Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla toimistolla se, joka yrittää pitää keskustelua yllä kahvitauoilla

Vierailija
15.10.2024 |

Minusta on vaan niin kiusallista istua hiljaa ja tuijottaa seinää/puhelinta. Tiedän, että tulen saamaan vastauksia, että muita ärsyttää puhumiseni. Varmasti näinkin voi olla, mutta kaipaisinkin lähinnä keinoja, miten sietää hiljaisuutta ahdistumatta. Olen luonteeltani miellyttää, joten vaikeaa on.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kiva syödä rauhassa ilman, että joku tulee siihen kyselemään ja papattamaan. Kunnioita toisten ruokahetkeä.

Aloitukseni koski kahvilla käymistä. En käy kenenkään ruokailua häiritsemässä, koska siihen ei ole pakkoa.

Ap

Kahvihetki on pyhä! Voin vain kuvitella, miten pilaat sen jauhamalla hermostuneesti skeidaa.

Voi luoja. Olet sairas.

Ap

Luepa ketju. Sama

Vierailija
62/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kiva syödä rauhassa ilman, että joku tulee siihen kyselemään ja papattamaan. Kunnioita toisten ruokahetkeä.

Aloitukseni koski kahvilla käymistä. En käy kenenkään ruokailua häiritsemässä, koska siihen ei ole pakkoa.

Ap

Kahvihetki on pyhä! Voin vain kuvitella, miten pilaat sen jauhamalla hermostuneesti skeidaa.

Voi luoja. Olet sairas.

Ap

Luepa ketju. Sama

Se, että olet suomalainen elämäniloton ankeuttaja, ei tarkoita, että olisit terve päästäsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vain ole puheliaita ja toisaalta sellaisesta aiheesta on vaikea keksiä puhuttavaa, josta ei tiedä mitään. Ehkä voit yrittää kysellä niitä työkavereiden mielenkiinnon kohteita ja sitten keksiä puhuttavaa niistä aiheista. En itse ole kovin puhelias, mutta työkaverit on vielä hiljaisempia. Siksi kyselen kaikenlaisia hölmöjäkin kysymyksiä, niistä aina jonkunlaisia keskusteluja syntyy. Ja sitten, kun alkaa tuntua siltä, että jutut loppuu, sanon "jaahas, täytyy lähteä jatkamaan töitä". 

Vierailija
64/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne jotka ei osaa olla hiljaa. Istun auringossa pitämässä ansaittua paussia työpaikan puutarhassa ja eikös joku tuu heti siihen selittään työasioita.

Tämän takia pidän paussit eri aikaan kuin muut.

Vierailija
65/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki vain ole puheliaita ja toisaalta sellaisesta aiheesta on vaikea keksiä puhuttavaa, josta ei tiedä mitään. Ehkä voit yrittää kysellä niitä työkavereiden mielenkiinnon kohteita ja sitten keksiä puhuttavaa niistä aiheista. En itse ole kovin puhelias, mutta työkaverit on vielä hiljaisempia. Siksi kyselen kaikenlaisia hölmöjäkin kysymyksiä, niistä aina jonkunlaisia keskusteluja syntyy. Ja sitten, kun alkaa tuntua siltä, että jutut loppuu, sanon "jaahas, täytyy lähteä jatkamaan töitä". 

Olen yrittänyt jutella nimenomaan heidän kiinnostuksenkohteistaan, mutta en taida enää jaksaa vaivautua.

Ap

Vierailija
66/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ne jotka ei osaa olla hiljaa. Istun auringossa pitämässä ansaittua paussia työpaikan puutarhassa ja eikös joku tuu heti siihen selittään työasioita.

Tämän takia pidän paussit eri aikaan kuin muut.

Meillä sitä tosiaan katsotaan pahalla. Sun paussit kuulostaa itse asiassa unelmalta. Nauti niistä.

Ap

Vierailija
67/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi luoja. Olet sairas.

Ap

Luepa ketju. Sama

Se, että olet suomalainen elämäniloton ankeuttaja, ei tarkoita, että olisit terve päästäsi.

Ap

Aika erikoista, ettet ole hyökännyt niiden sadan muun ihmisen kimppuun, jotka ovat sanoneet tässä ketjussa sinulle samaa kuin minä. Sama

Vierailija
68/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on henkisesti niin köyhää porukkaa ettei edes perus small talk onnistu. Kokevat muut ihmiset pelottavina ja uhkana omalle möllöttämiselle. Surullinen ketju kaiken kaikkiaan.

Vierailija
69/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi luoja. Olet sairas.

Ap

Luepa ketju. Sama

Ap

Aika erikoista, et

Sori, sun kohdalla tuli mitta täyteen. Pitäisi varmaan lopettaa palstailu tältä päivää.

Ap

Vierailija
70/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Työpaikan kahvitauot. Työ ei rasita, mutta ne tauot.

Vierailija
71/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on henkisesti niin köyhää porukkaa ettei edes perus small talk onnistu. Kokevat muut ihmiset pelottavina ja uhkana omalle möllöttämiselle. Surullinen ketju kaiken kaikkiaan.

Ihanaa, kiitos. <3

Vierailija
72/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kiitos. <3

-Ap

Vierailija
73/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. Tuntuu, että moni tämän ketjun kommentoijista kuvittelee, että minä jotenkin nauttisin kahvitella mykkien ihmisten kanssa ja yrittää keksiä puhuttavaa heidän mielenkiinnon kohteistaan. Juu en.

Ap

Vierailija
74/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea vastauksia ja veikkaanpa että tämä hurja mielenmullistava ratkaisu on jo tuotu esille. Eli opettele sietämään sitä. Kun hiljaisuus tulee, tunnet sitä kiusallisuutta ihan kaikessa rauhassa. Se ei ehkä ole mukavaa, mutta parhaimmillaan jo muutaman kerran jälkeen se tunne jättää tulematta

Vierailija
75/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
76/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä hiljaisuudessa on kiusallista? Mitä jos käyttäisit seuraavan hiljaisen hetken tuon sisäiseen tutkailuun.

Vierailija
77/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo. En suostu uskomaan, että noin tyhmä ihminen voi olla oikeasti olemassa.

Vierailija
78/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. Tuntuu, että moni tämän ketjun kommentoijista kuvittelee, että minä jotenkin nauttisin kahvitella mykkien ihmisten kanssa ja yrittää keksiä puhuttavaa heidän mielenkiinnon kohteistaan. Juu en.

Ap

No LOPETA SE YRITTÄMINEN JA OLE HILJAA!

Ongelma ratkaistu.

Vierailija
79/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani sigma -mies, introvertti, ja minua rasittaa pälättäjät ihan hirveästi. Haluaisin olla vain rauhassa omissa oloissani vaikka kuinka kauan.

Vierailija
80/131 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei yllättynyt että nainen ei pysty olemaan hiljaa ja häiritsemättä muita...

Itse en mene töihin tekemään ystäviä vaan töitä niin ei voisi vähempää kiinnostaa mitä sinun jani-petteri tai maija-liisa on tällä kertaa keksinyt. Jätä meidän muut rauhaan syömään eväitään, kyllä me kysytään jos sinusta jotain halutaan tietää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän