Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Siunattua yötä kaikille. Uskovat vahvistukoot uskossaan ja uskottomat tulkoot uskoon!
Silloin ymmärrät, mitä oikeus ja vanhurskaus on, pysyt alusta loppuun oikeamielisten tiellä.
Psalmit 3:6 FB92
Minä menen levolle ja nukahdan, sitten herään taas aamuun. Koko yön Herra suojelee minua.
Vierailija kirjoitti:
Joo menkää lasten syöpäsairaalaan jeesustelemaan. hörhöt-.
Mitä sinä (ilmeisesti ateistina?) pystyt tarjoamaan syöpäsairaalle lapselle ja hänen läheisilleen? Mistä löytyy lohtu? Mistä toivo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani.
Emmä kyl halua et kukaan antaa henkeänsä mun puolesta. Sadistinen uskonto teillä on.
Onko se sadismia, jos se, mitä eniten rakastat, on jumissa palavassa talossa, ja sinä ryntäät taloon pelastamaan sen?
Jos ymmärtäisit oman syntisyytesi, iloitsisit siitä, että Jeesus tuli maailmaan ja kuoli meidän puolestamme. Sillä synnin palkka on kuolema mutta Jumalan armolahja on ikuinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme (Room. 6:23)
Eli me teemme syntiä, josta seuraa se, että palkkamme on kuolema. Emme siis saa pahoista töistämme rahaa palkaksi vaan kuoleman! Jeesus tuli maailmaan ja kuoli ristillä puolestamme. Hän kärsi rangaistuksen, joka kuului meille. Tuomio on kärsitty ja me olemme vapaita. Kiitos Herralle!
"Järkevä ihminen tavoittelee tietoa, houkalle maistuu vain järjettömyys." Oletko omasta mielestäsi todistamattomaan uskomukseen elämäsi perustavana järkevä ihminen vai houkka ja se kyselevä on siis vastaavasti ---- mikä?
Minun uskoni ei ole sokeaa. Sinä ohitat kysymykset, miksi?
Kyselevä on Jumalan kuvaksi luotu ihminen, jonka edestä Jeesus vuodatti kalliin verensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö Ap tieteellisesti perustelemaan Jumalan olemassaolon?
Onko joskus elämää syntynyt ei-elävästä? Onko joskus syntynyt informaatiota ilman mieltä, sattuman seurauksena?
Vastaatko aina kysymykseen kysymyksellä?
En tokikaan. En voi todistaa Jumalaa tieteellisesti, koska tiede tutkii Jumalan luomakuntaa. Löydät tieteen metodeilla Jumalan materiaalisesta, ajallisesta luomakunnasta yhtä hyvin kuin kokin ruoka-annoksesta tai taiteilijan taideteoksesta. Monet tieteen tekijät kyllä uskovat löydöstensä perusteella, mutta se ketju ei vie täydellisesti perille, koska aina tarvitaan lisäksi usko. Jos ketjua seuraamalla päätyisi täydellisesti Jumalaan asti, ei meillä olisi vapaata tahtoa.
Sinun vuorosi vastata.
Niin siis eli aina tarvitaan ripaus sinisilmäisyyttä ja halua uskoa jotain ilman todisteita. Sitähän se usko on. Tuo että jos joku jumala olisi loogisesti tai aukottomasti todistettavissa ei olisi vapaata tahtoa -väite on täysin tuulesta temmattu. Oliskos siihen antaa perusteluja mikä yhteys on vapaalla tahdolla ja siinä uskooko jonkun olevan olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos te teette hyvää niille, jotka tekevät hyvää teille, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin tekevät niin.
Kerrankin irtojae, joka osoittaa kristittyjen tekopyhyyden,joka täälläkin käy kirkkaasti ilmi. Te haukutte ja tuomitsette he lvettiin eriuskoisia, uskossaan teidän kylmän ja törkeän toimintamme vuoksi haaksirikkoon joutuneita, ateisteja, agnostikkoja jne mutta ette löydä sitä hirttä omista silmistänne? Turhaan puhutte ihmisten jumalattomuudesta, kun ette itse ymmärrä, mitä Jeesus sanoi:'laupeutta minä tahdon,enkä uhria.'. Ihminen näkee ulkokuoren,Jumala näkee sydämen. Eiköhän teidän tulisi ensin itse tehdä se parannus,sitten vasta murehtia muiden Jumalasuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä (ilmeisesti ateistina?) pystyt tarjoamaan syöpäsairaalle lapselle ja hänen läheisilleen? Mistä löytyy lohtu? Mistä toivo?
Joo, onhan se tietysti siinä vaiheessa armeliaampaa antaa satuja ja mielikuvituslohtua kun makaa kuolinvuoteellaan tai kärsii,jos se auttaa kestämään,aivan kuten on armeliasta antaa kuolemansairaan vetää vaikka morfiinia jotta kivut lievittyisivät,mutta mytologiat ovat todella huono pohja elämälle jota on mahdollisesti vielä jäljellä vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskova tuntee Hänet paremmin kuin naapurin Pekan.
Ja täähän on pötyä sen takia että ihmiset voi oikeasti mennä juttelemaan naapurin Pekalle ja naapurin Pekka vastaa heidän kysymyksiinsä. Naapurin Pekka olis myös helppo esitellä kelle tahansa ilman uskovaisten käsienheiluttelua tai "Pekka on paras" -lehtisiä. Koko naapurusto pystyy antamaan hänestä yhtenäisen kuvan. Tähän ei uskovaiset pysty. Todista vääräksi. Vai aiotko jatkaa kysymysten väistämistä?
Jep! t. Inkkari Punainen Sulka
Tutki minut, Jumala, katso sydämeeni.Koettele minua, katso ajatuksiini. Katso, olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle.
Sinulle, ihminen, on ilmoitettu, mikä on hyvää.Vain tätä Herra sinulta odottaa: tee sitä mikä on oikein, osoita rakkautta ja hyvyyttä ja vaella valvoen, Jumalaasi kuunnellen.
Uskottomat saavat siis haukkua, mutta uskova ei saa jakaa Herran sanaa. Synnintunto näyttää olevan kova - kääntykää rohkeasti Herran puoleen, Hän ottaa teidät vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea lääkitys auttaa kyllä.
Sillä Herran silmät katsovat hurskaiden puoleen, hänen korvansa kuulevat heidän rukouksensa, mutta Herran kasvot kääntyvät pahantekijöitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sillä Herran silmät katsovat hurskaiden puoleen, hänen korvansa kuulevat heidän rukouksensa, mutta Herran kasvot kääntyvät pahantekijöitä vastaan.
Tässä syy sille miksi uskoton ei näe ja koe Jumalaa.
Herra on minun paimeneni
Daavidin psalmi.
Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä.
Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden.
Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani.
Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.
Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen.
Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen.
Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Psalmi 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea lääkitys auttaa kyllä.
Saattaahan se joskus auttaakin kehoa. Entä sielua? Mitä sitten kun tulee aika kuolla? Mitä sitten kun tulee tuomiopäivä? Lääkkeet ei auta.
Miksi konsevatiivikristityt pilkkaavat Pyhää Henkeä ja ovat valinneet helvetin taivaan sijaan?
Siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon. Onhan kirjoitettu: Uskosta vanhurskas saa elää.
Roomalaiskirje 1:17