Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
George Bush sanoo puhuvansa jumalalle joka päivä, ja kristityt rakastavat häntä siitä. Jos George Bush sanoisi puhuneensa jumalalle hiustenkuivaajansa kautta, he luulisivat hänen olevan hullu. En ymmärrä, kuinka hiustenkuivaajan lisääminen tekee siitä absurdimman
Sam Harris
Sam Harris nyt ei ymmärtänyt oikein mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tiedemiehen näkökulma! Onpa hyviä lainauksia! Uskovana näkee hyvin ne päähänpinttyneet näkökulmat ja värilliset linsssit mitä ihmiset kantavat mukanaan ympäristönsä, elämänkokemustensa ja ammattiensa johdosta.
"Päähänpinttyneet näkökulmat ja värilliset linssit" Haloo pata, täällä kattila!
Et voi vakuuttaa uskovaa mistään; sillä heidän uskonsa ei perustu todisteisiin, se perustuu syvään juurtuneeseen tarpeeseen uskoa.
Carl Sagan
Vierailija kirjoitti:
George Bush sanoo puhuvansa jumalalle joka päivä, ja kristityt rakastavat häntä siitä. Jos George Bush sanoisi puhuneensa jumalalle hiustenkuivaajansa kautta, he luulisivat hänen olevan hullu. En ymmärrä, kuinka hiustenkuivaajan lisääminen tekee siitä absurdimman
Sam Harris
Tääkin on tosi hyvä lainaus! Kuvaa hyvin sitä, miten uskoton ei ymmärrä ollenkaan uskoa, mutta pilkata kuitenkin haluavat. Tosi hyviä lainauksia. Tuo polkupyörä-juttu myös. Ihminen kuvittelee olevansa niin kovin viisas. Omaan nilkkaan se ylimielisyys ja jääräpäisyys kosahtaa. Sekä läheisten.
Vierailija kirjoitti:
Et voi vakuuttaa uskovaa mistään; sillä heidän uskonsa ei perustu todisteisiin, se perustuu syvään juurtuneeseen tarpeeseen uskoa.
Carl Sagan
Herra ei siis suonut Carlille jostain syystä todisteita. Mutta tuo jälkimmäinen osa on totta ja viisaasti sanottu. Meidät ihmiset todella on luotu olemaan yhteydessä Jumalaan. Maailmaa kun katsoo, niin näkee mitä tapahtuu ilman Jumalaa.
Herran armoa on se, että vielä elämme, hänen laupeutensa ei lopu koskaan. Joka aamu Herran armo on uusi, suuri on hänen uskollisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Carl Sagan
Uskova uskoo vaikka ei näe, kommunisti uskoo vaikka näkee.
Isäntä sanoi hänelle: Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!
"Jos Jumala ei pidä tavasta, jolla elän, anna hänen kertoa minulle, älä sinä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tiedemiehen näkökulma! Onpa hyviä lainauksia! Uskovana näkee hyvin ne päähänpinttyneet näkökulmat ja värilliset linsssit mitä ihmiset kantavat mukanaan ympäristönsä, elämänkokemustensa ja ammattiensa johdosta.
"Päähänpinttyneet näkökulmat ja värilliset linssit" Haloo pata, täällä kattila!
Niin, alkaakseen uskovaksi täytyy olla valmis kyseenalaistamaan länsimainen pata-ateistinen maailmankuva.
Vierailija kirjoitti:
"Jos Jumala ei pidä tavasta, jolla elän, anna hänen kertoa minulle, älä sinä."
Jumala ohjeistaa toisin.
Tähän asti te ette ole pyytäneet mitään minun nimessäni. Pyytäkää, niin te saatte, ja teidän ilonne on täydellinen.
Ihminen loi Jumalan kuvakseen: suvaitsematon, seksistinen, homofobinen ja väkivaltainen.
George Weinberg
Sinä muutit itkuvirteni karkeloksi, riisuit yltäni suruvaatteen ja puit minut ilon pukuun.
Siksi minä laulan sinulle kiitoslaulun, laulan koko sydämestäni enkä vaikene. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän nyt ja aina.
Psalmi 30:12-12
Jos Jumala on olemassa, toivon, että hänellä on hyvä tekosyy
Woody Allen
Olemme kuin pieruja Saharassa, hajun tuntee, vaan mitään ei näy. Hebr 333. Os 66.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sam Harris
Sam Harris nyt ei ymmärtänyt oikein mitään muutakaan.
No se on kyllä totta. Ihan niinkuin nuo raamatun kirjoittajat
Vierailija kirjoitti:
Ihminen loi Jumalan kuvakseen: suvaitsematon, seksistinen, homofobinen ja väkivaltainen.
George Weinberg
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Jos Jumala on olemassa, toivon, että hänellä on hyvä tekosyy
Woody Allen
Jep, tää on hyvä!
Moni luulee omaa tietään oikeaksi, vaikka se on kuoleman tie.
Sananlaskut 14:12