hyvät puhujat käy vaan helluntaiseurakunnissa. Mutta jokatapauksessa, ihanaa että youtubessa on noita videoita ja voi kuunnella millon vaan.

Tästä ketjusta.. tämä on varmaan tehty ihan pilkkaamistarkoituksessa, liekö yhtään vilpitöntä kyselijää ja etsijää ollut? Mutta onhan se hyvä pitää esillä Jumalan Sanaa. Ihmisiä pitäisikin herätellä nyt, sillä se aika on pian, mikä on kerrottu Ilmestyskirjassa.

Herätkää. Valvokaa. Rukoilkaa. Tänään on pelastuksen päivä. Jeesus on Herra

Ei ole tainnut olla yhtään vilpitöntä etsijää, joka todella olisi halunnut lähelle Herraa. Samaa mieltä siitä, että Sanaa on hyvä pitää esillä - ja ylipäätään Herraa. Suomalainen yhteiskunta on hyvin maallistunut sekä ev.lut.kirkko niin hukassa, että ihmiset oikeasti ei näe siinä mitään väärää ettei kirkko seuraa enää sitä mihin se perustuu - Herran sanaa.

Pidetään lampuissa tarpeeksi öljyä ja enemmänkin. Joskus tämä kaikki on muisto vaan - jos sitäkään. Jeesus on Herra. Tänään on pelastuksen päivä

Vierailija
4633/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa.

Roomalaiskirje 16:17

Eikö sinä aiheuta eripuraisuutta ja vähättele muita?

Vierailija
4634/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä mitään omaa sanottavaa, vai pelkkiä lainauksia? Tekoja teillä tuskin on yhtään?

ohis. Ei meillä ole mitään sanottavaa. Omasta puolestani ainakin sanon, että minä en voi mitään. Mutta Jumalan Sana on elävä. Se on siemen, joka voi alkaa jossain ihmisessä kasvaa. Kaikki elämä tulee Jumalalta. Kaikki hyvä tulee Jumalalta. Ei ihmiseltä. Me saadaan olla täällä Jumalan työtovereita, mutta Jumala antaa uskon.

Vierailija
4635/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä siis ihmiset kuvittelee, että Raamattu on epälooginen, koska eivät ymmärrä sitä? Ok.

En tiedä miksi, mutta olen varma että vanhatestamentti tuomitsee myös sinut?

Vierailija
4636/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että tämä Winner olisi tässä ketjussa niiden vähiten häiriintyneiden joukossa. 

Tekopyhät kristityiksi itseään kutsuvat Herran mainetta häpäisevät ovat kyllä ihan sairaita harhoissaan.

-eri

Vierailija
4637/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis. Ei meillä ole mitään sanottavaa. Omasta puolestani ainakin sanon, että minä en voi mitään. Mutta Jumalan Sana on elävä. Se on siemen, joka voi alkaa jossain ihmisessä kasvaa. Kaikki elämä tulee Jumalalta. Kaikki hyvä tulee Jumalalta. Ei ihmiseltä. Me saadaan olla täällä Jumalan työtovereita, mutta Jumala antaa uskon.

Raamatun lauseet ovat sinun identiteetti ja sitä eivät jumala tai jeesus kirjoittanut. "Autuaita ne, jotka toisia armahtavat", te syyllistätte ja tuomitsette täällä muita? Oletko sinä herra ja kaikkeus, onko sinulla oikeus tuomita minua?

Vierailija
4638/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta olen varma että vanhatestamentti tuomitsee myös sinut?

Kaikki me ollaan tuomion alla, kaikille meille on kuolemantuomio, sillä synnin palkka on kuolema ja me olemme kaikki syntisiä. Uskomalla Jeesukseen saa pelastuksen, Jeesus kuoli meidän puolesta synnittömänä. Jeesus tapettiin synnistä, mutta koska hän ei ollut syntinen, hän ei kuollut omien syntiensä takia ja tuomio oli väärä. Ja Hän nousi kuolleista, voitti kuoleman. Meidän kuuluisi kuolla, mutta Jeesus otti meidän tuomion ja suoritti sen.

Kyllä kaikki on tuomiolla, ne jotka ovat uudestisyntyneet Pyhästä Hengestä, ovat Jeesuksen omat. Kiitos Jeesukselle.

Menikö oikein?

Vierailija
4640/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun lauseet ovat sinun identiteetti ja sitä eivät jumala tai jeesus kirjoittanut. "Autuaita ne, jotka toisia armahtavat", te syyllistätte ja tuomitsette täällä muita

En tuomitse. En tuomitse ketään. Voin sanoa mitä Raamatussa sanotaan, voin kertoa synnistä ja voin kertoa Jeesuksesta, mutta minä en tuomitse. Minä en ole Jumala, minä en ole oman elämäni Herra. Minun Herrani on Jeesus Kristus. Minäkin joudun tuomiolle, jokaisesta sanastani, jokaisesta teostani. Jumala minut tuomitsee. Jumala on kaikkivaltias, oikeudenmukainen, minulla ei ole sanottavaa mihinkään tuomioon, millään en voi itseäni puolustaa.

Ketju on lukittu.