Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierettääkö pyhä henki?
Voisiko Jumalan oikea ja varsinainen tarkoitus Jeesuksen suhteen ollut kokea kauttaan ihmisen ruuansulatus ja sen myötä piereskely? Ei kai? Voikohan sielu Taivaassa pieraista? Kuka tietää tähän varmuuden?
-winner-
Voi miten hauskaa. Sulta ainaskin lähtee aivopierua, on varmaan aivovaikeuksia, mutta jos nyt haluat tietää niin ei vaikuta. Uskon aina vaan kuten kaikki palstan uskovat. Kyllästyttää. Ei ollut oikeaa kritiikkiä.
Meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet, ja ottakaa vastaan pelastuksen kypärä ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierettääkö pyhä henki?
Voisiko Jumalan oikea ja varsinainen tarkoitus Jeesuksen suhteen ollut kokea kauttaan ihmisen ruuansulatus ja sen myötä piereskely? Ei kai? Voikohan sielu Taivaassa pieraista? Kuka tietää tähän varmuuden?
-winner-
Voi miten hauskaa. Sulta ainaskin lähtee aivopierua, on varmaan aivovaikeuksia, mutta jos nyt haluat tietää niin ei vaikuta. Uskon aina vaan kuten kaikki palstan uskovat. Kyllästyttää. Ei ollut oikeaa kritiikkiä.
"Oma suu on tyhmän tuho, omat sanat punovat hänelle ansan." "Puheesi mukaan saat purtavaa, sanoistasi riippuu, mitä saat niellä." "Rankaise rehentelijää, se on kokemattomille opiksi, opeta viisasta, ja hänen tietonsa kasvaa."
--- sanalaskut, on siellä viisautta. Uskovien kannattaisi lukea niitä tämäkin aika mitä täällä menee selitellessä ja viestejä poistellessa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun voi kuunnella. Muistan niin elävästi sen hetken kun kuulin ilmestyskirjasta. Olin kyllä lukenut lapsena ikuisia kertomuksia, mutta siitä jäi mieleen vaan ne kuvat ja kaikki tuntui niin sekavalta. Kohta nämä saadaan nähdä ihan livenä. Tosin en tiedä, näkevätkö ne jotka on otettu ylös.
Te jotka rintaanne lyöden mainostatte olevanne kristittyjä - muistatteko raamatun sanomaa: "joka itsensä ylentää, se alennetaan"?
Tajuatteko aiheuttavanne todelliselle kristillisyydelle mainehaittaa joka karkoittaa ihmisiä Herran yhteydestä?
Näin sanotaan sanassa: "parempi olisi että hänen kaulaansa ripustettaisiin myllynkivi ja hänet hukutettaisiin mereen" - teitä odottaa siis tuota pahempi kohtalo.
Tehkää parannus, nöyrtykää!
Mikä on aivovaikeus? Googletin heti, enkä löytänyt selitystä. Yleensä osataan minulle antaa tarkempi diagnoosi.
-winner-
Osaatko painua vit tuun ennen kuin sinua lyödään?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka rintaanne lyöden mainostatte olevanne kristittyjä - muistatteko raamatun sanomaa: "joka itsensä ylentää, se alennetaan"?
Tajuatteko aiheuttavanne todelliselle kristillisyydelle mainehaittaa joka karkoittaa ihmisiä Herran yhteydestä?
Näin sanotaan sanassa: "parempi olisi että hänen kaulaansa ripustettaisiin myllynkivi ja hänet hukutettaisiin mereen" - teitä odottaa siis tuota pahempi kohtalo.
Ööh, miten "oikealla kristityllä" voi olla mainehaitta jos kukaan ei tiedä että hän on kristitty?
Menkää kaikkeen maailmaan, sanaa saarnatkaa. Joka uskoo kastetaan, hän pelastuu. Vaatiiko sydän menemään kärsivään maailmaan viestiä rakkaudesta kertomaan?
Sä tahdotko nyt luokse mennä yöhön maailman, tän sanomani kalliin viedä tuskaan kuolemaan? Tän Rakkauteni kalliin viestin, se soikoon kuolon laaksoon asti, voi Jeesus vielä ihmislasta armahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun voi kuunnella. Muistan niin elävästi sen hetken kun kuulin ilmestyskirjasta. Olin kyllä lukenut lapsena ikuisia kertomuksia, mutta siitä jäi mieleen vaan ne kuvat ja kaikki tuntui niin sekavalta. Kohta nämä saadaan nähdä ihan livenä. Tosin en tiedä, näkevätkö ne jotka on otettu ylös.
Kukaan ei ole sinua ottanut ja toivottavasti tykkäät soittaa harppua ikuisesti kultaisella istuimella. Siis ikuisuus harppua ja onnellisuutta kultaisella tuolilla.
Edessä Jumalan tuskaa huutaa maa. Sielut synnin yöhön hukkuu. Riennä kertomaan et Jeesus rakastaa ja tahtoo ihmislapsen parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, miten "oikealla kristityllä" voi olla mainehaitta jos kukaan ei tiedä että hän on kristitty?
Menkää kaikkeen maailmaan, sanaa saarnatkaa. Joka uskoo kastetaan, hän pelastuu. Vaatiiko sydän menemään kärsivään maailmaan viestiä rakkaudesta kertomaan?
Onko rakkauden sanoma siis: "olen kristitty"?
Ei ole, se on vain ja ainoastaan itsensä ylistämistä ja ylentämistä mistä on rangaistuksena mylkynkiven kaulaan ripustamista ja mereen heittämistä pahempi kohtalo.
Nöyrtykää, te tekopyhät itsenne ylentäjät älkääkä häpäiskö Herraa.
Oikea kristitty ei välitä mainehaitasta.
"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta. Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan. Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä." -Paavali
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet, ja ottakaa vastaan pelastuksen kypärä ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
Naikaa, levittäkää rauhaa, kuunnelkaa rokkia ja juokaa kaljaa. Kerran olet elävä ja sitten vain vainaa. Kauhean sotaiselta ja koston himoiselta vaikuttaa tuo jumala. Silmä silmästä ja kohta on koko maailma sokea ja sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on valtias.
Jumala vihaa raukkoja, jotka eivät ota vastuuta elämästään ja auta hätää kärsiviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rakkauden sanoma siis: "olen kristitty"?
Ei ole, se
Eihän se ole itsensä ylentämistä. Kaikkihan tietää että kristittyjä vainotaan ja pilkataan. Jos kerron olevani kristitty, en kuvittele sillä saavani kunnioitusta. Yleensä ihmiset kerskailee ihan muilla tilleleittä ja meriiteillä. "Sain yhdeksän ällää ja nyt olen kunniatohtori ja emeriittuspömpöösi ja minulla on kartano ja hovi ja kultaiset tekohampaat".
Vierailija kirjoitti:
Oikea kristitty ei välitä mainehaitasta.
"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta. Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan. Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä." -Paavali
Ylpeilet - häpäiset ylpeilylläsi Herran, Jeesuksen sekä nöyrät kristityt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rakkauden
Olet tekopyhyyden saastuttama - ja ylennät itsesi - nöyrry ennenkuin se on myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aivovaikeus? Googletin heti, enkä löytänyt selitystä. Yleensä osataan minulle antaa tarkempi diagnoosi.
-winner-
Se on se vaikeus aivojesi skitsoilussa kun siteeraat vuoroin Raamattua ohjeeksi uskoville, vuoroin julkistat aivopierujasi Raamattua vastaan. Aivopieru on varmasti tuttu? Sinähän suollat niitä. Varmasti olet saanut tarkempia diagnooseja. Voi ihan arvata mitä ne ovat.
Pahoin tehdään, jos syytöntä sakotetaan,
oikeutta loukataan, jos ruoskitaan kunnian miestä.
sananlaskut
-winner-