Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
4601/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aivovaikeus? Googletin heti, enkä löytänyt selitystä. Yleensä osataan minulle antaa tarkempi diagnoosi.

-winner-

Se on se vaikeus aivojesi skitsoilussa kun siteeraat vuoroin Raamattua ohjeeksi uskoville, vuoroin julkistat aivopierujasi Raamattua vastaan. Aivopieru on varmasti tuttu?  Sinähän suollat niitä. Varmasti olet saanut tarkempia diagnooseja.  Voi ihan arvata mitä ne ovat.

Kerro vaan, sydämesi kyllyydestä, älä arvaile. Niinhän se uskokin toimii. Kaikki on selvää kuin pläkki. Ei mitään jätetä arvailujen varaan, eihän? Ja jos et tajuu, niin Jumala ei vaan nyt katso sinuun päin. Tuossa, ota heinäsirkkoja ja vedenpaisumus niskaan, niin ehkä sitten tajuat.

Miksen siteeraisi fiksuja sananlaskuja?

Ja minkäs tekee, Raamattuakin täytyy tuntea, jotta siitä ja sen epäloogisuuksista voi jotain perusteita omille näkemyksilleen hakea.

-winner-

Vierailija
4602/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan tuhatta Hämeenlinnan kaupunki joutuu maksamaan korvauksia tämän ketjun takia?

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kristitty ei välitä mainehaitasta.

"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta. Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan. Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä." -Paavali

Ylpeilet - häpäiset ylpeilylläsi Herran, Jeesuksen sekä nöyrät kristityt.

Minä en ole mitään, eikä minulla ole mitään millä ylpeillä. Minulla ei ole mitään.

Jeesus tulee pian. Tuomiot alkaa seurakunnasta, jos oikein muistan Raamatusta. Olkaa valmiina. Jumala rakastaa ihmisiä, jokainen on Hänelle tärkeä.

Vierailija
4604/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka vaellan pimeyden laaksossa, minun tulee antaa puolet palkasta seurakunnalle ja ha kata vaimoa sekä rais kata lapsia jotta löytäisin valoon? Ei minua Jesse haittaa vaikka olisin siellä pimeyden laaksossa ikuisesti.

Vierailija
4605/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin saa kuvan ihmisluonnon rumuudesta tästä ketjusta. Pelottavinta on nuo, jotka välillä esittää olevansa uskossa ja sitten yhtäkkiä alkavatkin haukkua ja pilkata Herraa - ihan mielipuolista.

Pysykää lujana siskot ja veljet Kristuksessa

Vierailija
4606/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aivovaikeus? Googletin heti, enkä löytänyt selitystä. Yleensä osataan minulle antaa tarkempi diagnoosi.

-winner-

Se on se vaikeus aivojesi skitsoilussa kun siteeraat vuoroin Raamattua ohjeeksi uskoville, vuoroin julkistat aivopierujasi Raamattua vastaan. Aivopieru on varmasti tuttu?  Sinähän suollat niitä. Varmasti olet saanut tarkempia diagnooseja.  Voi ihan arvata mitä ne ovat.

Kerro vaan, sydämesi kyllyydestä, älä arvaile. Niinhän se uskokin toimii. Kaikki on selvää kuin pläkki. Ei mitään jätetä arvailujen varaan, eihän? Ja jos et tajuu, niin Jumala ei vaan nyt katso sinuun päin. Tuossa, ota heinäsirkkoja ja vedenpaisumus niskaan, niin ehkä sitten tajuat.

Ja minkäs tekee, Raamattuakin täytyy tuntea, jotta sii

Hei vinner, joko perustit oman ketjun?

Vierailija
4607/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vahvat yhteydet Saatanaan ihmisillä

Vierailija
4608/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Ja minkäs tekee, Raamattuakin täytyy tuntea, jotta sii

Sielunvihollinen tuntee Raamatun kuin omat taskunsa .

Vierailija
4609/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kenellekään tuttu nimi tubettaja Timmy Gibson? Entinen evankelinen pastori helluntaikarismaattisuudessa.  Mielellään kuulisin mielipiteitä,jos on.

Vierailija
4610/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan porukat päässeet Haapajärven Eirasta ohi, jos olisivat Jeesusta tulleet hautaamaan sinne ja syömään? 12 opetuslasta yhtä miestä suremassa...

-winner-

Ja tämä ihminen sanoo välillä olevansa kristitty.

Ilmiannettu

4611/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. EVVVK.

Vierailija
4612/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Ja m

Vinner ei sentään lähellekään

Vierailija
4613/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tämän ketjun nimeksi ei voi vaihtaa Vinner spämmää. 

Vierailija
4614/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Jumalan kämmenellä

ei pelkää lintunen,

Jumalan kämmenellä

ei pelkää ihminen.

Kaikille tilaa riittää,

kaikille paikkoja on.

Jumalan kämmenellä

ei kukaan ole turvaton.

2.

Jumala meitä kutsuu

nyt suojaan turvaisaan.

Jumala meitä kutsuu

ja kantaa voimallaan.

Milloinkaan ei hän hylkää,

lastensa kanssa hän on.

Jumalan kämmenellä

ei kukaan ole turvaton.

Vierailija
4615/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin saa kuvan ihmisluonnon rumuudesta tästä ketjusta. Pelottavinta on nuo, jotka välillä esittää olevansa uskossa ja sitten yhtäkkiä alkavatkin haukkua ja pilkata Herraa - ihan mielipuolista.

Ja on myös epämiellyttävää huomata että samalla tavalla minusta itsestänikin kulee tuota pahaa. Ei se auta että kerran vähän naulaa ristille omaa nahkaansa, kyllä sitä joutuu jatkuvasti suitsimaan. Eihän siinä mitä jos saa pilkkaa niskaansa, mutta miten hillitset sitä pahaa mitä itsestä tulee. Pyhä Henki auttaa, ja elämän leipä, Raamattu.

Vierailija
4616/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan tuhatta Hämeenlinnan kaupunki joutuu maksamaan korvauksia tämän ketjun takia?

-winner-

Hyvä vinner, miten Hämeenlinna liittyy tähän ketjuun?

Sun viestit on tosi sekavia, suosittelen ihan vilpittömästi hakemaan apua, jos et halua rukoilla. Ei ole myöskään tervettä viettää koko päivää netissä, mielenterveysoireet pahenee entisestään.

Vierailija
4617/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

On se ihanaa,kuinka Kristuksen rakkaus oikein huokuu uskovaisten kommenteista. Miten kaunista -eri

Vierailija
4618/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kenellekään tuttu nimi tubettaja Timmy Gibson? Entinen evankelinen pastori helluntaikarismaattisuudessa.  Mielellään kuulisin mielipiteitä,jos on.

Mikset perusta omaa ketjua aiheelle? Eiköhän täällä vauvalassa, helvetin esikartanossa löydy luopioita, eksyttäjiä ja muita koiria jotka palaavat oksennukselleen. Minua ei uskovana voisi vähempää kiinnostaa moista tunkiota tonkia.

Vierailija
4619/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on myös epämiellyttävää huomata että samalla tavalla minusta itsestänikin kulee tuota pahaa. Ei se auta että kerran vähän naulaa ristille omaa nahkaansa, kyllä sitä joutuu jatkuvasti suitsimaan. Eihän siinä mitä jos saa pilkkaa niskaansa, mutta miten hillitset sitä pahaa mitä itsestä tulee. Pyhä Henki auttaa, ja elämän leipä, Raamattu.

Tämä palsta ei ole ihmiselle terve paikka. Ja Saatanan kuiskikoon korvaan, lihalla olkoon himonsa, mutta Pyhä Henki on se jossa ja josta me elämme.

Voimia. Rukoillen kaikkien teidän siskojen ja veljien puolesta. Parasta olisi kun saisi elää toisten uskovien kanssa kaukana maailmallisista ihmisistä. Sitten Hengen inspiraation mukaan voisi käydä lyhyitä retkiä ulkopuolella kertomassa ilouutisia. Mutta Herra yksin tietää hyvät suunnitelmansa. Kaksin käsin saa välillä roikkua Hänen helmassaan, että jaksaa ihmisiä. Ja välillä taas on helppoa vaikeassakin tilanteessa - kiitos Hänen.

Toivottavasti Hän palaa pian! 

Vierailija
4620/7639 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

On se ihanaa,kuinka Kristuksen rakkaus oikein huokuu uskovaisten kommenteista. Miten kaunista -eri

Ateisteista se vasta huokuukin. Käännäpä katsetta siihen suuntaan välillä.

Ketju on lukittu.