Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen

Vierailija
15.10.2024 |

https://yle.fi/a/74-20117951

Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.

Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.

Kommentit (7150)

Vierailija
6241/7150 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on arkieteisellä ja eteisellä? Mikä on sitten arkieteisen vastakohta?

Tietysti paraatieteinen. Espoossa on sellaiset.

Vierailija
6242/7150 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Rolfin lihapullaresepti julkaistu esim instassa? Laittaisin viikonlopun kunniaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/7150 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hyvänen aika. Taidan tietää nuo vanhempansa ;(

Ei sotketa vanhempia tähän.Ovat syyttömiä tähän toilailuun.

Kasvattaneet kieroksi ja rahanahneeksi lapsensa.

Olleet heti hyysäämässä rahamiehen rakkeja.

Tsotsoo. Rumaa puhetta. Itsekin olisin mielissäni jos jälkikasvu toisi hienon kokelaan perhepiiriin.Kyllä siinä olisi ihmettä kerrakseen meille alemman keskiluokan tavallisille pienipalkkaisille ihmisille.Oikein yliopiston käynyt ja rahhaa on.Ottaisin koirat hoitoon heti ja tekisin itseäni tykö kaikin tavoin.

Kyllä mä olisin ollut kauhuissani jos mun poika olis aikoinaan tuonut näytille itseään 37 vuotta vanhemman miehen kumppaninaan. Hui kauhistus. Isäänsäkin paljon vanhempi. No onneksi poika toi näytille itseään hiukan nuoremman naisen. 

Homofobiaa mulla ei ole. Jos joku tykkää oman sukupuolisistaan niin siitä vaan sitten. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen että omat lapset ovat heteroita.

Vierailija
6244/7150 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse ja vähemmän arvokkaat vieraat käyttävät arkieteistä eli kakkosluukusta (takaovesta) sisään niinsanotusti? Pääovesta vain vauraat paraatieteiseen. Jep, on hienoa!

Vierailija
6245/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse ja vähemmän arvokkaat vieraat käyttävät arkieteistä eli kakkosluukusta (takaovesta) sisään niinsanotusti? Pääovesta vain vauraat paraatieteiseen. Jep, on hienoa!

Eikö se ole kuitenkin niin, että siitä paraatieteisestä pääsee vain tavalliseen eteiseen eikä minnekään muualle eli sehän on ihan järjetön? 

Vierailija
6246/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä Henttaan Tikaspuuntiellä tai jollain vastaavalla, on toinenkin aika samannäköinen ja kokoinen paritalo myynnissä, jotain 100.000 kalliimmalla.

Vierailija
6247/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rolfhan ei olisi millään tahtonut alkaa suhdetta Jannen kanssa nimenomaan ikäeron vuoksi, mutta Janne painosti ja vietteli.

Rolf tunsi vastuunsa. Vaikuttaa kunnon mieheltä muutenkin, mutta joutui vaikeaan rakoon.

Vaikea rako kyllä olikin, tai ainakin epäluotettava...

Vierailija
6248/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä ollut muuallakin, myös maalla. Arkieteisestä mennään keittiöön ja muihin tiloihin suoraan, paraatieteisestä vieraat johdatetaan suoraan olohuoneeseen.

Vierailija
6249/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rolf on todella hyvännäköinen ja koulutettu ja oli aiemmin vauras.Janne oli kovin tavallisen näköinen ainakin naisten mielestä.Ymmärrän jos Rolfiin kovasti ihastui💕Ikävä tarina.

Harmi vaan että Rolf paljastui murhanhimoiseksi psykotappajaksi.

Ja harmi vaan, että Janne paljastui rahanahneeksi petturiksi.

Vierailija
6250/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uusi mies olisi tosiaan noin koulutettu, kuten lehdissä on ollut, olisi siinä ollut pidemmän päälle / alkuihastuksen jälkeen omat kiemuransa. Lisäksi: Mitä osaisi pidemmän päälle puhella lähipiirinkään kanssa kun on ihan eri maailmasta. Jotenkin en usko koko juttuun, onko keksitty koko tarina!

Et usko mitä oikeudessa on puhuttu ja lehdissä toistettu? Taidat olla aika yksinkertainen skeptisyydessäsi. Mene hoitoon.

Vierailija
6251/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kirurgi itse ehdottanut yökyläilyä Rolfin kämpille? Mahtanut kiihottaa kun sai laitettua Rolfin täyden aisurin asemaan. Jotkut tykkää tuommoisista leikeistä.

Vierailija
6252/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uusi mies olisi tosiaan noin koulutettu, kuten lehdissä on ollut, olisi siinä ollut pidemmän päälle / alkuihastuksen jälkeen omat kiemuransa. Lisäksi: Mitä osaisi pidemmän päälle puhella lähipiirinkään kanssa kun on ihan eri maailmasta. Jotenkin en usko koko juttuun, onko keksitty koko tarina!

Onhan ministeri Haavistokin kampaajarakkaansa kanssa.Siinäkin eroa.

Haavistohan ihastui niin paljon eduskunnassa vierailleensa kuoropoikaan, että palkkasi tämän avustajakseen mukaan virkamatkoilleen.

Vierailija
6253/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ministeri Haavistokin kampaajarakkaansa kanssa.Siinäkin eroa.

Haavistohan ihastui niin paljon eduskunnassa vierailleensa kuoropoikaan, että palkkasi tämän avustajakseen mukaan virkamatkoilleen.

Tämä jos mikä on täysin käsittämätön kuvio, etenkin kun ne avustajan eli tässä tapauksessa mitä ilmeisimmin vaan Haaviston seuralaisen, palkat ja matkat menee kaikki veronmaksajien pussista.

Vierailija
6254/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsotsoo. Rumaa puhetta. Itsekin olisin mielissäni jos jälkikasvu toisi hienon kokelaan perhepiiriin.Kyllä siinä olisi ihmettä kerrakseen meille alemman keskiluokan tavallisille pienipalkkaisille ihmisille.Oikein yliopiston käynyt ja rahhaa on.Ottaisin koirat hoitoon heti ja tekisin itseäni tykö kaikin tavoin.

Kyllä mä olisin ollut kauhuissani jos mun poika olis aikoinaan tuonut näytille itseään 37 vuotta vanhemman miehen kumppani

Itse asiassa Janne Puhakan isä on noin vuoden vanhempi, kuin Rolf Nordmo.

Vierailija
6255/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoitti eilen tietävänsä tai tuntevansa Puhakan vanhemmat. Millaisilta vaikuttavat ?

Vierailija
6256/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olisin ollut kauhuissani jos mun poika olis aikoinaan tuonut nä

Tosi vanhana saanut lapsen

Vierailija
6257/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin vanhemman naishenkilön hyvän youtube-analyysin tilanteesta ja taivun sille kannalle, että kyse olisi taposta. Näin se tulee olemaan.

Vierailija
6258/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olisin ollut kauhuissani jos mun poika olis aikoinaan tuonut nä

Onko hänestä ollut lehdissä tietoa jos ikäkin tiedetään ? Ehkä Jannen kirjassa on kuvattu ammatit ym lapsuuteen liittyvä. Käynkin kirjastossa lainaamassa kirjan viihdykkeeksi.

Vierailija
6259/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siellä Henttaan Tikaspuuntiellä tai jollain vastaavalla, on toinenkin aika samannäköinen ja kokoinen paritalo myynnissä, jotain 100.000 kalliimmalla.

Nimi on enne

Vierailija
6260/7150 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolf ei ollut mustis kun kerran oli viikot Norjassa. Luotti. Mitä tapahtui kun näki kumppanin tavat jokapäiväisessä elämässä Suomeen muutettuaan. Se selviää ehkä oikeudenkäynnin päätyttyä.